Hoofdstuk 9. Home sweet home

124 1 6
                                    

*pov Ella*

Shawn pakt zijn spullen en staat dan op, en komt mijn richting uit gestapt. Ik pak ook even alles wat ik mee had, en intussen was Shawn al bij me aangekomen en vroeg of ik alles had. Daarna vertrokken we richting campus.

Het was een hele tijd stil...

S: Hey, are you okay?
A: Yeah, I'm fine.

Hoewel Shawn duidelijk wel wist dat er iets aan de hand was, respecteerde hij mij.

S: If you're ready to talk about it or about anything, you can always come to me you know.
A: Thanks, I really appreciate that!
S: No problem, just so you know it.

Dan legde Shawn zijn hand langs mijn heupen. Ik voelde me heel erg goed bij hem en de guys, maar dit ging voor mij net iets te ver... Ik krimpte weer ineen maar deze keer begon ik ook te huilen. Waarom moest ik nu zo vaak huilen?! Ik zat nu op mijn jurkje met mijn hoofd tussen mijn handen...

S: I'm sorry..

Intussen was het beginnen regenen, en werden we nat - doordat we hier niet op hadden gerekend...

A: No problem, you couldn't know that I was going to react so heavily. I've got to get used to it some time...
S: Let's go home.

Hij trok me weer recht, en samen liepen we nog verder naar de campus. We zeiden niet veel, maar ik zag wel aan hem dat hij iets wou zeggen, maar het precies niet echt durfde? We kwamen aan op campus en dan vroeg ik of ik nog even bij hem mocht zijn om mijn gedachtes te verzetten. Hij werd wat rood en een subtiel lachje was te zien op zijn gezicht. Hij was echt zo cute! We liepen naar binnen, en onbewust scande ik het salon om te zien wat zijn stijl was I guess.

*pov Shawn*

Ik merkte toen Ella binnenkwam dat ze al snel de kamer aan het scannen was. I can't blame her... Ze stond er wat ongemakkelijk dus begon ik maar een gesprek.

S: Do you wanna drink something?
A: No thanks.

Ik knikte en liep naar de keuken om iets te nemen voor mezelf. Toen ik terugkwam zag ik dat ze koud had, ze was aan het bibberen..

S: Do you want to go to your room to shower?
A: No... I don't want to be alone right now...
S: If you want you can shower here... I could get your clothes or you can borrow something from me if you want.
A: Thanks, I think I will do that...

Ze liep naar mijn badkamer en ik hoorde dat ze het water aanzette en genoot van de warmte. Na een tiental minuutjes word ik geroepen. Ik sta meteen op en loop richting de badkamer, ze had nog kleren nodig. Ik nam een boxershort en een hoodie van mij en legde die voor de deur. Even later kwam ze naar buiten.

A: Hi
S: H h hey, are you feeling better?

Ik stotterde een beetje, ik stotter normaal nooit. Maar wow, wat zag ze er sexy uit! Ik klopte met mijn hand op de sofa en ze kwam naast me zitten. Ze zag er nog wat gespannen uit...

A: Yeah kinda..
S: Do you want to watch a movie? To relax before you go to sleep?
A: I think that's a good idea, but please no horror movie.
S: No worries, you can choose.
A: Oh really? That's nice, let's see what Netflix offers...

Ik ging even eten en nog wat drinken halen in de keuken voor tijdens de film.

A: Oeh Oeh Oeh
S: I guess you've found one?
A: Jups, I definitely did!

HIM ft. Shawn Mendes ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu