Daarna gaf hij me nog een kus, en iedereen juichte natuurlijk... Na nog veel praten, nog wat marshmallows en wat cocktails gingen we slapen. Ik stuurde Noah en the squad nog even dat Shawn me had gevraagd als zijn vriendin, en dat we dus samen waren. Daarna gingen we naar onze tent ( en ja we hadden dus nog altijd te weinig tenten en dergelijke, niet dat ik dat erg vond)
Ik ging me omkleden, maar doordat ik mij wat onzeker voelde en omdat ik een stuk van mijn verkrachtingsverhaal nog niet had verteld, vroeg ik aan Shawn om hem om te draaien terwijl we ons omkleedden. Toen ik in bh, en boxershort stond voelde ik handen op mijn heupen en hij trekt me wat tegen zich aan... Hij liet even zijn hoofd op mijn schouder rusten, maar dan draaide hij mij om. Hij stond daar zo in zijn boxershort... Ik nam hem bij zijn nek en trok zijn hoofd wat naar beneden zodat ik hem een kus kon geven.
Ik sprong in zijn armen waarna hij me op bed legde en boven op mij ging liggen. Zij haar hing wat voor zijn ogen dus ging ik met mijn hand door zijn haren, waarna ik zijn nek vastpakte en hem weer kuste. Na de kus zei hij in mijn oor dat hij van mij hield. Daarna begon hij kleine kusjes te geven op mijn oren, dan ging hij langs mijn kaak waarna hij verder door ging naar mijn nek. Daar stopte hij doordat een zucht mijn mond verliet. Op die plek zette hij dan ook een zuigplek. Hij ging verder naar beneden. Hij deed mijn bh uit, en gaf me kusjes tussen mijn borsten. Daarna helemaal over mijn buik. Hij deed vragend om toestemming mijn onderbroek uit. Hij voelde aan mijn heupen, en daar voelde hij 3 vrij grote littekens, hij keek me vragend aan. Ik zei dat ik het hem morgen ging uitleggen omdat ik dit moment nu niet wou verpesten en hij knikte.
( de rode lijnen zijn haar littekens - 2 aan de rechtse kant, 1 aan de linkse kant )
Hij ging verder met zijn kusjes over mijn heupen, en dan ging hij richting mijn dijen en daarna mijn binnenbenen. Dan leidde ik zijn hoofd weer boven mij hoofd, ik draaide ons om zodat ik boven op hem lag en begon hem ook kusjes te geven. Ik gaf hem ook een zuigplek wanneer ook bij hem een kreun zijn mond verliet. En ook ik ging met kusjes naar beneden en deed zijn boxershort uit. Daarna ging ik weer naar beneden. * De volgende pittige details ga ik hier niet vernoemen, jullie weten goed genoeg wat er zal gebeuren ( voorspel, seks ) *
'S ochtends werden we wakker, lekker warm tegen elkaar liggend. Ik draaide me om zodat ik hem zag. Hij rook ook gewoon zo goed altijd. Zijn haar lag wat in de war, super cute! Hij slaapt ook zo schattig, ik kon wel uren zo naar hem kijken.
Hij werd wakker, dat merkte ik aan zijn ademhaling. Even later knuffelde hij me, en gaf me een kus. We lagen nog even in elkaars armen te genieten. Hij legde zijn handen op mijn heupen. Hij was zo lief, hij keek me nog even aan, ik zag dat hij het verhaal er echt wel achter wou weten.
* pov Shawn *
S : How did you sleep?
A : Really great! You?
S : That's nice to hear. Me too. And princess,
A : Yeah?
S : Thank you for yesterday! You were more than I ever had imagined...
We bloosden beiden en begonnen dan even te lachen.
A : So my scars, you wanted to know how I got them?
S : Yeah, if you wanna tell me...
A : I guess you would eventually seen them so euhm. You still know that Arthur story.
S : Yeah... I still know that story.
A : Well I didn't want to have sex with him, so he cut me there so I would have sex with him... I'm glad that I can still cover it with my underwear or my bikini, I'm really ashamed of it... And I always have him with me, if you get me.
S : Princess, those scars they are part of you. They make you unique. They make who you are, what you've been through. What you've survived! They are beautiful. You are beautiful.
Ik nam haar in een knuffel. Ze moest maar eens weten wat ze met me deed! Ze is zo uniek. En zulke ervaringen zijn nooit leuk, en blijven levenslang bij de persoon. Hoe slecht de herinneringen zijn, je hebt die periode overleefd en er goed uitgekomen. Dat hoort nu bij haar, en dat maakt haar nog meer uniek!
S : I'm there for you! Here, I think this song will be perfect for you! Because you will be okay!
' A little too much 🌈 Shawn Mendes '
She would not show that she was afraid
But being and feeling alone was too much to face
Though everyone said that she was so strong
What they didn't know is that she could barely carry on
But she knew that she would be okay
So she didn't let it get in her way
Sometimes it all gets a little too much
But you gotta realize that soon the fog will clear up
And you don't have to be afraid, because we're all the same
And we know that sometimes it all gets a little too much
She would always tell herself she could do this
She would use no help it would be just fine
But when it got hard she would lose her focus
So take my hand and we'll be alright
And she knew that she would be okay
So she didn't let it get in her way
Sometimes it all gets a little too much
But you gotta realize that soon the fog will clear up
And you don't have to be afraid, because we're all the same
And we know that sometimes it all gets a little too much, yeah
A little too much, I said a little too much, oh
Sometimes it all gets a little too much
But you gotta realize that soon the fog will clear up
And you don't have to be afraid, because we're all the same
And we know that sometimes it all gets a little too much yeah
Sometimes it all gets a little too much
But you gotta realize that soon the fog will clear up
And you don't have to be afraid, because we're all the same
And we know that sometimes it all gets a little too muchIk hoorde mensen buiten de tent juichen... We besloten om ons dan maar aan te kleden en te gaan ontbijten.
Tijdens het ontbijt ging mijn gsm af, Andrew ( mijn manager ) belde mij... Hopelijk goed nieuws!
________________________________________________________________________________
Comments here -->
Wat zou dat telefoontje van zijn manager betekenen?
Q&A vragen:
Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!
XOXO CHAR
*1180 words*
JE LEEST
HIM ft. Shawn Mendes ✔️
FanfictionDit verhaal is zowel in het Nederlands als Engels geschreven. Schrijffouten mag je altijd aangeven! *sorry first book* Dit verhaal gaat over een meisje die verhuist en zo iemand ("Him") leert kennen. Wat er allemaal zal gebeuren? Dat moet je zelf on...