Sınıflarına doğru yürürken ikiside kendi içlerinde ki savaşta yenik düşüyorlardı.Dışarıya sesleri duyulmazken içlerinde konuşulan tartışılan çok şey vardı.Doruk bundan sonra ne yapacaklarını,Duru'ya nasıl davranacağını düşünürken ; Duru hala bazı şeylerden emin değildi.Yeni bir başlangıca çok ihtiyacı vardı bunu en başından beri hem kendisi hem de çevresi hem fikirdi fakat hala kalbi oradan vuruyordu.İç sesi Cenk diye haykırırken ilk kez bir ilişki için beyin konuşuyordu.''O öldü.''diye fısıldadı hem mutluluğa hem de acıya kavuşturmak istermişçesine.İçi cız etsede yavaş yavaş mantığın esiri olmuştu Duru.Doruk'a koşamazdı belki ama az da olsa adım atabilirdi.Bunu hem kendi için hemde Doruk için yapacaktı.
Sınıfa girdiklerinde Duru Doruk'a gülümseyip Deniz'in yanına oturdu.İçten bir gülümsemeye karşılık Doruk'un kalbi daha da hızlı atmaya başladı.
''Her şeyi konuşucaz Duru.''
Deniz'e baktı bir kaç saniye ve omuzlarını silkti.
''Konuşacak bir şey yok.''
''Ortadan kayboluyorsun üstelik kimsenin haberi yok ne kadar merak ettim hatta ettik haberin var mı?''
Duru ofladı ve yeşillerini Deniz'e dikti.
''İstanbul'daydım.Kaçar gibi gelişimizden sonra şehre,evime ve Cenk'e veda etmeye gitim.İçimde ki acıyı bir nebze dahi olsa konuşup boşalttım ve rahatladım.''
Deniz Duru'yu göğsüne çekti.
''Bitti mi peki?''
''Ne?''
''İçindeki acı.''
''Bitebilir mi Deniz?Bunu düşünmek dahi istemesemde Cenk'in tabutu boş gömüldü.Bedeni yok mu oldu , yandı mı , kayboldu mu yoksa hala nefes mi alıyor bilmiyorum.Kimse bilmiyor.''
''Öldüğünü kabullenmek istemiyorsun Duru.O arabadan sağ çıkması imkansız kapıdan fırlamış dahi olsa sağ çıkamazdı.''
Bilinmeyenler bilinenlerden daha fazlaysa eğer insan aklını koruyamıyordu.İşte en başından beri Duru'nun kendini harap etmesi bu yüzdendi.Cenk'in ailesi dışında bir tek Duru biliyordu o tabutun boş olduğunu.Aslında kimsenin bilmemesini istemişti ailesi Duru ise kapıdan kulak misafiri olmuştu bu tehlikeli konuşmaya.Karanlık korkusu o zaman baş göstermişti aslında.Karanlığın Cenk'i içine çektiğini düşünüyordu.Belki de haksız bile değildi.Öldü demelere karşın içindeki isyan ve karşı çıkma bu yüzdendi.Kimsenin bilmediği , bilenin sakladığı bu gerçek onu daha çıldırtmıştı.Geçen bir yılı aşkın sürede ise bir şeyden emin olmuştu.Cenk yaşamıyordu kaybolmuştu belki ama kaybolan sadece ruhundan ayrılan bedeniydi.
''Biliyorum.''
Diye fısıldadı ve ilk kez bir gerçeği seslice dile getirdi.
''Cenk öldü.''
Deniz'den b,ir süre ses gelmedi.Bu kabullenişi beklemiyordu.Oysa Duru , herkes bunu dile getirsede kendi kafasının dikine gidiyor ölmedi diye bağırıyordu.Şimdi ise kendi diliyle bunu fısıldıyordu acı içinde olsa dahi.
''Sen?''
''Evet ben artık kabullendim.''
Acı dilini yaksa dahi bir kez daha sessizce fısıldadı.''Cenk öldü.''
Öğle tenefüsüne kadar Duru sırasında oturdu ve arkadaşlarıyla sohbet etti.Doruk ise bir kez duışarıya çıktı onun dışında Duru'yu izledi.Öğlen olduğunda Duru'nun yanına geldi. Duru gülümseyerek kafasını kaldırdı ve Doruk'a baktı.Doruk farkında bile olmadan büyük bir gülümsemeyle ona karşılık verdi ve gamzelerini gözler önüne serdi.
''Dışarıda yiyelim mi?''
''Olur bende kantinden sıkıldım zaten.''
Cüzdanını ve telefonunu alıp sırasından kalktı.Arkadaşalrına selam verip Doruk ile beraber sınıftan çıktı.Meraklı bakışlar onlara dönerken umursamadılar ve okuldan çıktılar.Okulun yakınındaki kafeye gittiler.Bir yandan yemek yerken bir yandan da sohbet ettiler.İlk kez Duru gardını bu kadar indirmişti ve kendi kişiliğini göstermeye çalışmıştı.Yemek tensfüsünün bitimine on dakika kala kalktılar ve okula geri döndüler.Kantinin kapısından girerken Doruk'un yaptığı espriyle Duru kahkaha attı ve bir kaç bakışı üzerlerine çektiler.Duru kahkahasını tutmaya çalışırken garip sesler çıkardı ve bu doruk'unda gülmesine sebep oldu.Kendilerini masaya attıklarında garipseyen bakışlar onları buldular.Şimdiye kadar duru , Doruk'tan uzak dururken birden bu yakınlıklık,birlikte dışarıya çıkmalar dikkatleri çekmişti.
''Siz hayırdır?''
Diye sordu Ece.Doruk Duru'ya bakarken , duru cevap verdi.
''Sevgiliyiz.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşık Olur Musun ? (Yan Kitap)
Teen FictionDaha önce yarım kalmış bir aşkı tamamlamak için vardı onlar . Merve ve Görkem'den birer parçaydı onlar . Şimdi aradan yıllar geçtikten sonra belki Merve ve Görkem'in yolları çatışmamıştı ama Duru ve Doruk yeni bir hikaye için birleşmişlerdi. Bu kez...