4.

1.3K 138 91
                                    

-Yoongi-

(Skipataa siihe et Yoongi on ostamas niitä vaatteita Jiminille~)

Olin etsinyt kaikenlaisista eri liikkeistä sopivia vaatteita Jiminille, ja olin jo löytänytkin muutamat vaatteet. Boksereita muutama kappaletta, parit housut, yksi musta lyhythihainen ja yksi vaaleanpunainen villapaita.

Päätin käydä vielä yhdessä liikeessä, joka seisoi nyt suoraan edessäni. Astuin sisään liikkeeseen, ja suuntasin miesten osastolle. Katsoin paitoja, ja nappasin valkean lyhythihaisen, sekä pastellin sinisen hupparin. Katselin vielä pariin otteeseen housujakin, ja mukaan tarttui mustat farkut. Muutamat sukkaparit nappasin vielä kassalla. Jimin saa luvan myös pitää näitä vaatteita. Maksoivat monta sataa euroa, ja harva se päivä minulla oli heittää hirveästi satasia ostoksiin, mutta nyt oli hätätapaus. Luonani asui, tai no ainakin oli väliaikaisesti, ihminen, joka oli puoliksi ihminen, sekä eläin. Hybridi.

Maksoin ostokset nopeasti, ja kiiruhdin pois ostoskeskuksesta, kohti autoani. Toivoin vaan, ettei Jimin olisi ehtinyt sotkea mitään. Ja voi perhana, eikös Jimin tarvitsisi jotkut kengätkin? Ja jotain ulkovaatteita, kun nyt on luntakin! Miksi olen näin tyhmä? No hänelle saa kyllä kelvata minun vanhat ulkovaatteet jostain kaapin nurkasta, sillä minulla ei ole enää yhtään heittää rahaa mihinkään kalliimpaan.

Heitin ostoskassit takapenkille, ja kiiruhdin etupenkille. Kiinnitin turvavyön, käynnistin mustan kiiltävän autoni, ja lähdin parkkipaikalta kohti määränpäätä.

-

Ajoin mustalla autolla pihaani. Nousin autosta, ja otin takapenkiltä ostoskassit käsiini. Kävelin ulko-ovelle, otin avaimet taskustani, ja avasin oven, astuen sisään, ja sulkien oven perässäni.

"Jimin!" Huuhahdin.

Pian luokseni juoksenteli blondi hiuspehko, joka halasi minua tiukasti.

"Jiminillä oli ikävä. Yoongi oli myöhässä. Yoongi lupasi tulla kello kaksi viisitoista." Tuo mutisi takkiani vasten.

"Se sanotaan viisitoista yli kaksi, enkä minä ole sanonut mitään paluu ajasta." Naurahdin.

"Viisitoista yli kaksi." Tuo toisti.

"Tässä sulle vaatteita." Hymyilin, ja pudotin vaatekassit maahan. Jimin kyykistyi maahan, ja alkoi katselemaan vaatteita kasseista.

"Jimin tykkää tästä!" Tuo hymyili, ja katseli vaaleanpunaista villapaitaa. Hymyilin, ja katsoin kun tuo penkoi kaikkia vaatteita, arvostellen niitä vuorotellen.

"Mitkä nämä ovat? Kuuluvatko nämä päähän?" Jimin kysyi, ja tunki bokserit päähänsä.

"Ei höpsö. Nämä ovat bokserit. Laitat ne ennen kuin laitat housut jalkaan." Naurahdin, ja repäisin hintalapun irti alushousuista.

"Ai nämäkö?" Tuo kysyi, laski hieman housujaan, ja otti alushousujen vyötärönauhasta kiinni.

"Juuri ne." Hymyilin.

"Selvä." Tuo vastasi, ja käveli vaatekassit kädessään perässäni keittiöön.

"Onko nämä kaikki vaatteet Jiminille?" Tuo kysyi.

"Joo. Saat luvan käyttääkkin niitä kaikkia. Maksoi aika paljon." Hymähdin.

"Tietysti Jimin käyttää näitä!" Tuo huudahti.

"No hyvä. Vie mun vaatteet pyykkikoriin ja pue omat vaattees päälle." Sanoin. Hetken Jimin seisoi vain paikallaan, ennen kuin tuo lähti kohti kylpyhuonetta, jossa tämä pyykkikori sijaitsi.

"Ja käy myös kylvyssä!" Huudahdin perään.

Hetken päästä tuo tuli takaisin, alasti. Katsoin Jiminiä hämmentyneenä, kun tuolla oli käsissään nippu vaatteita, ja tuijotteli minua ujosti.

Meow Meow~ ||Yoonmin||Where stories live. Discover now