media = Opening act (zet het dus dan pas op he ;) )
lees de a/n ook zeker op het einde ;)
*pov ella*
Vandaag is het 17 december, het is de laatste show voor de feestdagen, en natuurlijk moet ik mijn examens bij het terugkomen ook nog doen. Het tourleven was zeker aanpassen. Het leek of ik in het begin altijd maar in de weg liep... Ik stond toen ook bijna op het punt om na de Australische shows terug "huis"waarts te keren... Maar Shawnie heeft mij erdoor getrokken...
Vandaag is het de show in Chicago... Vandaag ben ik dus ook het voorprogramma van zijn show... Ik ben er best zenuwachtig voor... Daarna weer verder studeren voor de examens (en zorgen dat ik erdoor ben zodat ik de rest van de tour ook weer mee mag ;) ) en natuurlijk ook even met men broeriee en Shawn enzo de feestdagen vieren! (ja sorry, heb niet veel zin in mijn ouders... ze hebben me ook nooit iets gestuurd of geantwoord op men appjes...)
Er wordt net geroepen dat we op moeten... Shawn gaat samen met mij beginnen om mij op mijn gemak te stellen, en daarna zal ik alleen moeten zingen... Ik heb er zo veel stress voor!!
We openden met een soort van mashup van hands to myself (mijn eigen song) en particular taste.
* listen to media *
(oha ik heb dus vrij veel songs van mezelf.... maar ik hou ze allemaal voor mezelf... Maar vandaag ga ik ze natuurlijk wel zingen, dat zorgt voor extra stress whoops)
Setlist voorprogramma
come & get it x slow down
the heart wants what it wants
i want you to know
kill em with kindness
we don't talk anymore
trust nobody
it ain't me
bad liar
wolves
back to you
taki taki
Het was wel goed verlopen, dus was ik blij. Maar tegelijkertijd was ik ook wel blij dat het voorbij was... Het was mijn eerste keer dat ik performde en dat mocht ik doen in de freaking Allstate arena voor zoveel mensen... Het was magical...
Daarna keek ik nog even naar Shawn zijn deel, nadat ik even wat was gaan halen om te eten en te drinken... Na de show gingen we meteen naar het hotel en namen we daar even een douche.
---
22 december
Jeeejjj vandaag is het mijn verjaardag!! Heb ik dat zelf ooit gezegd tegen Shawn?? Geen idee... Ik weet wel dat ik Noah terug ga zien!!!!!! Maar vandaag is het ook de dag van mijn eerste twee examens... Urgh....
6 januari krijg ik mijn uitslagen, en dan weet ik ook meteen of ik de dag erna mee mag vertrekken op tour of niet... Ik heb er niet alle vertrouwen in, omdat ik namelijk moeilijk studeer... Maar Shawn heeft er natuurlijk wel veel vertrouwen in, en zegt heel de tijd dat het mij wel zal lukken.. Nou dat zullen we wel nog zien..
Intussen heb ik ook heel veel positieve commentaar gekregen op het voorprogramma... Ik werd al gevraagd voor interviews, maar dat zal toch moeten wachten. Ik wil mijn examens eerst achter de rug hebben ;)
---
6 januari
Ik zit samen met Shawn aan een tafeltje met mijn gsm daarop... Normaal gezien zou ik een melding krijgen wanneer de punten op de site staan, maar doordat ik mijn examens anders heb ingepland om tegen vandaag mijn punten te weten (anders had ik heel januari examens) zal ik opgebeld worden... Ik zal dan ook enkel weten of ik geslaagd ben of niet, de punten komen er samen met de rest begin februari op.
OMG ik word gebeld
OOOHHHH ik ben erdoor!!! IK MAG WEER MEE OP FREAKING TOUR MET DE BESTE BOYFRIEND VAN DE WERELDDD!!!
--
Vandaag is het weer de eerste show van het tweede deel van de tour *Wells Fargo Arena – Des Moines, IA, USA (8 January)*.
Shawn is helemaal stoked, maar heeft nog niet veel gepraat over de show... Hij heeft vaak gezegd dat er veranderingen gingen komen, maar hij heeft nooit willen zeggen wat... Wel daar zal ik vanavond wel achter komen..
En dan was het moment daar... blijkbaar doe ik voor de rest van de tour de helft van het voorprogramma omdat de fans mij graag hadden (en maar de helft, omdat ze de andere voorprogramma niet echt konden en wouden afzeggen, en dat iets te veel druk ging zetten op mij)
--
een aantal shows later (midden van het laatste deel van de tour)
inmiddels heb ik een platencontract aangeboden gekregen! (ook bij island records, en zo kunnen we voortaan vaak samen op tour (bv hij heeft een avond show, de volgende dag heb ik een avond show, of soms eens samen een show. een nieuw concept dat ze weleens willen uitproberen.)
Nu ben ik even een liedje aan het schrijven, omdat ik een ideetje kreeg. Als ik dat ideetje niet op papier zet, vergeet ik het snel weer.
Na deze tour is het dan ook geregeld dat we elk aan een nieuw album zullen werken en af en toe op festivals zullen staan, en daarna vertrekken we misschien weer op tour samen.
--
Nu zijn we eindelijk weer in Brisbane, wat ik intussen mijn thuis noem! We slapen vandaag in een hotel, omdat we onze dormrooms na zo lang weg te zijn niet meer hebben. (en Bri en Elle er eentje delen)
Deze avond is het de laatste show! Wow wat is de tijd snel gegaan!
--
A/N
BELANGRIJK
hoiii ik denk dat er nu nog 2 korte hoofdstukken en een epiloog komt (hopelijk allemaal vandaag ;) ) Niemand vind mijn verhaal goed, dus hou ik het maar lekker kort. Jullie wouden dat ik niet verder schreef, maar voor mezelf wil ik dit wel nog afsluiten... En al mijn ideetjes er nog in verwerken!...
ook sorry dat ik deze timejumps heb gemaakt... en sorry dat ik het zo kort en ingewikkeld heb gemaakt...
Ook ben ik mijn engels boek begonnen! dat zal wel al beter zijn, aangezien dit mijn eerste boek was :) misschien ga ik het ook nog vertalen naar het Nederlands.. - dit boek staat even offline tot ik het volledig heb afgeschreven, anders moeten jullie wat lang wachten op updates... - wat denken jullie?
thanks aan al wie dit boek gelezen heeft ;)
XOXO CHAR
*1041 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanficDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...