8.rész

3.6K 220 19
                                    

Hirtelen ültem fel az ágyámban úgy, hogy nem értettem, mit is keresek itt.

Álmodtam volna?
Bizony. Csak álmodtad.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ekkor belépett a szobámba Nina.
-Szia. Hallodtam, hogy beteg vagy.-mondta sajnálkozva.
Én? Beteg? Mi van?
-Beteg vagyok?
-Igen. Csak anyukád nem akart felkelteni. 39 fokos lázad volt és furcsa dolgokat motyogtál egy könyvről. Biztos rosszat álmodtál.-válaszolta miközben leült az ágyam szélére. Mindeközben én végigpörgettem az álmomban történt eseményeket, míg el nem jutottam a Lucas-al való csókomig.
Csak szeretném. Sajnos.
Kissé szomorú arcot vághattam mert Nina azonnal ugrott is.
-Jól vagy? Mi a baj? Hol fáj? Nem vagy szomjas? Hozzak inni? Mit kérsz, tea vagy víz?
-Nyugi jol vagyok. Csak az álmomban olyasmi történt, ami a valóságban sajnos soha nem fog.-szomorodtam el ujra.
-Mi történt?
És ekkor elmeséltem neki az álmomat. Na persze azt az apró tényezőt kihagytam, hogy vetítő vagyok, de ezen kívül mindent.
Nem reagált semmit, csak bámult maga elé, majd hamarosan diadalmasan rám nézett.
-Ez egy látomás! Ez meg fog történni majd. Ezért voltál lázas!-csapott a homlokára.
Ez hihetetlenül hangzik!
-Nem hinném.-válaszoltam, majd sóhajtva visszafeküdtem. Tényleg elég rosszul éreztem magam. Egyrészt azért, mert rohadtul fájt a fejem, másrészt viszont azért, mert tudtam, hogy ez az álom sose fog megtörténni. Lehetetlen.
-Pihenj inkább-mondta mosolyogva, majd kisétált a szobámból. Szinte ugyanebben a pillanatban megrezzent a telom.

Rómeó❤😂:Szia. Hallodtam beteg vagy :C
Júlia❤😘😂: Szia. Igen.
Rómeó❤😂: Az nem jó. Mid fáj?
Júlia❤😘😂:Mindenem. :C
Rómeó❤😂:😢

Rómeó❤😂 a becenevedet a következőre álította be: Beteg csajszi😢😘

Beteg csajszi😢😘 Rómeó❤😂 becenevét következőre álította be: Farkas srác🐺

Farkas srác🐺: ez honnan jött????
Beteg csajszi😢😘: Volt egy álmom amiben farkas voltál. Hihetetlen tudom.😅
Farkas srác🐺: Igen. Hihetetlen. És mit csináltunk az álmodban?😏😏😏😏
Beteg csajszi😢😘:😶😶😶😶😶😶😶
Farkas srác🐺: Ooooo. Te ilyenekről álmodsz velem? Te kis perverz😏. Na nem mintha én nem tenném ugyanezt😉
Beteg csajszi😢😘: Öhm.....magaddal szoktál perverzkedni álmodban? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Farkas srác🐺:  Fúj. Nem kössz. Inkább veled szoktam😉😏.
Beteg csajszi😢😘: Soha többet nem megyek a közeledbe.
Farkas srác🐺: Miért😟? Hidd el élveznéd😏😏
Beteg csajszi: Én most megyek. Szólj ha nem leszel kanos.
Farkas srác🐺: Melletted mindig az leszek.
                           Júlia?
                           Beteg csajszi?
                           Niki?
                           Látom hogy megnézed.
                           Oké. Akkor nálad😉

Ez komolyan átjön? Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ekkor anyukám lépett be az ajtón.
-Kicsim, jött hozzád egy fiú. Beengedhetem?-kérdezte sejtelmesen mosolyogva.
Azért kedves, hogy megkérdezi.
-Öhm...igen.-válaszoltam és próbáltam minnél jobban takargatni magam a takaróval. A pizsamám nem takar valami sokat. Ugyanazzal a nagy mosolyal ment ki a szobámból. Hamarosan ismét megjelent egy alak az ajtómban, azonban ez már nem anyué, és nem Nináé volt. Lucas támaszkodott mosolyogva az ajtónak.
-Szia.-köszönt mosolyogva, miközben az ágyam felé sétált.
-h-hali.-köszöntem vissza dadogva. Ő leült az ágyam szélére és rámmosolygott.
-Jól vagy? Mintha kicsit piros lennél.-tette a homlokomra a kezét.
Vajon miért vagyok piros? Hm... nem is tudom. Biztos paprikának készülök, ugye?
-J-jól vagyok.-válaszoltam, ismét dadogva.
Utálom
-huh..akkor jó. Nehogy meghalj itt nekem.-kacsintott rám.
Imádom.
Halványan elmosolyodtam.
-És te jól vagy? Nem vagy kanos?-kérdeztem nevetve.
-Megnézed?-húzta perverz vigyorra a száját.
-Nem kössz.-fintorodtam el, mire ő is felnevetett.
-Naaa. Tudom hogy szeretsz.-váltott a kisfiús hangjára.
-Persze.-fordítottam el a fejem. Ekkor azonban egy férfi kiáltása hangzott fel az utcáról.
-Lucas! Hozd a lányt! Itt vannak a Bestiák!

A titkok lányaWhere stories live. Discover now