A vérfarkasok
A vérfarkas, angolul werewolf, egy olyan illető aki képes farkassá alakulni amikor csak szeretne. Az a tévhit, hogy a telihold változtatja át őket onnan ered, hogy teliholdkor hallani a legtöbb farkasvonyítást.A vérfarkasok emberi tulajdonságai általában a sportos alkat, furcsa viselkedés, vad természet. Ritkán szoktak emberlányokkal, vagy más fajból származó lányokkal jóban lenni. Ennek 2 oka lehet;
Vagy gyerekkoruk óta barátok
Vagy ő a párja.A vérfarkasok társas lények. Életükben egyszer választanak párt, akik mellett örökké ott lesznek. Ez a kiválasztás általában nem azonnal történik, hanem később, ha a lány már önnmagát mutatja. A kiválasztást nem úgy kell elképzelni, hogy; Megtetszik, udvarlás, elvezetes dolgok, házasság, gyerek stb...
Amikor megtörténik a kiválasztás, úgy érzi hogy csak a párjáért él. Vele akar lenni és mindent tudni róla. Előfordulhat az is, hogy előtte utálta azt a személyt. Bármi megtörténhet.A farkasfalka igen ritkán hív össze gyűlést. Vagy új tagokat avatnak fel, vagy valami probléma történt, esetleg vámpírok hatoltak be a területükre vagy az Alfa fia párt választott.
-Érdekes. Akkor az is lehet, hogy a farkas aki a táborban volt az Alfa fia, és lehet hogy te vagy a párja!-kiáltott fel.
-Nem hinném.-válaszoltam de aztán eszembe jutott, hogy az összes tulajdonság illim az én drága Rómeómra, vagyis Lucasra.
Na nem! Tuti nem! A könyv téved! Lucas belémszeretett volna? Biztos hogy nem.
-Akkor szerinted a könyv téved?
-Nem! Csak nem hinném hogy én vagyok a párja. Nem is ismerek olyat akire jellemzőek lennének az előzöek.-hazudtam. Nem szép dolog, de nem akarok Lucas-nak rosszat.
Miért érdekel engem mi van vele?
Ekkor azonban megrezzent Nina telefonja.
-Az anyukám az. Haza kell mennem. Majd valamikor még átnézzük.-mondta, majd megölelt és elindult haza. Én egyből az ölembe tettem a könyvet és az első fejezethez lapoztam.A vetítők
A vetítők egy ritka, igen erős mágiával bíró lények. Képesek arra, hogy gondolataikat, írásaikat vagy rajzaikat kivetítsék, azaz valóra váltsák. Legelőször 17 éves kor körül mutatkozik az erő. Ekkor még nem tudják annyira kontrolálni így megfelelő irányítás nélkül akár elhozhatják a világ végét is.A vetítőknek 3 fajtája van.
Az örökös: az akinek a felmenői is vetítők voltak. Ez azonban semmi extrával nem jár.
A keverék: az akinek az egyik szülője vetítő, a másik legtöbbször ember, de más is lehet. Nekik az erelyük sokkal erősebb mert két vér, két fajnkereszteződik benne.
A Yanuro: ők azok akik emberek gyermekei. Lehet az egész család ember, de ha csak a szülei nem vetítők, a család töbvi tagja igen, akkor is Yanuro-nak számít. Ez a faj a leggyengébb mert kevés a mágia a vérükben.Boszorkányok
A boszorkányok legtöbbje nő, akik valamilyen erős mágiágval redelkeznek, pl: Időfagyasztás vagy alakváltás.
A gonosz boszorkányokat démonoknak nevezzük. Rájuk hat a jó boszik erelye, más jó boszikra viszont egyátalán nem.Vámpírok
A vámpírok olyan lények akik vérrel táplálkoznak, és legtöbbször éjszaka vadásznak. Vámpírrá úgy lehet az ember, ha megharapja őt egy másik vámpír.
Halál: Karó a szívbe, napfény és kiszáradás.
Hibridek:
A hibridek 2 vagy több faj keresztezödéséből alakulnak ki. Mindkét lény erejét birtokolják így nagyon erősek. A leggyakoribb 2 faj a vámpír-vérfarkas és a vérfarkas-Vetítő
Nem lehet őket megölni.Képességgel bírók:
Ezek azok az emberek akiknek van egy gyengébb képességük pl: jövöbelátás vagy a szellemekkel való társalgás. Általában nem törődnek az erelyükkel. Betudják annak hogy nagyon fáradtak vagy túl sokat vedeltek egy buliban. Épp ezért legtöbbször kábavész az erelyük.Szellemek
A szellemek a holtak, legtöbbször mágikus lények, lelke ami itt maradt a földön, csak egy másik síkban. Néhány ember képes látni és beszélni velük de ez ritka és legtöbbször nem veszik őket figyelembe. A boszorkányok képesek ezeket a lelkeket áthívni a mi síkunkra, ahol már mindenki beszélhet velük és láthatja őket.Elértem a könyv utolsó lapjához. Kb 30 percbe telt míg az egészet elolvastam. Érdekes egy könyv. Főleg az a rész, hogy ,, vérfarkas-vetítő,,.
Miért érdekel ennyire ez?
Mert belezúgtál Lucas-ba te agyalágyult!
Ez nem igaz!!!!!!!!!!!!!!!
Dehogynem!
Nem! Alig ismerem! Ráadásul csomószor piszkált!
Minden nagy szerelem így kezdődik. Rómeó és Júlia lesztek. Vagy ......inkább válasszunk egy másik sztorit amiben a pár nem patkol el.😅😅😅😅😅
VOCÊ ESTÁ LENDO
A titkok lánya
FantasiaNiki Love egy lassan 18 éves lány. 10 éves volt mikor a szülei autóbalesetben meghaltak. Azóta nevelőszülőről, nevelőszülőre adták tovább, mert folyton furcsaságokat csinált. Csendes volt, és szeretett rajzolni, azonban ha valaki felidegesítette, el...