- Friyay -
* Pov Ella *
Elle kwam de kamer weer ingelopen. Ze had zich al helemaal opgekleed dus dacht ik dat ze waarschijnlijk met Bri ging uitgaan.
E : Goodmorning A.
A : HI!
E : So...
A : Yeps?
E : You don't have anything planned tonight right?
A : Nopes.
E : Great, I'm going to Bri right now, we're going to hike a bit, but be at the La Vue Waterfront at 7pm. I reserved a spot for us tonight!
A : Okay, I'll be there!
E : Oh and tomorrow we're going to the movies (en mompelend zei ze nog) ' with the boys '.
A : I heard that.
E : Okay, okay. But you're still going.
A : I guess so.
E : Why are you so down lately.
Ik denk dat ze dat antwoord zelf wel wist maar het van mij wou horen. En ja lezers, het is wat jullie denken. Shawn. Ik ken hem eigelijk nog niet lang en totaal nog niet goed, hij weet zoveel meer van mij dan ik van hem. Maar het voelde zo goed aan. Na wacht euhmmm... Na 5 jaar niemand vertrouwen behalve je broer, geen vrienden hebben behalve je broer en zijn vrienden. Ik had op aanraden van Noah gevraagd om naar een psycholoog te gaan, maar mijn ouders wouden dat niet betalen. Dus moest ik er maar mee leren leven. En dat deed ik door amper buiten te komen, iedereen die intussen al een mes in mijn rug had gestoken door het (voor er een rechtszaak kwam) niet te geloven ook te ontwijken. Op zich vertrouwde ik de vrienden van mijn broer ook wel, maar dat was omdat ik ze kende sinds ik 3 jaar ofzo was. Het was dus totaal niet dat ik ze pas leerde kennen na het voorval... Ze behandelden me als hun zusje... En ook aan hen kon ik ook wel alles vertellen. His friends that come a lot to our home are Sterling ( Beaumon), Jack (Griffo ), Chris (Galya ), Luke (Benward ).
A : I'm just missing my brother and his friends...
E : And???
A : I don't know what's going on between Shawn and me... He seems a bit off lately... But I'm going to Skype with my brother now, so I'm going to my room, if you don't mind.
E : Go for it! And I'll see you tonight at 7PM then? But I've got to go, I'm going to Bri now.
A : Jups, see yah'.
* INCOMING FACETIME CALL : NONO *
( dit is weer in het Nederlands, want als je het verhaal volgt zijn ze van België en spreken ze dus onderling het meest Nederlands. Hoewel Noah en zijn vrienden ook goed Engels kunnen omdat ze allemaal acteurs zijn, en meestal in engelstalige films en series meespelen. )
A : Heee broeerrrr
N : Hoi cutie, hoe gaat het daar?
A : Het gaat wel... Ik mis je echt superhard!
N : Maar dat is niet het enige zeker?
A : Neeh... Ik euhm... Je weet wel de broer van Elle, en zijn vrienden. Ik heb je al verteld dat we naar de cinema, mcdo, watervallen zijn geweest en dan zijn blijven kamperen he?
N : Jaah, heb je gezegd.
A : Wel... euhm ik vind die jongen wel leuk... Maar sinds het kamperen heeft hij nog niet echt iets gezegd tegen mij, hij ontloopt me precies....
N : Hij ' woont ' toch naast je?
A : JA?
N : Ga dan morgenvroeg eens kloppen op zijn deur en praat over wat je voelt... Praten is belangrijk... Misschien heeft hij gewoon net hetzelfde gevoel als jou? Maar durft hij het ook niet te vertellen, of is hij bang voor je reactie. Of misschien is hij bang dat hij te snel gaat en je dan zal afschrikken? De eerste stap zetten is niet altijd zo vanzelfsprekend hoor ;) .
A : Morgen gaan we met Elle, Tom, hem en zijn vrienden naar de cinema. Ik zal hem daar wel even apart nemen.
N : Is goed! Laat me dan nog iets weten hoe het gegaan is he! Oh en hoe heet hij? Dan kan ik hem misschien een beetje uitspitten op social media :) . Because that's what brothers do, he.
A : Zijn naam is Shawn.
N : Oeh ik heb nog nooit een jongen jou weten, laten blozen! Maar als in Shawn Mendes????
A : Jup, dat is hem.
N : OH, ziet er een leuke gast uit! Heb hem bij de MTV EMA's al eens gezien. Hij zag er wel leuk uit!
A : Ja, dat kan hij inderdaad wel zijn!
N : Oeh, ik heb goed nieuws voor je!
A: VERTELLLLL !!! (zei ik wat overenthousiast, wat jullie denk ik al merkten aan de schrijfwijze whoops)
N : Wel, ik heb net gehoord dat ik volgende week even naar Australië mag komen! Vrijdag ga ik naar Sydney, zaterdag ben ik bij jou en zondag ook - maar zondag is de squad er ook!
A : Oh dat is GE-WEL-DIG nieuws Noah!!
N : Ja toch? Dus plan alvast maar wat dingetjes dat je met mij en de rest wilt doen!
A : Oeh maar dat weet ik al hoor! Volgende week zaterdag zullen we in een restaurantje gaan eten, en achteraf naar een late film gaan. En zondag kunnen we eerst naar het centrum gaan, eventueel wat shoppen, dat zien we wel. En 's avonds iets op mijn kamer eten en nog verder bijpraten.
N : Dat klinkt goed! Ik zie je dan! Ik moet nu door, maar geniet nog van je weekje en vergeet het dan morgen niet te zeggen aan Shawn he!
A : Tot volgende week! En neen, ik zal proberen om het niet te vergeten!
________________________________________________________________________________
Comments here -->
Wat vinden jullie er al van??
Sorry voor het weeral kortere hoofdstuk maar de avond kan ik er niet zomaar op 200 lijntjes ofzo bijgieten ;)
Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!
XOXO CHAR
*1018 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanfictionDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...