14-Sahte ve Gerçek

719 50 2
                                    

'Duru!'

 Doruk'un seslenişi üzerine arkasını döndü ve genişçe gülümsedi . Doruk tereddüt dahi etmeden kıza kollarını sardı . Duru'nun da kolarını dolamasının üzerine içinde umutlar parladı ve mutlu oldu . Onun kendine has kiraz kokusunu içine çektiğinde rahatlamıştı . Bir kaç saniye gözlerini yumdu ve yalnızca kızı hissetti . Ardından bu  sarılmanın fazla uzadığını fark edip Duru'dan ayrıldı .

'Neredeydin?'

 Duru , Doruk'un arkasında ikisini izleyen alya'ya baktı.

'Geçmişi kapatmaya gittim.'

'Gelmeyeceksin sandım.'

 Oyunu oynamanın tam vaktiyken Duru gülümsedi .

'Orada beni tutacak kimse yokken burada var.'

 Bilerek utangaçça gözlerini Doruk'un gözlerinden kaçırdı . Doruk tek kaşını kaldırırken Duru gülümsedi ve Doruk'un yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurup yanından geçip okula girdi . Doruk şaşkınlıkla kalırken Alya Doruk'un yanına geldi.

'Ona aşıksın değil mi?'

 Kısık bir sesle sordu . Doruk Duru'nun girdiği kapıya bakıp sırıttı.

'Ona aşığım.'

Diye fısıldadı yalnızca kendi duymak ister gibi . Bir kez daha tekrar etti yüksek sesle . Artık emindi Doruk , Duru'ya aşıktı . Ve bunu dile getirmekte hoşuna gitmişti . 

'Doruk onu tanımıyorsun.'

 Diye atıldı Alya.

'Tanıyorum Alya . Ve sizin olayınızda tek suçlu tarafın o olduğunuda düşünmüyorum . '

'Sen o kız için -'

 Doruk eliyle durdurdu.

'Sakın Alya . Sakın bana seçim yaptırtma .'

 Alya bu cümlenin altında yatan söylenmeyen şeyi biliyordu . Seçim yaptırırsan onu seçerim demişti . 

'Eğer yaparsan onu seçersin çünkü.'

 Diye fısıldadı .

'Ben öyle bir şey demedim Alya '

'Ama demek istedin. Belki de benim suçlu olduğumu hatta onun bağırdığı gibi bir katil olduğumu düşünüyorsundur . Onada sorsana defalarca suçlar gibi .'

 Hızlıca binaya girdi ve arkasında kafası karışan bir Doruk bıraktı . Düşünceler kafasına doluşurken yine de bugün yapacağı itirafa odaklandı . Bir kez daha gider korkusu yaşamamak adına aşkını içinde tutmayacaktı . Geçmiş biraz daha bekleyebilirdi . Ufak bir tartışmadan ibaret olduğunu sanırken kendi hayatını dahi karıştıracağını bilmiyordu geçmişin . 

*********

'Alya'cım .'

 Alya'nın sırasına oturdu ve yanağından makas aldı .

'Ne yapıyorsun Duru?'

'Beyaz bayrak sallıyorum hayatım.'

 Alya güldü.

'Sen ve beyaz bayrak . O bayrağı boynuma dolamada.'

 Duru yapmacık bir kahkaha atıp hafifçe Alya'nın koluna dokundu.

'Beni yanlış tanımışsın hayatım . Ben aslında çok sevecen birisiyimdir.'

Alya gözlerini devirdi .

'Sevecen ? Bir tek ben göremedim o sevecenliği .'

'Bak ben yanlış fikirlere kapıldım . Acımla birlikte yanlış düşündüm senin bir suçun yok.'

 Kapıda ki Doruk'a yan gözle baktı.

'Aslında buraya senden özür dilemek adına geldim .'

 Alya Duru'nun elinin üzeirne elini koydu.

'Özür dilerim yaptıklarım için.'

 İçinden 'Yaptığım ve yapacaklarım için.' diye fısıldadı. Alya hızlıca elini çekti . 

'Senin bana yaptığın o kadar şey-'

Bağırmaya devam ederken Doruk araya girdi.

'Kız senden özür diledi Alya . Sen ise ona bağırıyorsun.'

'Doruk.'

 Alya konuşamadan Doruk duru'nun omzuna dokundu.

'Seninle birşey konuşacağım Duru.'

 Duru kafasını sallayıp sıradan kalktı ve kırgın gözlerle bakan Alya'ya güldü. 

'Ben yalnızca arkadaş olmak istemiştim.'

'O biraz hırçındır sen ilk adımı attın bırak kabul edip etmemek ona kalsın.'

 Duru usulca kafasını saladı üzülmüş gibi yaparak.

'Eee ne konuşacaktın benimle.'

 Doruk Duru'yu arka bahçeye sürükledi ve Duru'nun soğuk ellerin i sıcak elinin içine aldı.

'Duru ben seni seviyorum .'

 Duru'nun dudağının kenarına ufak bir gülümseme oturdu. Kafasını utanmışçasına eğip yeniden yeşil gözlerini ela gözlere dikti.

'Bende , bende seni seviyorum Doruk.'

 İki itiraf sıralandı artarda biri gerçek biri sahte..

Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin