Hoofdstuk 3. Brisbane

210 2 2
                                    

*Op de foto heb je al even een impressie van de dorm, op de kamer is er een kleine frigo met diepvries en een lavabo maar de rest is dus per 10. Zo een dormrooms heb je 10x op 1 verdieping. Er zijn nog extra douches, toiletten en een grote keuken beschikbaar per verdieping. -meisjes en jongens hebben aparte douches - denk maar aan de douches van pitch perfect *

die foto is blijkbaar weggevallen dus heb ik hier een foto :) hoe het zou kunnen zijn, je gebruikt maar de kamer dat, oh nee nu zie ik dat het beneden al staat maar hier is dus alsnog een extra ideetje ;) 

die foto is blijkbaar weggevallen dus heb ik hier een foto :) hoe het zou kunnen zijn, je gebruikt maar de kamer dat, oh nee nu zie ik dat het beneden al staat maar hier is dus alsnog een extra ideetje ;) 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*pov Ella*

Ik kwam aan in Brisbane Airport en kocht even een broodje als middag eten daarna ging ik  meteen door naar de bussen, die richting campus reden. Ik dacht even na, ik hoop dat ik een leuke roommate heb!

Toen ik aankwam stond ik voor de universiteit, een enorm gebouw! Ik ging naar binnen en liep door naar het onthaal.

"Hi, I'm new here. Do you know where I need to go for my dormrooms?"
"Hi, you need to go to building A" en overhandigde mij een plannetje. "There you need to go to the 'reception' and there they will give you all the details you need!" Zei ze vriendelijk. "Thank you." Zei ik nog even en liep naar gebouw A.

Ik ging naar binnen en ging naar de receptie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ging naar binnen en ging naar de receptie. Daar werd ik meteen ontvangen.

R: "Hi, are you new here?" vroeg de vrouw van de receptie meteen aan me.

E: "Yes, I am. They said that I needed to come here for my dormroom key."

R: "Indeed, what's your name?"

E: "I'm Ella Gilmore."

R: "Great, you have room B.05. So it's on the second floor, your name is written on the door. Here's the key. I'm the responsible one of this building, so if you have any problems or questions or so you can come to my office or give me a call!"

E: "Thank you very much."

En zo vertrok ik naar mijn kamer. Na even zoeken zag ik een deur waar mooi op was geschreven 'Ella Gilmore & Elle Evans'.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu