Hoofdstuk 22. Almost gone

88 2 0
                                    

* pov Ella *

Ik sta nu op de luchthaven. We zijn zaterdag 15 september, en Elle is jarig. Ik had aan Noah beloofd deze dag met hem door te brengen en Shawn ging deze dag met Elle en de boys doorbrengen. Ik maakte Elle een ontbijt op bed en zong haar een happy birthdaysong. Ik had een afspeellijst gemaakt van allemaal verjaardag liedjes en die speelden heel de dag af, ik had ervoor gezorgd dat niemand behalve ik ze kon afzetten hihi. 

Ik ga Noah van het vliegveld ophalen! En morgen staan we hier terug, dan komen we de rest van de squad ophalen. Maandagochtend vertrekken ik en Shawn weeral met het vliegtuig – de afstanden binnen Australië zijn op sommige plekken wat ver om met de bus, of dergelijke te doen. – eerst doen we Australië, dan gaan we verder. Zijn laatste show is hier in Brisbane, daarmee dat hij overmorgen hier geen concert doet. Hij wou per se Brisbane op het einde. Geen idee waarom maar jah, het is zijn tour en we moeten toch terugkomen naar Brisbane op het einde :) !

Omg daar is hij! Ik rende naar hem toe, en sprong hem in de armen! Ook al was ik het gewoon dat hij vaak lang wegbleef, ik bleef hem superhard missen. En het was altijd hoog tijd dat hij terugkwam ook al was het maar voor een aantal daagjes.

A : Omg heeyyyyyy Noh

N : Hi sisie, Hoe gaat het?

A : Oh het gaat goed hoor! Super blij dat jij er bent!!

N : Ik ben ook heel erg blij dat ik er ben!

Ik knuffelde hem nog wat harder en daarna namen we zijn valies en stapten we door de city op weg naar campus. Hij sliep dit weekend bij mij op kamer zodat hij geen hotel moest betalen, en de boys gingen van zondag op maandag op een aantal matrassen slapen die we over de kamers verdeelden. Ik denk eerder dat heel onze dormroom gaat bedekt worden met matrassen, de boys gingen misschien ook blijven slapen en Shawn waarschijnlijk ook... Het zal dus behoorlijk druk worden!

Ik en Noah zijn vandaag gaan winkelen, en natuurlijk ook naar de Starbucks gegaan. Achteraf zijn we nog een film gaan kijken, en ' toevallig ' was de rest er ook. Ik heb iedereen gewoon al voorgesteld aan elkaar, maar we hielden de rest voor morgen. Uiteindelijk zijn we achteraf nog pizza gaan eten en natuurlijk nog heel erg veel gepraat over van alles en nog wat!

Zondag werd ik wakker, en Noah was ontbijt voor ons aan het maken, en het was nog eens een simpel Belgisch ontbijt geworden. Ik had dat echt al heel erg lang niet meer gegeten dus vond het zeker eens leuk dat hij eraan had gedacht!! 

Na ons ontbijt liepen we wat rond in 't stad en wanneer het middag was gingen we de squad ophalen van het vliegveld en aten we 's middags samen. Daarna gingen we naar huis, waar we Shawn gingen voorstellen aan de rest. 

We kwamen aan in mijn dormroom.

A : Okee boys, Ik ga Shawn gaan halen. Ik heb besloten dat ik mee ga op tour met hem. En ik zou heel erg graag willen dat jullie hem ontmoeten. But please chill he.

N : Het leek een leuke jongen gisteren.

Ik stapte naar Shawn zijn kamer en klopte aan. Hij deed even later open en hij zag er zo leuk uit!

 Hij deed even later open en hij zag er zo leuk uit!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu