Epilógus

3K 163 33
                                    

Niki:
Azért hogy megbizonyosodjunk róla, hogy Hunternek tényleg vége eltemettük az erdő mélyén, egy olyan helyen amit senki nem találhat meg. Ezután kézenfogva indultunk Lucas szüleihez. Az volt az a bizonyos biztonságos hely, hisz két falka őrizte a lányunkat. Rengeteg minden történt velem, amit akkor, 18 évesen még nem is selytettem. Lett egy nagyon jó barátnőm Nina, van egy férjem aki akkor még az ősellenségemnek számított és lett egy közös gyerekünk akit mindennél jobban szeretünk. Igaz, hogy közben rengeteg rossz dolog is történt, de nem bánom hisz ezért megérte. Hunter halála után végre boldog életünk volt. Aurora is fentőtt nő lett, aminek Lucas nem igazán örült, hisz ez azt jelentette, hogy az ő kis hercegnője már nem csak az övé. De ez az élet rendje. Mi pedig boldogok vagyunk a családdal, a falkával és a barátainkal. Biztos vagyok benne, hogy Aurorát sem fogja elkerülni a baj, de mit mondhatnék. Mi mind mellette állunk.

Mert egy család vagyunk.

The End.











Hello my friends! Igen, ez is eljött. A titkok lányát befejezett történetnek lehet nyílvánítani. De még mielőtt ezt megtenném néhány dolgot leírnék a történetről.


Kezdjük a főszereplővel Nikivel. A személyisége hasonlít ugyan az enyémhez, de nem magamról mintáztam. Egyik kedves barátnőm Zatsuko ihlette a karaktert, és jobbanmondva inkább az egész történetet. Neki köszönhetitek, hogy megíródott A titkok lánya.

Ugyanakkor ebben a sztoriban az én jellemem is megjelenik Nina személyében. Imádok olvasni és én is elég félink vagyok/voltam.







Ez volt hát A titkok lánya. Remélem tetszett nektek. Én mindenesetre imádtam írni, ugyanúgy mint bármelyik eddigi sztorimat és ugyanezzel a lelkesedéssel fogok továbbra is sztorikat gyártani.
A titkok lányának ezennel vége.

A titkok lányaWhere stories live. Discover now