(L)Hoofdstuk 5. That boy who...

171 1 0
                                    

*pov Ella*

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*pov Ella*

Ik werd wakker en merkte dat ik in mijn slaap gehuild had... Mijn ogen waren rood, droog en opgezwollen... Mijn gezicht was plakkerig van mijn tranen en ik was nog steeds heel erg moe... En dan had ik ook nog hoofdpijn van de combinatie van de drank en zoveel te huilen...

Ik nam mijn douche en liep dan zwijgend door naar de keuken... Ik zag dat Tom en Elle me al raar aankeken maar dat negeerde ik maar even en nam mijn eten... Na een tijdje hoorde ik de vraag die ik al zag aankomen... Elle vroeg of er wat was met mij...

Ze kwamen naast me zitten in de zetel, en spontaan begon ik weer te huilen... Tom vertelde me over wat ze gisterenavond hebben gehoord in mijn slaap, en dat deed me weer nadenken... Ik wist natuurlijk al waarover het ging, maar nu moet ik het ook vertellen aan hen...

Ik veegde mijn tranen weg en begon aan mijn verhaal... Elle zei nog even, doe op je gemak we zijn er voor je en we hebben tijd genoeg! Tom knikte ook even.

(doordat dit vrij lang is en ik geen zin heb om heel dit stuk in het engels te schrijven ga ik dit even in het nederlands schrijven, sorry not really in my english mood - als jullie dit echt wel even in het engels willen laat het maar weten, dan z...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(doordat dit vrij lang is en ik geen zin heb om heel dit stuk in het engels te schrijven ga ik dit even in het nederlands schrijven, sorry not really in my english mood - als jullie dit echt wel even in het engels willen laat het maar weten, dan zal ik er wel eens tijd voor maken). Zo begon ik mijn verhaal (natuurlijk eerst wat achtergrondinformatie zodat E & T het ook allemaal zouden snappen).

"Wij zijn naar hier verhuisd doordat mijn ouders hier heel veel moesten zijn voor hun werk en de kosten anders hoog op liepen... Nu was dat ook een perfecte timing met dat ik toch naar de university moest en dus toch op kot/kamers moest gaan wonen. Ook had ik nood aan een nieuw hoofdstuk, weg van bepaalde mensen... Zoals je al door hebt moesten mijn ouders heel vaak weg voor het werk, dan waren ik en mijn broer alleen... Maar van onze ouders mochten we toen nog niet alleen thuis zitten dus logeerden we altijd bij onze oom, tante en twee neven. Onze ouders wisten natuurlijk niet dat onze oom en tante amper thuis waren. Ze lieten ons meestal achter met onze neven. Hoewel we dit al talrijke keren hadden verteld, vonden onze ouders het beter dat we met zen vieren waren dan dat we met ons twee alleen leefden. Jacob was 10 jaar, Arthur was 16 jaar, Noah was 15 jaar en ik was toen 13 jaar oud toen. Het was zomervakantie dus besloten onze oom en tante om een weekje naar de Malediven te vertrekken met hun twee."

HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu