Hoofdstuk 7. To the movies

129 0 0
                                    

*pov Ella*

Straks gingen we naar de film. Ik sprong even de douche in. Daarna at ik nog wat mac&cheese dat nog over was van gisteren, en ging ik mij omkleden. Ik deed een lichtroze jurkje aan, wat mascara en ringoorbelletjes. Ik keek naar mijn schoenen... Schoenen zijn altijd zo moeilijk te kiezen, maar na lang twijfelen heb ik toch mijn wit met rood, goud, zwarte stan smiths aangedaan.

*okee beeld je even in dat ze niet op de rode loper staat, dat haar haar nog los en lang is. en dat ze stans aan heeft*

 en dat ze stans aan heeft*

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stond al klaar, en Elle was nog aan het eten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik stond al klaar, en Elle was nog aan het eten. Typisch 'she loves food', hoewel food ook life is bij mij ga ik daardoor niet ergens te laat zijn ofzo.

Ze kleedde zich ook aan, ze nam geen douche omdat ze vandaag geen sport heeft gehad. Ik had sport gehad in de voormiddag. Ze deed een zwart jurk met bloemen aan en eronder deed ze zwarte nike sneakers. Heel erg mooi btw!

A: You look pretty! E: Thank you! You too

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

A: You look pretty!
E: Thank you! You too.
A: Thanks! But now we really need to go or we will be late. I hope T won't be late.
E: He's never late.

Toen we naar buiten gingen botste ik weer tegen Shawn op. Hij bekeek me weer boos maar zei niets en liep gewoon door naar zijn kamer. Tom kwam ook net aan!

We vertrokken naar de cinema, we gingen ter plaatse beslissen welke film we gingen bekijken. Toen vroeg ik aan Elle en Tom of ze nu iemand hadden meegevraagd, beiden zeiden ze van niet. Maar Elle zei dat Shawn en zijn vrienden wel ging komen. In mijn hoofd dacht ik al van 'oh nee, niet hem weer'. Maar het blijft haar broer, dus zal ik het maar even negeren.

We komen aan in de cinema en kijken even naar de programmatie. We kozen Aquaman. De trailer sprak ons aan, en we hadden geen zin in een romantische film. Omdat we die al heel erg vaak zien whoops... We gaan op onze plaatsen zitten en opeens komt een grote groep jongens onze richting uit gestapt. Wanneer ze dichterbij ons zijn kan ik pas zien wie het is, het is Shawn met zijn vrienden (met zijn vrienden worden bedoeld *sws wel iemand vergeten maar die kon er dan maar niet bij zijn* : Jack (Finnegan) Gilinsky aka Gilinsky - Jack (Edward) Johnson aka Johnson - (Hamilton) Nash Grier - Connor Brashier aka Con - Brian Craigen aka Bri - Hayes Grier aka Hay). Ze gaan achter ons zitten. Na een vijftal minuten kwam Bella ook binnen en ging naast Shawn zitten, ze keek me aan met haar resting b*tch face.

*eerste helft van de film*

We waren aan het genieten van de film, maar telkens wanneer er dan iets gebeurde moest het blijkbaar gedeeld worden. De jongens waren heel de tijd hun mening over de film aan het delen, en merkte dat het niet enkel mij stoorde maar het stoorde ET ook. (sorry ET vind ik gewoon zo een leuke bijnaam voor Elle en Tom samen). Daardoor draaide ik me om en vroeg ik vriendelijk of ze wat stiller konden zijn, ze lachten enkel wat. Maar na even was het me teveel geworden, dan heb ik me een beetje kwaad gemaakt waardoor ze nog harder lachten.

Het was voor mij dan wel genoeg geweest, dus ging ik maar even naar de wc. Ik had het moeilijk dat ze met me lachten... Arthur lachte ook altijd met mij, wanneer ik iets deed of zei dat hij niet graag had en ook tijdens ... Ik liep op een snel tempo naar de wc, ik voelde al tranen opwellen... Ik liep de wc binnen en zetten me op een wc in een kotje en sloot de deur. Al snel hoorde ik iemand mijn naam roepen... Het was Shawn, hij kwam binnen in de wc en vroeg of ik aan het wenen was. Ik zei heel droog 'ja'. Hij vertelde mij dat het niet de bedoeling was om mij te laten wenen. In zijn stem hoorde ik dat hij bezorgd was om mij...

S: Would you  like to unlock your door?
A: No...
S: Why not?
A: Just... Because... I can't...
S: Shall I get Elle? Or Tom or call anyone or do I need to do anything for you?
A: Can you get Elle for me?
S: Yeah, of course. I'll be right back.

Ik had Elle gezegd dat ik de verantwoordelijke ging halen om het praten te stoppen... Elle kwam al heel snel terug binnengelopen. Intussen had ik mijn deur al opengedaan...

E: Heey what's wrong?
A: Arthur...

Dan zag ik dat Shawn achter Elle stond, hij leek heel erg bezorgd...

A: Shawn?
S: Yes?
A: Do you mind letting us alone for a minute?
S: No problem.

En dan stapte hij naar buiten. Nu en daarnet was Shawn dan weer zo lief, maar soms... soms komt hij gewoon zo bruut over...

E: So, what's going on in you?
A: Well Arthur used to laugh at everything what I did and said, if he didn't like it... The boys and especially Shawn were laughing at me when I asked them to be quiet...
E: I'm sorry... I didn't know that, I'll talk to Shawn about it...
A: But don't tell him about Arthur... I don't wanna be known as the girl who got raped anymore.
E: You tell him when you want, but I'm just gonna ask him to back down..
A: Thank you hun...

Daarna liepen we samen naar buiten en iedereen stond daar... Ze stonden me wat raar aan te kijken doordat mijn gezicht nog glinsterde van het wenen en mijn ogen natuurlijk rood stonden. Elle zei dat ze Shawn even apart ging nemen en dat we daarna naar de mcdo gingen. Dan nam ik Tom ook even apart en vertelde het hem ook... Hij begreep het, en zei dat hij me wel zou beschermen..

(in next chapter wordt pov Shawn van to the movies verteld vanaf dit moment, en gaan we ook naar de macdo :) )

________________________________________________________________________________

Comments here -->

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Ik zit inmiddels alweer vol ideetjes, die ik nog moet uitwerken maar ik vind het leuk om voor jullie te schrijven!

Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!

XOXO CHAR

*1108 words*

HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu