1-Başlangıç

1.9K 84 7
                                    

'Lan kafan nerede senin?'

 Doruk irkilip arkadaşına baktı.

'Dalmışım işte. Ne var?'

 Ege bıyık altından güldü.

'Baya derin bir denize daldın galiba.'

'Derin ve duru bir deniz '

 Diye fısıldadı Doruk. Karşısında Duru , arkadaşlarıyla hararetli birşeyler konuşup gülerken dalmamak elde değildi. Üstelik en sinir bozucusu ise bu güzelliği bir tek Doruk'un fark etmiş olmamasıydı . Duru neredeyse okulun en güzel ve bakımlı kızıydı . Çorabından , tokasına kadar herşey uyumlu olurdu . O saçlar bir gün karışmazdı . 

'Hadi ama daha çekicileri var. Üstelik senin için deli oluyorlar . '

 Yüzünü buruşturdu .

'Ama daha güzeli yok.'

ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

'Şu masanın sürekli bakması sizcede sinir bozucu değil mi?'

 Duru , oldum olası göz hedefi olmaktan nefret etmişti . Bir çok kızın aksine bunu hoş bulmuyor , sinirlerini bozuyordu.

'Ne güzel işte egomu tatmin ediyor.'

 Mısra kahkaha atarken , Duru yüzünü buruşturdu.

'Üzerime yemek dökülmüş gibi hissettiriyor.'

 Mimiklerini çok güzel kullanıyordu ve bu onu hem şirin hemde komik yapıyordu.

'Belkide gerçekten dökülmüştür.'

Duru , yeşil gözleri kocaman açıp Deniz'e baktı.

'Dökülmüş mü?'

 Hepsi birden gülerken , Duru dudaklarını büzüp kollarını göğsünde birleştirdi.

'Pıtırcık küsmüş mü bize.'

'Hıhı'

Diye çocukça ses çıkardı. Kerem gülüp Duru'yu kolunun altına aldı . Duru gülümserken , karşısında gözlerinden alev çıkan çocuğu fark etmemişti bile.

ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

Doruk yumruğunu masaya geçirip hızlıca kalktı masadan.

'Nereye lan?'

 Arkadaşlarına cevap vermeden hızlıca kantinden çıktı. Bir aydır gözünün önünde Duru hanım ve sevgilisini izliyordu . Bu durum artık eskisindende daha can sıkıcı bir durum olmuştu . Duru pek erkeklerle takılan bir kız değildi . Arkadaş grubundaki iki çocuk dışındakiler ile mesafeyi korurdu . Ama Kerem gelmiş her şeyi alt üst etmişti . Okulda çıkan en büyük dedikodu Duru'nun Kerem'e aşık olmuş olmasıydı . Ee bu dedikoduda haklıydılarda Duru bu yıl okula gelmişti ve Kerem ilk sevgilisiydi . Doruk onun ilk aşkının Kerem olmasını sindiremiyordu.

'Seni fazla mı sinirli görüyorum tatlım?'

'Başka av ara Hazar.'

Hazar , Doruk'un yanına oturdu.

'Bu kez cici kız olucam. Tamam pek iyi birisi olmayabilirim ama üzülmeni istemiyorum.'

 Doruk kafasını kaldırdı ve Hazar'ın yüzüne baktı.

'Neden?'

'Gereksiz sebeplere takılmayalım . İyi bir sırdaşımdır.'

 Doruk'un Hazar'a pek güvendiği söylenemezdi . Ama içinden bir ses itiraf etmesini söylüyordu . Çünkü Hazar'ı ilk kez bu kadar saf ve güven verici görüyordu. Belkide bir kız aklına ihtiyacı vardı . Ama sorun bu değildi Hazar'a güvenilir miydi?

'Sana güvenemiyorum Hazar.'

Hazar üzgünce kafasını eğdi . Bunun aksini beklemiyordu zaten . Pollyanna değildi belki ama buzlar kraliçesi kadarda soğuk ve kötü biri de değildi.

'Biliyorum güvenmen zor belki ama ben senin üzülmeni istemem. '

'Aşık oldum.'

 Hazar ben biliyordum ifadesiyle baktı Doruk'un yüzüne.

'Duru ya değil mi?'

'Ama sen nereden-'

Cümlesini bitiremeden Hazar eliyle durdurdu.

'Sen onu izlerken ben de seni izliyorum çünkü.'

 Hazar yüzündeki üzüntüyü sildi ve gülümsiyerek yeşil gözlerini Doruk'a dikti.

'Bak iki gün sonraki kampa git. Duru'da gidecek . Orada yakınlaşmanız için bir çok fırsatınız olacak. İstersen yardım bile edebilirim.'

'O nasıl olacak.'

'Oraya takılma. '

'Peki sen neden bana yardım ediyorsun . Madem beni seviyorsun.'

 Hazar bir kaç saniye durakladı . Bu soruyu beklemediği kesindi . Kendisine bile cevap veremiyordu daha ki Doruk'a versin . Gözlerini oynadığı eline dikti . 

'Bazen sevdiğini mutlu izlemek yanında olmasından daha iyidir derdi annem hep. Belk de bu yüzdendir.'

Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin