Hoofdstuk 12. Shawn...

125 1 3
                                    

*pov Ella* 

We sprongen het water in en hij zag er zoooooo cute uit met zijn nat haar... We zwommen een beetje, maakten elkaar nat, lachten. Kort gezegd het was echt heel leuk. Toen ik opeens wat verder zwom kwam ik boven een plek waar ik niet kon zien wat er onder mij gebeurde... Opeens was het zwart onder mij. En geloof me ik heb echt schrik dat er iets mijn voet gaat pakken ookal weet ik dat dat niet echt zou gebeuren... 

A: Shawn?! (zei ik terwijl ik een beetje in paniek schoot)

S: Yeah, what's wrong? (en hij kwam meteen naar me toe zwemmen.)

Het eerste wat ik deed wanneer Shawn bij me was aangekomen was in zijn armen kruipen... Ik klemde mijn armen en benen om hem heen en legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij begreep het precies en zwom naar de kant bij de watervallen, waar we de grond weer konden zien. Ik lag / zat eigenlijk zo goed in zijn armen... Hij stond op de grond... Hij duwde me een beetje van zich af en tilde mijn kin wat op met zijn vinger zodat we oog in oog keken... Zijn ogen... Echt om in te verdrinken... Hij leunde wat naar voren en legde een hand op mijn wang, hij tekende cirkeltjes met zijn duim... 'wacht gaat hij me kussen????'

*pov Shawn* 

Na wat denken wist ik waarom ze zich zo had vastgeklemd aan mij... Sukkelig zwom ik aan de kant waar ze de grond weer kon zien, meteen voelde ik dat ze zich  wat ontspande... En ik had weer grond onder mij dus was ik al minder sukkelig... Ze was zo mooi... Het voelde zo goed om haar zo rond mij te hebben... Ik duwde haar stilaan wat van me af zodat ik haar kon zien, ze keek nog wat naar beneden dus tilde ik haar kin op met mijn vinger. Ze keek me aan. Haar ogen zijn echt zo mooi! En dat lachje dan, super cute! Ik legde mijn hand op haar kaak en leunde wat naar voren.. 

En dat was het moment waarop Elle en de boys het water insprongen... Net op het juiste moment guys, dacht ik sarcastisch en draaide met mijn ogen. Ella had het opgemerkt want ze begon te lachen.

I hope we don't interrupt you guys... zei Bri wanneer hij opmerkte dat Ella nog steeds om me heen geklemd was... Ze keken allemaal wel veelzeggend...

Elle maakte duidelijk aan Ella dat ze naar haar moest komen, Elle stond aan de andere kant dus Ella moest over het donkere stuk. Ella was wel slimmer en volgde het veilige stuk en zwom in een boog naar de andere kant. Elle keek me vragend aan en via brother-sister gebarentaal legde ik het haar snel uit en ze knikte begrijpend. Het donkere stuk betekende ook wel dat het daar dieper was dan 4 meter, want je kon tot 4 meter onder je de bodem zien - we hadden dat ooit gemeten toen we jong waren. 

Brian kwam ook al meteen mijn kant uit gezwommen en vroeg me alle details... Wat Elle denk ik ook vroeg aan Ella... Ik zag ze me af en toe aanstaren waardoor zowel zij als ik at bloosden... En natuurlijk vertelde ik alles! Niet tot in het detail, maar blijkbaar had Elle hem wel intussen over het voorval verteld... Ik snap nog steeds niet waarom ze dit heeft moeten meemaken... 

*deze personen zijn aanwezig*

 Gilinsky - Johnson - Nash - Connor - Brian - Hayes - Matthew - Elle - Ella - Shawn  

Na nog veel plezier en gesprekken vertrokken we richting de kampplaats! Het was niet zo ver van de watervallen, een beetje verder door het bos hadden we jaren geleden een kampplaats gemaakt. met omgevallen boomstammen rond een kampvuur plaats en plaats voor tenten in een cirkel er rond neer te zetten. Samen met de boswachter en onze ouders hadden we dat vroeger gedaan. Elle had de tenten, slaapzakken en 'avondeten' mee. Er stonden ook douches, lavabo's en wc's in een omgebouwde container.

Toen we op de kampplaats toekwamen hadden we besloten eerst de tenten op te zetten, zodat we als het donker was konden beginnen aan het kampvuur. 

E: Guys, I think we have a problem... We only have 5 tents and 5 sleeping bags with us... And we forgot the swags so yeah...

S: Well then we'll need to sleep in pairs...

Ella keek Elle aan maar Elle gebaarde naar mij dus zei ze maar vlug

E: I'm going in a tent with Bri

Gilinsky: Johnson!

Nash: Matt!

Con: Hay, you're with me!

Shawnie: I guess that leaves me with Ella.

Niet dat ik dat erg vond, maar geen idee of Ella daar wel klaar voor was! Ze had haar grenzen vandaag al zo fel verlegd... Ik hoop dat dit niet te ver ging.

A: Guess it does (zei ze blozend, ik denk dat dit goedkeuring was ofzo?)

We zetten onze tenten op en zetten ons bij het kampvuur.

*pov Ella* 

De jongens gingen hout halen zodat we heel de avond zoet waren om het zo te zeggen. Toen Elle ook klaar was met haar tent kwam ze naar mij en zei ze nog even sorry, ze hoopte dat ze niet te ver was gegaan. Maar voor een deel was ik haar dankbaar, anders had ik dit nooit gedaan denk ik... Dat zei ik ook tegen Elle, ze keek me gelukkig aan. Ze zei dat haar broer zoveel geluk had met mij! 

We aten als 'avondeten' hapjes, chips (we hadden extra veel gegeten 's middags en dit was dus de reden) en natuurlijk ook smores (omg zo lekker, zo verwarmde/ I don't know how you call it marshmallows.)

En daarna gingen we naar onze tent.

S: Hey! If you want, I can go and sleep with one the others. 

A: No, its' okay! If you'd like it of course... I don't want to be alone... I want you here..

Omg heb ik dat laatste nu net gezegd... Echt zo typisch ik... 

*pov Shawn*

Ik zag dat ze met haar ogen draaide, omdat ze het waarschijnlijk niet wou zeggen, maar het gewoon uit haar mond is gekomen... 

S: No problem, it's okay.

Ella ging haar in de wc omkleden terwijl ik mij omkleedde in de tent. Ik deed een andere boxershort aan en ging dan liggen op het matras. We hadden besloten om onze slaapzak volledig open te doen en dan zo over ons leggen zoals een gewoon donsdeken. 

Ze kwam naast me liggen en ik voelde dat ze stilaan wat dichter kroop. Ik legde mijn arm rustig om haar heen en gaf een kusje op haar voorhoofd, er verscheen zulk schattig lachje op haar gezicht. Ik beet op mijn onderlip en bloosde wat. Stilaan vielen we in slaap... 

De volgende ochtend werd ik wakker, ik was alleen... Waar zou Ella zijn...

*pov Ella* 

Ik werd wakker... Ik lag gelepeld in Shawn. OMG ik heb naast Shawn geslapen!! Hij was zo lief voor me... Hij respecteerde mijn grenzen en wachte af tot het juiste moment... Op deze dagen heb ik hem al zo anders leren kennen dan dat ik eerst dacht!

Deze namiddag hadden we school, dus na het ochtendeten pakten we onze spullen in en vertrokken we richting campus.

________________________________________________________________________________

Comments here -->

Vinden jullie het oke als ik zo switch tussen de point of views?

Dankjewel om mijn verhaal te lezen trouwens!

Upvoten mag altijd als je het een leuk verhaal vind!

XOXO CHAR

*1253 words*

HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu