Lütfen bakar mısınız?
Öncelikle fazlasıyla ara verdiğimi farkındayım ama sınav mağduru olarak buna mecburum . En azından okul b,itinceye kadar bu şekilde devam etmek zorundayım . Ondan sonra bölüm sıklıklarının değişeceğine eskisi gibi olacağıan eminim . Bu zamanda emin olun yorumlara ihtiyacım var . Umarım duyarlılık gösterirsini z.
İyi okumalar :)
***********
Duru hızlıca kafasını salladı . Kafasında canlandırdığı şeyler ona çok tersti . Sırf Alya'nın canını yakmak için Doruk'u kullanamazdı . Bu çok adiceydi ve sonunda Alya'nın canı ne kadar yanarsa yansın bu olaydan hem Doruk hem de kendisi yara alacaktı . Buna izin veremezdi . Okula girdikten sonra hemen arkadaşlarını buldu ve onlara tek tek sarıldı . En çok Deniz'in güven veren kollarında kalmıştı . Bu zaman kadar yaşadığı şeyleri bilen tek kişi Deniz'di . Ona sarılırken Deniz'de saçlarını okşamıştı . Tanıdık bir sıcaklık bulmanın huzurunu hissetti .
'İyisin değil mi?'
Duru omuzlarını silkti.
'Artık eksik değilim.'
Deniz'in buruk gülümsmesine alınarak baktı.
'Sakın Deniz! Acınacak bir durumda değilim.'
'Yanlış anladın beni ben tabiki de sana acımıyorum yalnızca üzülmen hoşuma gitmiyor.'
'Daha iyi olacağım.'
Masalarına oturdular ve diğer grubunda selamlaşmalarını kabul edip kısaca karşılık verdi . En son masaya Doruk ve Alya gelmişti . Doruk'un kendine olan bakışlarının farkındaydı fakat bunları adlandıramayacak kadar körelmişti hisleri . Bir haftayı geçkin sürede okulda değişen şeyler olmuştu . Dorukların grubuyla kendi grubu arasında ki soğukluk elle tutulur cinsteydi ve bunun sebebini Duru hemen çözmüştü . Hoş bu onu rahatsız etmemişti bu yüzden bu tutumu değiştirmeye çalışmayacaktı . Kurduğu saçma planlardan vazgeçse dahi Alya ya nefreti hala canlılığını koruyordu .
Doruk kendine engel olamadan bakışlarını arada Duru'ya çeviriyordu . Çok yorgundu ve göz altlarının morardığını uzaktan bile fark edebilmişti . Bu bir haftada ne yaşadığını çok merake diyordu . Olan şeyin pek iyi birşey olmadığıını hissedebilmişti hissetmesine ama ne olduğu hakkında küçük fikirler dışında elinde birşeyi yoktu . Bugün duru ile konuşmalıydı . Gerçi ne olduğunu öğrenme yolunda pek umudu yoktu . Alya yı bile konuşturamazken Durunun tutarsız davranışlarıyla pek bir çözüme ulaşamazdı . Duru gerçekten garip birisiydi . Bir gün kızıp bağırırken ertesi gün hata yarım saat sonra bile sevebilirdi . Yine de bu onu o yapan özelliklerindendi ve doruk'un kabulüydü . Duru kafasını eğdi sıcak çikolatadan kaldırdı ve yeşil gözleri ela gözlerle buluştu . Ufak bir gülümsemeyle baktı ;;Doruk'a ve sonra ona seslenen arkadaşına döndü . Doruk'un kalbi bu gülüşle hızlanırken kendisini bir kız gibi hissetti klendisine kızmayı bir kenara bırakıp Duru'nun gülümsemesindeki yorgunluğu düşündü . Şimdiye dek hep korkak ve temkinli bakan hüzünlü gözler artık biraz daha hayat sevinciyle doluydu . Ama yinede gözlerinin aldında ki çizgiler onu ele veriyordu . Zor bir zamanı atlatmıştı Duru hatta daha atlatmaya çalışıyordu bunu fark etmek canını sıktı . Bugün konuşmalıydı onunla . Hem kendine söz vermemişmiydi onu ilk gördüğü anda açılacaktı . Şimdi erkek olup sözünü tutma zamanıydı . Edebiyat hocası onları brilikte oturtmuştu ve bu ders edebiyattı işte elinde bir fırsat vardı . zil çalıp herkes sınıflara toparlanınca kendisini Duru'nun yanına bıraktı .
'İyi misin ?'
Duru herkesin ona sorduğu bu sorudan sıkılmıştı ama bu kez Doruk'u terslemedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)
Novela JuvenilDaha önce yarım kalmış bir aşkı tamamlamak için vardı onlar . Merve ve Görkem'den birer parçaydı onlar . Şimdi aradan yıllar geçtikten sonra belki Merve ve Görkem'in yolları çatışmamıştı ama Duru ve Doruk yeni bir hikaye için birleşmişlerdi. Bu kez...