Herkes Duru ve Doruk un iliskisine şaşırmıştı. Herkesten öte Doruk bile Duru nun bu kadar açık söylemesinin şokunu yaşamıştı. Aynı zamanda çokta sevinmişti. ''Biz şimdi neyiz'' sorusunu bir kız gibi dile getirmekten cekinmisti ve buna gerek kalmadan Duru onu belirsizlikten kurtarmıştı. Tabi ortada daha büyük belirsizlikler vardı Duru nun hisleri gibi. Her zaman aralarında ki hayaleti hissetmislerdi. Rahatsız ediciydi ama Doruk bunu sorun etmeye hakkı olmadığını biliyordu. Bazı günler Duru ya yaklaştığını düşünüyordu bazı günler de ise hiç ileri gidememis gibi. Bundan şikayetçi olamıyordu baştan bunları kabullenmişti zaten. Hoş şikayetçi hissetmiyordu da. Duru nun gülümsemesini sebebi olmak bile onu öyle uçuruyordu ki ...
" Hazırlan bir saat sonra gelicem ;)"
Onun bu emrivakisi Duru nun gülerek kafasını sallamasını sebep oldu. Aslında böyle emrivakileri sevmezdi ve sırf inadı bindirip tersini yapardı. Bunu bir kez de Doruk a denemişti. Doruk yirmi dakika kadar asagida beklemiş Duru onu gülerek camdan izlemişti. En sonunda Doruk bakış açısından kaybolmuş ve Duru gittiğini düşünürken zil çalmıştı. Duru kapıyı açtığında karşında Doruk u bulmuştu. Doruk izin istememiş dolaptan bulduğu ceketi Duru ya zorla giydirmiş ayakkabısını da giydirip şaşkın bakışlarla bakan Duru yu kucağına almış ve dışarıya çıkarmıştı. "Ne yapıyorsun?" diye çığıran Duru ya güzel bir gülüş atmış "Bizde böyle" demişti.
Bunun üzerine Duru bir daha bunu denememişti. Onunla vakit geçirmekten mutluydu. Onun yanında huzuru hissediyordu. Aşk yada sevgi değildi belki ona karşı hissettiği ama şundan emindi ki karardığını sandığı hayatının cılız ışığıyladı o. Bazen bu ışığı söndürüp onu da karanlığa çekecekmiş gibi geliyordu. Duru korkuyordu. Bir kez daha kaybetmekten çok korkuyordu. Sanki kalbi lanetliymis gibi ve bir kez daha severse kaybedecekmis gibi. Kendine yalan söylemeyi bıraktığında Alya dan öte kendisinin suçlu olduğunu biliyordu. Belki bu kadar ısrarcı olmasa Cenk hız yapmayacak ve direksiyon hakimiyetini kaybetmeyecekti. Ya da doğum gününü kutlamasaydı arabaya dahi binmeyecekti. Cenk kural bozmayı sevse de asla hız yapmazdı. Geceleri yalnız kaldığında kendini suçluyor ve mutluluğu , aşkı kendisine haram belliyordu. İşte bu geceler Doruk a karşı yeşeren aşkı kökünden sökmeye çalışıyor suçlulukla ondan uzak kalmanın planını kuruyordu ve sabah olduğunda bunu yapacak gücü bulamıyor yine onun ilacına sığınıyordu.
"Eee bugün ne yapacağız ?"
Kendisi Doruk un yerinde olsa bu kadar yaratıcı olamayacağını düşünüyordu. Tam artık değişik birseyler düşünemeyecegini sandığında Doruk sürprizlerle geliyordu. Bundan pekte şikayetçi değildi açıkçası.
"Sevgililer ne yaparsa onu. "
Karizmatik gülüşünü yine sergileyip Duru nun elini tuttu.
"Bana güvenip eldiven takmıyorsunuz herhalde hanımefendi. "
"Valla kaloriferden farkınız yok beyefendi. "
"İltifat mı ettin bilemedim. "
"Nereden baktığına bağlı"
"İltifat öyleyse. "
Duru gülümseyip Doruk un koluna sarıldı. Yaklaşık on beş dakika sonra lunaparka gelmişlerdi. Duru kaşlarını kaldırıp lunaparka baktı.
"Lunapark?"
"Dönme dolaba binmeyen sevgili olmaz. ''
"Öyle miymiş? "
Doruk Duru yu çekiçekiştirip önce bilet aldı sonra da dönme dolaba sürükledi. Duru ise gülümseyip peşinden gitti. Doruk un çocuksu mimikleri ve sahte heyecanı Duru yu engelleyemedigi bir mutluluğa götürdü. Doruk un mavi Duru nun pembe ısrarıyla beyaz dönme dolaba bindiler. Doruk Duru yu yanına çekti ve sarıldı. Bu kez Duru hiç kasılmamıştı. Doruk onda ki bu gelişmeye çok mutlu oldu. Ne zaman yakın olsalar Doruk Durunun çok kasıldığını hissediyordu. Ama bu kez işler değişmişti. Içinde ki umut biraz daha büyüdü. Duru en yukarıda gözlerini muhteşem görünen denize dikti. Konuşmaya hazırlanırken bunun kendisi için çok zor olacağını düşünüyordu. O içini açmadan iyi değildi.
"Bazen kendimi sorgulamaya çalışıyorum. Ne hissediyorum bilmiyorum. Belli kalıpları sokmakta istemiyorum zaten. Aşık veya sevgili değil ben biz olmak istiyorum. Ve şundan eminim ki ben biz olmaktan çok mutluyum Doruk. Içi boş gülümsemelerimi doldurundun. Eskiden duygularımı acılarımı gizlemek için günlerdim şimdi ise gerçekten mutlu olduğum için gülüyorum. Sen benim en büyük umudumsun Doruk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)
Roman pour AdolescentsDaha önce yarım kalmış bir aşkı tamamlamak için vardı onlar . Merve ve Görkem'den birer parçaydı onlar . Şimdi aradan yıllar geçtikten sonra belki Merve ve Görkem'in yolları çatışmamıştı ama Duru ve Doruk yeni bir hikaye için birleşmişlerdi. Bu kez...