-SEGÍTSÉG!!!!
Egyből kipattantak a szemeim, és már futottam is ki az ajtón. Amint kiértem a teraszra megláttam hogy az udvar közepén az egyik osztálytársam ül és éppen egy farkastól próbál távolabb jutni. Egy nem is kis méretű farkastól. Életemben nem láttam még ekkorát. A bundája fekete volt, szemi pedig jégkéken csillogtak.
Ez a farkas volt az álmomban.
A farkas a fejét felém fordította, majd elkezdett közeleddni hozzám. Én nem mozdultam, csak vártam, hogy mi lesz. Néhány méter volt már csak köztünk, mikor az erdőből vonyítás halladszott fel. Az előttem álló farkas a hang irányába nézett, majd vissza rám, amolyan: Bocsi de hívtak fejjel, majd eltűnt az erdő fái között. Mr. Diaz az udvar közepére sietett egy hangosbeszélővel.
-MINDENKI INDULJON PAKOLNI, MOST! HAZAMEGYÜNK!-mondta mire az összes diák beszaladt a házba. Én is így tettem. Nina átaludta az egész esetet, így mikor felkeltettem fogalma sem volt semmiről. Elmeséltem neki mindent, még azt is hogy milyen színű pulcsi volt az ofő. Mindenre kíváncsi volt. Mindeközben a bőröndjeinkbe pakoltuk a cuccainkat. Amikor készen lettünk mindennel kiindultunk a házból, egyenesen a buszhoz. Mr.Diaz már ott ált a busznál és a karóráját nézegette.
-Gyerünk már! Ha nem akartok farkas kaják lenni rakjátok fel a seggeteket a buszra!-kiabálta, de mindenki tudta hogy nem minket, hanem inkább saját magát akarja biztonságban tudni. Nina-val betettük a busz aljába a bőröndöket, majd felszáltunk a buszra és lehuppantunk az egyik üres helyre.
-Nagyon durva, hogy volt itt egy farkas.-szólalt meg Nina.-láttad a méretét? Tuti nem átlagos farkas volt.
-Mire gondolsz?-kérdeztem feszülten.
-Elmondom de ne nevess ki.-mondta mire bólintottam. Ezután már halkabban folytatta.- Gondolom olvastál már vérfarkasos könyvet. Egy átlagos farkas nem jön ki az erdőből. Egy vérfarkas viszont kijön, ha éppen falkagyűlés van és emberek vannak a közelben. Szerintem ez egy vérfarkas volt, ráadásul egy Alfa.
Hogy én erre hogy nem gondoltam! Nina okosabb mint hittem! Csak ne jöjjön rá a titkomra.
-Igazad lehet. De a falkagyűlésre mi a magyarázatod? Az általában éjjszaka, teliholdkor van.-válaszoltam.
-Lehet hogy sűrgős volt. Lehet hogy valami baj történt a falkában.
-Ki akarod deríteni nem igaz?
-Igen. Épp ezért kéne itt maradnunk.-dőlt hátra az ülésen.
-Én is így gondolom. De csak emberek vagyunk. És nem is biztos ez az elmélet. Hiszek a természetfelettiben de így ezt hallva elég hihetetlen.-válaszoltam.-De ha igaz is, akkor sem tehetünk semmit.
-Igazad van.-sóhajtott.-Köszi hogy megvéded a seggem adtól hogy farkas kaja legyen.-nevette el magát.
-A seggedért bármit-röhögtem én is.
-Szólj ha otthon leszünk.-mondta majd becsukta a szemét. Én elgondolkodtam.
Ha Lucas vérfarkas akkor lehet , hogy ő volt az. De ő utál. Akkor miért nem ölt meg?
-Ugy látom elvettek tőlem szerelmem.-szólalt meg mellettem Lucas, miközben Nina-ra nézett.
-Nem vagyok a szerelmed.-válaszoltam félválról.
-Ez változni fog.-kacsintott rám, majd tovább ment.Ez változni fog? Ez alatt mit ért? Ugye nem azt amire gondolok?!
De, valoszinűleg azt.
Na még te is. Már csam ez hiányzott.
Fiatal hölgy! Nem tűröm ezt a hangnemet.Ezután próbáltam nem figyelni semmire, csak ismét zenét hallgattam. Szeretnék minnél távolabb maradni ettől az egésztől. Így is furának tartanak, nem kell hogy ennél jobban is annak nézzenek, esetleg bedugjanak egy diliházba.
Otthon:
Amint hazaértem a "szüleim" rögtön átvizsgáltak, hogy van e valami gondom, bajom. Hiába nyugtattam őket, hogy nyugi van semmi bajom, ragaszkodtak hozzá hogy az egész napot pihenéssel töltsem. Vagy 100szor elmondták, hogy az egész az ő hibájuk és hogy nagyon sajnálják hogy elkültek ebbe a farkasfészekbe. Az eddigi szüleim közül úgy érzem , hogy őket kezdem megszeretni. Mindenesetre a nap további részében hordák nekem a limonádét és a sütiket. Én mindig mosolyogva fogtam tőlük és megköszöntem a gondoskodást. Éppen egy epres sütit majszoltam mikor megrezzent a telom. Felnyitottam és láttam hogy Nina és Lucas ismerősnek jelölt. Ninát megértem, de Lucas? De azért visszajelöltem. Nem tudom miért, de a kezem magától nyomkodta a telefont.Nina $$$: Sziaaa. Mizus?
Niki☆☆☆:Sziaa. Azon kívül hogy a szüleim egész nap körülöttem ugráltak semmi XD. Veled?
Nina $$$: Detto. Ugyez van XD.Nina $$$ a becenevedet a következőre álította be: Fantasy imádó 😂🌌
Fantasy imádó 😂🌌 Nina $$$ becenevét a következőre álította be: Farkas csajszi 😂🐺
Fantasy imádó 😂🌌: micsoda becenevek XD
Farkas csajszi 😂🐺: Ugye. Csodálatosak 😂😂😂. Viszont megyek. A szüleim elvisznek pizzat enni. Majd küldök képet hogy csorogjon a nyálad xdd. Sziaaa.
Fantasy imádó 😂🌌: anyád XD. Sziaa.Halálra nevettem magam amikor ismét megrezdült a telom.
Lucas:Szia😘
Niki:Öhm.....Hi.
Lucas: Jól vagy Piroska? Úgy hallodtam majdnem megevett a farkas.😂😉
Niki: Jól vagyok Rómeó, ne aggódj miattam. 😂😂😂
Lucas: hogy ne aggódnék Julia, szerelmem?Niki Lucas becenevét a következőre álította be: Rómeó❤😂
Rómeó❤😂 a becenevedet a következőre álította be: Júlia❤😘😂
Rómeó❤😂: Júlia, szerelmem, ma este nézz le az ablakodból, s én ott leszek❤
Júlia❤😘😂: ne játszd túl 😂😂😂.
Rómeó❤😂: Na de szerelmem! Én szeretlek😭❤
Júlia❤😘😂:okkké. Nem tudom mit szívtál de inkább hanyagold a cuccot. Majd beszélünk ha elmúlt a hatása.Letettem a telomat, elővettem a rajzos cuccaimat és elkezdtem rajzolgatni. A rajzon lassacskán egy farkas alakja rajzolódott ki.
Olyan farkasé mint amit a táborban láttunk. Vagy ezer kérdés volt a fejemben amikre választ várok, de senki nem akarja megaddni. Letettem a rajzfüzetemet, majd ismét elővettem a telefonom.
Fantasy imádó 😂🌌: Szia. Ha hazaértél írj. Holnap taliznunk kell. Azt mondtad ki akarod deríteni hogy honnan jött a farkas. Noss kedves detektív, a segédje máris készenáll. Holnap nyomozni megyünk😉.
YOU ARE READING
A titkok lánya
FantasyNiki Love egy lassan 18 éves lány. 10 éves volt mikor a szülei autóbalesetben meghaltak. Azóta nevelőszülőről, nevelőszülőre adták tovább, mert folyton furcsaságokat csinált. Csendes volt, és szeretett rajzolni, azonban ha valaki felidegesítette, el...