(XL)Hoofdstuk 20. 97.3 FM

90 1 0
                                    

* Por Ella *

Vandaag was het dinsdag.. Deze voormiddag hadden we les, maar deze namiddag zaten we thuis. Dan plande ik om gewoon wat te studeren en achteraf ging ik waarschijnlijk wat aan Netflix & chill doen. Zondag had Shawn me gevraagd om mee te gaan op tour. Momenteel heb ik hem enkel ontweken... 

Gisteren kwam hij naar de les, maar toen ik ' net ' niet binnenliep heb ik me omgedraaid en ben ik naar het schoolverpleegstertje gegaan. En gelukkig had ik heel de dag al hoofdpijn, dus had ik wel een reden. Ik mocht twee uurtjes op het bedje liggen, en ze had me iets gegeven tegen mijn hoofdpijn. Ik heb de laatste tijd niet kunnen slapen en dan had ik ook weeral een migraine, dus na het pilletje en me op het bedje te leggen was ik blijkbaar voor de volle twee uur in slaap gevallen. 

Na die 2 uur mochten we gisteren eigenlijk al naar huis, omdat de lessen dan al gedaan waren. Dat is nu wel een voordeel aan university. Je kan volledige dagen hebben, geen les hebben, 2 uur les hebben, een voormiddag of namiddag les hebben. Alles hangt af van je rooster van die bepaalde week. Want meestal verschilt je rooster per week.

Elle was ijs voor mij gaan kopen, ze had blijkbaar door dat ik een beetje strugglede met mijn gevoelens. We keken maandagavond met pizza een aantal films, samen met Tom. Daarna aten we het ijs op. En luchtte ik mijn gevoelens op bij Elle. Dat ik het niet wist en dergelijke... Elle zei dat ik het even moest laten rusten en dat het dan wel vanzelf zou komen wat ik wou. En ik had Noah ook gefacetimed, en hij zei ook om het wat tijd te geven.

Nu vandaag, ging ik dan naar school. Elle had al gezegd dat Shawn er niet ging zijn omdat hij een drukke dag had. Voor een deel was ik wel opgelucht, maar uiteindelijk zou ik hem toch weer onder ogen moeten komen... 

Na de lessen ging ik weer naar huis, ik ging even weg van campus. Ik ging naar de Starbucks, om een blueberry mojito green tea voor mij en een warme chocolademelk voor Elle te gaan halen. Daarna ging ik terug naar de campus, naar mijn kamer. Ik ging gaan studeren. 

* pov Noah * 

Ik en de squad waren samen aan het chillen na de opnames. We gingen straks onze valiezen al maken, omdat de rest van de week vrij druk gaat zijn en we er dan dus amper tijd voor zullen hebben. We luisterden graag naar de radio van in brisbane, waarvan we wisten dat Ella er vaak naar luisterde. Je kon online ook luisteren naar 97.3 FM. Dan voelden we ons wat meer bij haar. 

🎵 Radio 97.3 FM 🎵

- einde liedje ' hello ' by Adele -

Welcome back to 97.3 FM, * news update *

After the song Thank u, next from Ariana Grande. Shawn Mendes will be visiting the studio. He will sing one of his songs called Lost in Japan live. But apparently he has another surprise for us. Afterwards he will sing an exclusive new song for us, live here in the studio. Then we'll also have a short interview with the one and only Shawn Mendes. But first let's listen to our beloved Ariana Grande with Thank u, next.

* pov Noah *

Ik en de boys verzamelden, en belden Ella op via FaceTime.

* pov Ella *

* Ring Ring - NoNo @ facetime *

A : Oh hey Noah, en de rest haha.

N : Zet je radio aan, nu!

A : Euhm okee...

🎵 Radio 97.3 FM 🎵

Welcome Shawn! Now he will sing Lost in Japan! But stick with us because afterwards he's hitting us with an exclusive!

A : You know I don't want to listen to him right now! ( randomly speaking English, maar het klonk beter in het Engels whoops )

N : Please listen to him for me... Let's listen together...

HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu