‼️⚠️Luku sisältää seksuaalista sisältöä! (Mutta ei kuitenkaan ihan smutiin asti joten älkää huoliko hih)⚠️‼️
-Yoongi-
Tuijottelin Jiminin kauniita kasvoja, jotka loikoilivat pehmeällä tyynyllä. Ripset lepäsivät hänen poskillaan, ja hiljainen, suloinen tuhina kuului hänen suustaan vähän väliä. Siirsin käteni silittelemään nuoremman poskea. Jimin kääriytyi yhtäkkiä herätessään kerälle, ja haukotteli makeasti, vetäytyen takaisin kiinni paljaaseen ylävartalooni.
"Herätys unikeko." Kuiskasin. Tuo ei kuitenkaan vastannut mitään, vaan painautui yhä lähemmäksi lämmintä ihoani. Käteni vaelsivat Jiminin lyhythihaisen alle, silittelemään tuon kylkiä. Jimin pyysi minua lopettamaan, ja yritti ottaa käsiäni pois, jotka otin hetken kestäneen väittelyn jälkeen takaisin itselleni.
"Anteeksi." Kuiskasin, kun samassa tuo avasi kauniit silmänsä, jotka tuijottivat takaisin omiini odottelevaisesti. Ne olivat suuremmat omiini verrattuina, ja ne tekivät hänestä yhä herkemmän, ja suloisemman näköisen. Silmien väri oli kaunis, eräänlainen vihreä, sellainen tumma, joihin kaikki lumoutuu. Ne vievät jalat altasi, jos niitä jäät tuijottelemaan. Niihin oikeasti syventyi kunnolla, ja piti hetki miettiä, olivatko ne edes aidot, mutta kyllä, kyllä ne olivat.
"Älä tuijota." Tuo mutisi ujona, hymyillen suloista hymyään. Siirsin käteni taas tuon poskelle, katsellen hänen virheettömiä kasvojaan.
"Sinulla on niin kauniit silmät." Vastasin hymyillen, ja toisella kädelläni siirsin peittoa tuon suun edestä pois, antaen nopean suukon tuon samettisille huulille."Ja huulet." Jatkoin hymyillen, ja sain vastaukseksi pientä kikatusta, ja punan kohoamaan pienemmän poskille. Hymähdin, ja asetin otsamme toisiamme vasten.
"Tiedätkö, miten tärkeä olet minulle? Tiedätkö, miten kaunis ja upea olet, tai miten suloiselta kuulostat kikatellessasi ja änkyttäessäsi?" Kysyin, ja käteni etsi nuoremman käsivarren, ottaen siitä kiinni hellästi. Tuo pudisteli päätään, ja naurahdin pienesti.
"En voi edes sanoin kuvailla kuinka täydellinen olet. Tekisin mitä vain, ettet vain lähtisi. Ymmärräthän?" Kysyin, ja tuo nyökkäsi, hymy hänen suullaan muuttuen pian pieneksi virneeksi. Kohotin toista kulmaani, kun tuo kiipesi päälleni käsiensä varaan. Jiminin kasvot lähenivät omiani, ja tiesin mitä tuo yritti. Otin etusormellani tuon leuasta kiinni, ja vedin tuon suudelmaan. Sellaiseen rauhalliseen, ei mitenkään intohimoiseen. Se ei kuitenkaan kestänyt kauaa sellaisena, kun tuo inahteli hiljaa huuliani vasten, yrittäen syventää suudelmaa entisestään. Naurahdin tuon huulia vasten, liikuttaen omiani tuon rajussa tahdissa. Toinen käteni otti poikaa niskasta kiinni, vetäen tuota yhä lähemmäksi itseäni. Puraisin pojan alahuulta sen merkiksi, että tuo raottaisi suutaan. Hiljainen huokaus pääsi tuon suusta, ja kieleni lähti vaeltamaan reittiänsä nuoremman oman luo.
Irtauduin hetken aikaa kestäneestä intohimoisesta suudelmasta, ja huokaisin naurahtaen, tuijotellen ujon näköistä Jiminiä, joka yhä makasi päälläni, tuijotellen minua takaisin.
"Noustaanko?" Kysyin, mutta tuo pudisteli päätään, haudaten päänsä kaulaani. Käteni alkoi silittelemään nuoremman selkää, samalla kuunnellen pojan kehräystä, joka hänestä kuului.
"Pidät tästä." Sanoin, ja tuo nyökkäsi. Suljin silmäni, kuunnellen vain pojan kehräystä, joka meinasi jo nukahduttaa minut. Ääni oli niin rauhoittava.
En kuitenkaan saanut täysin nukahdettua, kun tunsin Jiminin huulien jättävän helliä suudelmia kaulalleni, hänen blondi hiuspehkonsa kutitellen leukaani.
"Mitä teet Jiminie?" Hymyilin toisella suupielelläni, ja tuo lopetti hommansa heti minun äänen kuultuaan. Tuo nosti päänsä kaulaltani, tuijottaen minua hieman peloissaan. Luuli varmaan minun olleen vihainen tai jotain, vaikka en tuota mitenkään ilkeästi sanonutkaan.
YOU ARE READING
Meow Meow~ ||Yoonmin||
Fanfiction"Sä oot erilainen, mutta hyvällä tavalla." Sanoin, ja rapsutin poikaa korvan takaa. "Jimin tykkää tästä." Poika sanoi hennolla äänellä, ja puski päätään kättäni vasten. Tarina kertoo kissapojasta nimeltänsä Jimin, joka yllättäen ilmestyy mustatukkai...