* pov Ella *
Ik ging in de douche, kleedde me aan. Ik deed een kleedje aan. Het was een wat chiquer restaurant, dus kleedde ik me wat meer op. Ik deed nog wat mascara op, ik ben lui en neem dus nooit tijd om meer dan mascara op te doen of misschien heel af en toe lipgloss of dergelijke als extraatje... But hey, een toekomstige man moet niet schrikken als hij mij 's ochtends zonder make up ziet he ;) . * logica on fleek *
( A/N --> Ik ben ook zo irl, enkel mascara en voor de rest moet het maar zo zijn )
Ik vertrok richting het stad, maar zoals ik al zei ben ik vaak nogal lui. Dus ben ik met het openbaar vervoer gegaan, wat wel maakte dat ik er al was om tien voor zeven was, maar de ober vond het niet erg dus mocht ik al gaan zitten aan de bar, tot onze tafel klaar was. Ik nam een Strawberry Daiquiri, dat smaakt wel altijd hihi. Inmiddels was het al een half uur verder, Elle was dus al twintig minuten te laat...
Ik stuurde een berichtje naar Elle.
* pov Elle *
Oh nee, Ella heeft mij een berichtje gestuurd, Shawn gaat haar toch niet laten zitten? Ik ga hem meteen bellen!
S : Hi, you're speaking with Shawn?
E : Where are you? I just got a text from Ella that you're still not there? Are you just going to let it go? You were so stoked about this and now you're not going??? I'm going to her right now if you won't! Bye
Opeens belde Shawn terug
E : Yes? ( zei ik geïrriteerd )
S : Let me explain! I'm on the bus, on my way to the restaurant. My manager wanted to discuss something I asked permission for for the tour... I've never done this so please let me go to her I'm at the restaurant in five...
E : Sure, go! But don't blow it!
S : No problem! Bye sis!
E : Bye
* pov Ella * (sowryyy let enkel op de tekst, de datum moest de 7de zijn enzo)
En eindelijk zie ik een bekend gezicht, die wat in paniek rond hem aan het kijken is. Het was niet Elle, maar het was Shawn??? Wat deed hij hier... Ik voelde dat ik wat rood werd, dus draaide ik mij snel om en nam nog een slokje van mijn cocktail. Opeens voelde ik een hand op mijn rug. Ik krimpte wat ineen, hoewel het deze keer niet was door een ' lack of trust ' want ik wist dat het Shawn was. In mijn eigen was ik van ik wil deze confrontatie niet aangaan dus daarom draaide ik mij om en ik krimpte dan wat ineen doordat ik wist dat hij me had gevonden.
S: I'm sorry, euhmm... Elle kinda set us up?
A : Oh that's so Elle...
S : Shall we go to our table? Or do you want to go home because I'm not Elle? ( in die laatste zin hoorde ik wat twijfel en onzekerheid, maar hij zei dit zo schattig )
A : No, let's go to the table. We're both here after all. And I need to kinda tell you something later on.
S : Oh... Okay.
We gingen samen naar onze tafel...
A : Is it okay if we order first, and that I say my thing while eating?
S : Sure.
We bestelden ons eten, we praatten wat over algemene dingen, hij vertelde mij ook waarom hij te laat was - hoewel hij daar wat mysterieus over bleef en wanneer het eten aankwam vertelde ik wat er op mijn hart lag...
A : It's kind off embarrassing to just say this but I'm just going to do it. Is it me why you're avoiding me lately? I just have the feeling that you don't wanna be with me after the past weekend? Or why are you avoiding me? I never see you at school, or in the hallway or something. And when I see you, you go out of sight as soon as possible and you never talk to me anymore... Am I just a girl like all those others? You let them like you, you sleep with them or you let them tell you everything about you? But eventually you let them go, and they don't know who you are and you're again treated like some used girl...
S : I'm sorry to hear that you think that... It's really nothing like that... I asked Elle to arrange tonight so I could tell you something and so I could see you to apologize for this week, before we saw each other tomorrow at the movies...
A : Oh...
Achteraf praatten we nog wat en dan vertrokken we richting huis.
Hij vroeg of we bij hem nog wat wouden drinken, en dat wou ik wel graag. Daar hebben we samen nog mojitos gemaakt en samen opgedronken. Toen vertelde hij ook iets over zijn ouders...
S : So you wanted to know more about me huh?
A : If you want to talk about it, it's okay for me. But you don't have to.
S : Well my parents and I were driving to the shelter to get a puppy as birthday present for Elle, she doesn't know this - so please don't tell her until I found a way to tell her... She wanted a rescue dog all her life... So we were on our way to buy one, and stupid me was angry at my parents that I didn't get something so fun... So my mom looked back and hit a truck frontal... My mom and dad were dead, and I was in a coma for 7 days... But I don't want Elle to feel guilty too because we were getting her dog.
A : I understand... But, so you feel guilty for the accident?
S : Yeah, it's my fault she looked back and that's why she had the accident...
Een traan verliet zijn oog, niet veel later kwamen er veel meer... Ik zag aan hem dat hij ze wou tegenhouden maar dat kon hij niet... Ik gaf hem een lange knuffel en daarna zetten we een film op, om onze gedachten wat te verzetten.
Ik besloot om bij hem te blijven slapen, omdat Bri ook weeral bij ons was aan het slapen.
* pov Shawn *
Ik ben zo blij dat vanavond is geweest... We hebben ( hoop ik toch ) geen geheimen meer voor elkaar. Ik ging met een gerust hart slapen... Ella had geen pyjama mee, dus had ik haar een hoodie en een boxershort geleend. We lagen gelepeld tegen elkaar. Ik hoorde dat haar ademhaling wat zachter en regelmatiger werd en daardoor veronderstelde ik dat ze in slaap was gevallen... Na een tijdje viel ik dan ook in slaap.
De volgende ochtend werd ik wakker... Alleen.. Ik werd wakker en Ella was weg.. Ook toen ik opstond en naar de gemeenschappelijke ruimte ging was ze er niet... Waarom was ze er niet meer? Had ze zich bedacht? Wou ze me niet meer? Wat? Waarom? Tienduizenden vragen spookten in me rond... Ook dit was dan weer een goed moment waardoor ik een liedje schreef...
________________________________________________________________________________
Comments here -->
Waarom zou Ella al weg zijn?
Hier een wat langer hoofdstukje om de vorigen wat te compenseren :)
Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!
XOXO CHAR
*1277 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanfictionDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...