" yang kau tahu buat dalam hidup kau hanyalah menyusahkan orang! tak guna! "
Tuan Song, memukul anak gadisnya tanpa belas kasihan.
Song Jihyo pula hanya mampu menangis namun tidak mampu untuk melawan.
Badannya penuh dengan kesan lebam, biratan dan pelbagai lagi. Setelah kematian omma nya, dia didera hebat oleh ayahnya.
♡ ♡ ♡
" lari, Jihyo! kau boleh lari! "
Gumam Jihyo pada dirinya sendiri. Dia berlari memasuki sebuah hutan berdekatan rumahnya.
Diabaikan rasa sakit dikakinya kerana dipijak oleh Tuan Song. Yang dia tahu sekarang ini, dia perlu lari sejauh yang mungkin.
Dia sudah tidak sanggup untuk hidup dalam keadaan diseksa tanpa mengetahui apa salahnya.
bamm!!
Petir yang tiba-tiba kedengaran menghentikan larian Jihyo. Dia seoarang yang takut petir dan dia ada alasan tersendiri untuk ketakutannya itu.
Wajahnya berkerut, menunjukkan riak risau di wajah cantik Jihyo.
" awak okay, cik? "
Terus Jihyo berpaling apabila ada satu suara menegurnya dari belakang. Gadis itu terdiam.
" saya tanya awak, awak okay? "
Sekali lagi si dia bertanya. Ada nada keras didalam pertanyaan lelaki itu.
" awak-- siapa? "
Lelaki itu tersenyum kearah Jihyo. Menampakkan barisan giginya. Namun kearana keadaan hutan yang gelap dan hanya diterangi cahaya bulan, Jihyo terlepas pandang sesuatu.
Dia terlepas pandang yang..
Lelaki kacak yang berdiri dihadapannya tika itu mempunyai taring. Lebih tajam dan sedikit panjang taringnya kalau dibandingkan dengan manusia lain.
♡ ♡ ♡
" sedihnya. awak ingat awak dah bebas dari penjara appa awak tu ya? "
Jeon Jungkook tersenyum sinis. Suka dia lihat keadaan Jihyo yang jelas nampak ketakutan pada wajah gadis itu.
" malangnya, awak masuk pula ke penjara saya. penjara dalam neraka "
Jungkook mencium bibir Jihyo tanpa kerelaan gadis itu.
♡ ♡ ♡
" dah nak dekat setahun saya kurung awak. awak masih tak ada rasa pada saya hm? rasa sayang atau suka? "
Soal Jungkook setelah dia bangun dari katil.
" awak sedarkan dunia kita berbeza? kita tak mungkin dapat bersama "
Balas Jihyo perlahan. Sumpah dia mahu pulang.Dia tidak mahu tinggal didunia makhluk penghisap darah ini.
" oh ya? kalau saya tarik awak masuk ke dunia saya? "
Sunyi.
♡ ♡ ♡
" laws are laws. walau kau ketua sekalipun, kau perlu patuhi undang-undang. apa yang kau nampak pada manusia bodoh tu? "
Taehyung ketawa apabila Jungkook terus memegang kolar bajunya.
" dia tak bodoh. and she's mine forever "
DOMINANT
L I S A F I C E N T
collaboration with
Haaaa again gaiss feyhaa with annies uhukk.
YOU ARE READING
[C] Dominant
FanfictionDOMINANT L I S A F I C E N T collaboration with H E R L A L I C E ♡ ♡ ♡ " awak sedar yang dunia kita berbezakan? kita tak mungkin dapat bersama " " oh ya? kalau saya tarik awak masuk dunia saya, macam mana pula? " ♡ ♡ ♡ @lisaficent collaboration...