13-Dönüş

697 49 5
                                    

 Duru , uçağa adım attığım gibi sıcağı içinde hissetti. Her ne kadar aksini iddia etsede İzmir'e alışmıştı . Bu yüzden İstanbul'un soğuğundan etkilenmişti . elbette içini ısıtan yalnızca klima değildi . Rahatlamışlık hissinide tüm hücrelerinde hissediyordu . Her ne kadar cevap alamasa da Cenk ile konuşmuştu . Vedasız gidişinin içinde bıraktığı upteyi bu kez yenmişti . Rahat koltuğa yayılıp gözlerini yumdu yaklaşık elli dakikalık yolculukta uyuyabilirdi . Burada olduğu sürede kabuslarından dolayı pek uyuyamamıştı . 

 Doruk elindeki topu potaya atıp sahanın dışına oturdu . Babası gülerek yanına geldi.

'Çabuk pes ettin.'

'Canım oynamak istemiyor.'

 Babasıda yanına oturdu.

'O kız mı?'

 Doruk usulca başını salladı .

'Hala söylemedin değil mi?'

'Görebilsem söyleyeceğim.'

'Ne demek bu?'

'Bir hafta önce ortadan kayboldu . Hiçbir haber alamadım . Arkadaşları herhangi bir şey bilmiyor . Telefonu hep kapalı zaten.'

'Durduk yere mi kayboldu?'

 Doruk sıkıntıyla enfesini dışarıya verdi.

'O konuda ayrı bir muamma ya . Alya'nın geldiği gün oldu . O gün kavga ettiler . Alya hiçbir şey söylemiyor . Duru nedensiz kin tutacak birisi değil .'

'Sana söylemiştim Doruk . Bir kez o kızı bulursan kaybetme demiştim.'

'Onu ilk gördüğüm an açılacağım.'

 Sonra duraksadı .

'Tabi görebilirsem.' 

 Görkem oğlunun omzuna elini koydu.Gözleri uzağa dalaren.

'Eğer kaderiniz bir yazılmışsa bundan hiç şüphen olmasın.' diye fısıldadı.

*********

 Duru kalın montuna iyice sarılarak yürümeye başladı . babasının okula götürme teklifini reddettiği için kendine kızdı . Üşüyen ellerini ısınır umuduyla montunun cebine soktu ve dolu sokakta yavaşça yürümeye başladı . Kulakalrına İndila'nın sesi dolarken kendisini huzurlu hissetti . Huzurlu ve tamamlanmış . Aylardır uzakta olan tamamlanmış hissi içini rahatlatıyordu . Tabi daha içinin tam olarak rahatlaması için Alya'dan intikamını alması gerekiyordu . Bunuda çok yakında yapacaktı . bu fikirle gülümsedi ve okula girdi . Okula girer girmez gülüşen Alya ve Doruk'u gördü . Yavaşça arkalarından geçerken onların konuşmasına kulak misafiri olmasını söyleyen dürtüyü engelleyemedi.

'İyi ki hayatımdasın doruk.'

 Duru , Alya'nın bu sözü üzerine ufak bir gülüşle baktı ikiliye . 

'Doruk'

Diye fısıldadı . Oyununun ilk aşamasını bulmuştu.

Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin