18.

1K 132 79
                                    

-Yoongi-

"Käytkö hakemassa vielä yhden suklaalevyn?" Seokjin kysyi minulta, ja lähdin kävelemään karkkiosaston suuntaan, hakemaan yhtä suklaalevyä. Minulla kesti hetki etsiä oikea, jonka jälkeen nappasin sen käteeni, ja lähdin kassoja kohti. Muuten olisin ottanut minkä tahansa, mutta tiesin Jungkookin kuitenkin valittavan siitä myöhemmin.

Kun Seokjin oli maksanut ostokset, lähdimme kaupasta hänen autoonsa, ja siitä ajamaan hänen asunnolleen. Aioimme pitää tänään leffaillan neljistään. Minä, Seokjin, Taehyung ja Jungkook. Emme olleet vielä päättäneet mitä elokuvaa katsoisimme, mutta se nähdään sitten. Jungkook ja Taehyung tulisivat vasta vähän ennen elokuvan alkamista, koska eivät kuulemma jaksaneet tulla mukaan kauppareissullemme.

"Olet mädäntynyt luonani kohta kuukauden verran, ja nyt vihdoin jaksoit lähteä sitten liikkeelle. Mutta muista että tänään lähdet omaan kotiisi, tai muuten yöllä tulen pesäpallomailan kanssa hakkaamaan sinut." Seokjin naurahti, kun hiljaisuus autossa oli ollut liian pitkä. Naurahdin pienesti takaisin, vaikka minua ei hymyilyttänyt tai naurattunut tällä hetkellä mikään. Vain yksi asia saisi huuleni taas kaartumaan kunnolla aurinkoiseen hymyyn, kaikki muu oli tekohymyä. Minua ei olisi kiinnostanut tämä Seokjinin päähänpistokaan "mahtavasta" leffaillasta, mutta en kehdannut kieltäytyäkään. Tottahan se oli, olin yöpynyt hänen luonaan kohta kuukauden verran, mutta olin ollut niin maassa, etten halunnut liikkua minnekkään. Halusin vain tuijottaa kattoa tai jotain, sekin kuulosti kiinnostavammalta kuin tämä ilta. Halusin vain kuihtua pois surujeni kanssa, se kuulosti hyvältä.

-

"Popparit loppu!" Jungkook huusi vihaisena, ja pyöräytin silmiäni. Elokuva oli tuskin kerennyt vielä alkaa, kun Jungkook oli ahminut kaikki popkornit suuhunsa.

"Ihme ahmija." Taehyung virnisti, ja noukki popkornikulhon pohjalta siemeniä käteensä, napsien niitä suuhunsa. Tämä antoi Jungkookille pienen pusun tämän jälkeen, joka johti kuitenkin kunnon nuoleskeluun. Käänsin katseeni takaisin telkkarin ruutuun. Ei sillä että olisin kateellinen tai jotain, ei suinkaan, mutta kuka nyt haluaisi katsoa kun nuo tuossa nuoleskelelevat, lähes nenäni edessä.

"Tänne tultiin katsomaan elokuvaa, ei näyttelemään mitään suutelukohtausta." Seokjin sanoi hieman naurahtaen, ja kun katsoin tuota, hän antoi minulle hieman pahoittelevan katseen.

"Joo." Jungkook nauroi, ja yritti erottaa nälkäistä poikaystäväänsä itsestään. Huokaisin pienesti, ja räpläsin sormiani, katsoen kuitenkin elokuvaa välillä."Haluan sitä popkornia!" Jungkook jatkoi hetken päästä, ja sai minut säpsähtämään.

"No mene ostamaan." Seokjin sanoi hieman ärähtäen, koska oli itse kiinnostunut elokuvan katsomisesta.

"En!" Tuo vastasi.

"No Yoongi mene vaikka sinä hänen mukaansa." Seokjin ehdotti, ja ihme kyllä tuo vaihtoehto houkutteli, joten suostuin. Jungkook oli jo eteisessä, ennen kuin itse edes kerkesin nousta seisomaan. Menin hänen perässään laittamaan kenkiä jalkaan. "Tuokaa myös yksi maito!" Seokjin vielä huusi, ennen kuin paiskasin oven kiinni perässäni.

-

Kävelimme katua pitkin, missä ihmisiä tuli välillä vastaan, kuitenkin katsoen Jungkookia ihan sekopääksi, kun hän höpisi minulle mitä hulluimpia juttuja kovalla äänensävyllään. Ihan kuin minua olisi kiinnostanut hänen puheet siitä, miten joku vanhus oli tarjonnut rahaa tälle, että olisi näyttänyt vehjettään, tai kun hän oli pudottanut kattilallisen nakkikeittoa lattialle, mutta annoin hänen kuitenkin jutella yksikseen.

Kun pääsimme sisälle kauppaan, suuntasin Jinin pyytämän maidon luokse, ja Jungkook taas juoksi hätäpäissään etsimään popkornia. Nappasin maidon käteeni, ja lähdin etsimään Jungkookia, joka löytyi sieltä mistä arvelinkin. Tuo valitti siitä, miten halusi toista merkkiä, koska se oli ollut parempaa kun toinen, mutta se toinen oli halvempaa, ja ei menisi niin paljon rahaa. En edes pysynyt välillä kärryillä mistä hän puhui. Pyöräytin silmiäni, ja nappasin vain jonkun popkornipussin käteeni, ja suunnistin kassalle, Jungkook maristen perässäni että olisi pitänyt ottaa joku toinen, koska valitsemani pussi maistui kuulemma pahvilta.

Meow Meow~ ||Yoonmin||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz