-sziasztok! Nyilván kiváncsiak vagytok miért hívtalak ide titeket.-nézett végig a falkán Lucas.-Furcsán hangozgat de a kislányomnak volt egy álma. Meséltünk nektek a vadászról aki majdnem megölte Nikit.-ekkot megfogta a kezem és olyan erősen szorított rá mintha egy mentőöv lett volna a nyílt tengeren. Bár egy kissé fájt ugyan, de jól esett hogy még mindig félt.-Vele álmodott. És bár úgy tűnhet ez semmiség, én igenis komolyan veszek mindent ha a családomról van szó.
-Nem semmiség-szólalt meg Bella.-Lucas a falkád vagyunk. A családod a mi családunk. Mi is ugyanúgy aggódunk értetek. Aurora sosem látta Huntert. Ha vele álmodott az jelenthet valamit.
-így van-ált fök ezuttal Damon-mi melletetek állunk bármi is lesz. Ha azt mondjátok, hogy ez az álom talán megjósolt egy közelgő veszélyt mi azt komolyan vesszük. Nem hagyjuk hogy bajotok essen. A farkas erelye a falkában relylik*.
-Köszönjük.-mondta Lucas és mosolyogva nézett rám.
-Mi volt abban az álomban?-kérdezte Lucy én pedig elmeséltem, hogy mit mondott nekem Aurora.
-Furcsa. Egyátakán honnan tudna a kristályról, ha soha sem beszéltetek neki róla. Ez valóban jelenthet valamit.-gondolkodott el Sel.
-Egy biztos. Amíg nem tudunk meg többet, te és Aurora nem hagyhatjátok el a házat.-mondta Daran.
-Mi?!-háborodtam föl. Igen....hehe.....egy picikét indulatos vagyok mostanában😇😇.
-Igaza van.-mondta Lucas is.- a suliban meg foglyák érteni. A ti biztonságotok az első.
-És mi van ha ez csak egy egyszerű álom volt?-vetetten fel.
-akkor legalább tudjuk mit kell tennünk ha valóban veszélyben lennétek.-mondta Wern. Az egész falka azt akarta, hogy én és a lányom maradjunk bent a házban. Ugyan húztam a számat, de a végén rábólintottam, hisz csak meg akarnak védeni.A te érdekedben. És Aurorájéban. Kérlek.
Rendben. De nem fogok tétlenül ücsörögnim segíteni akarok.
Rendben. Azt gondoltam.Ez a párbeszéd játszódott le köztem és a férjem között, míg afalka azt vitatta meg, ki mikor ügyel majd ránk. Abban mind egyet értettünk, hogy Wern és Lucy nem lesznek egyszerre mellettünk hisz abból másféle védekezés sülne ki, ha egyátalán lenne védekezés. Végül ez lett a napirend:
05.00-11.30: Wern+Bella
11.30-15.30:Lucy+Damon
15.30-19.00:Sel+Daran
Este:LucasIgen. Konkrét felosztást csináltak ki meddig ügyel ránk és mikor jön a váltás. Ugyan eltart majd egy ideig míg megszokom de a saját és Aurora érdekében muszály lesz hozzászoknom, hogy valaki mindig lesz a nyomunkban.
2 hónap múlva:
Az elkövetkezendő két hónapban semmi nem történt. De szó szerint semmi. A híradó sem volt tele rablásokkal és Gyilkosságokkal. Semmi nem történt, minden nyugott volt. Valahogy furcsának éreztem ezt a csendet, mintha ez csak a vihar előtti csend lenne. Biztos voltam abban hogy Aurora álma jelent valamit, hisz ebben a 2 hónapban többösz is felriadt az éjszaka közepén, és sírva jött át a szobánkba. Olyankor csak megnyugtattuk és megengedtük neki hogy mellettünk aludjon. Ő azonban egyre csak egy férfiról beszélt aki egy kristályal kiszívja az erőmet. Az állandó testőrség miatt kezdhetett rájönni, hogy az álom bizony nem álom és valami van amit ő nem tud. Épp ezért mikor egyik este Lucas hazaért, a kislány leültetett mindkettőnket a kanapéra és belekezdett a mondandójába.
-Anya, apa. Tudom hogy valamit eltitkoltok. 6 éves vagyok nem pedig hülye. Kérlek mondjátok el mi folyik itt.-nézett könyörgően ránk.El kell mondanotok neki!
L&N: Tudjuk!Lucas az ölébe vette Aurorat majd mesélni kezdett:
-Tudod kicsim az a bácsi akit látsz az álmaidban régen nagyon csúnya dolgokat tett. Anyut is bántani akarta. De apa jött, mint egy hős lovag és megmentette.-elmosolyodtam a hasonlaton.Ő? Lovag? Na ne nevettes.
Számomra az. Egy 6 éves kislánynak pedig épp elég a finomított változat. Így is túl korán fog megtapasztalni mindent.-És ez a bácsi még most is veszélyt jelent anyura?-kérdezte kíváncsian.
-Igen. Ezért van mindig melletetek valaki. -mosolygott rá Lucas.
Aurora megkapta a kielégitő magyarázatát, s ezután már kissé jobban viselte az állandó testőrséget. Lassacskán eltelt még egy hónap. Viszont akkor törtent valami. Valami, ami miatt világossá vált: elkezdődött a csata!
YOU ARE READING
A titkok lánya
FantasyNiki Love egy lassan 18 éves lány. 10 éves volt mikor a szülei autóbalesetben meghaltak. Azóta nevelőszülőről, nevelőszülőre adták tovább, mert folyton furcsaságokat csinált. Csendes volt, és szeretett rajzolni, azonban ha valaki felidegesítette, el...