1 1

1.5K 215 29
                                    

Jungkook tersenyum sinis mendengar apa yang disampaikan oleh pembantunya . Entah mengapa , dia terasa perkara itu begitu melucukan .

Dua orang lelaki yang tak sedar diri , rebutkan gadis milik dia ? AHAHAHAHAHAHHAH .

Yang seorang , tamakkan darah .
Yang seorang lagi , menagih cinta .
Dan jungkook , tak perlu cinta , dia dah rasa semuanya .

Setiap lekuk tubuh kecil itu sudah dia hafal . Semuanya sudah dia rasa . Semuanya sudah dia teroka .

Bibir jungkook tanpa sedar mengukir senyuman kecil . Otaknya masih ligat memikirkan tubuh yang menawan itu.

♡ ♡ ♡

" Jihyo , marilah pulang ke rumah awak . "

Jihyo mengeluh buat kesekian kalinya . Penat dia katakan pada yoongi yang dia tak mahu pulang tapi , lelaki ini ?

" Appa awak sakit , sayang . Takkan awak nak biarkan dia macam tu . "

Jihyo terkedu . Sungguh dia tak sangka yang appanya akan sakit .

" Kenapa dengan appa ? "

" Dia sakit . Dari awak hilang lagi . "

Jihyo bertambah sebak . Rasa bersalah mula menjengah hatinya . Balik ? Dia harus minta kebenaran jungkook dahulu . Jika tidak , habis dia akan jadi tempat jungkoon melampiaskan marahnya .

" Saya beritahu jungkook seke-- Arghh ! "

Tak semena mena tubuh kecil jihyo itu sudahpun berada di atas bahu yoongi .

" Tak sempat , appa awak dah tenat . "

Yoongi mendudukkan jihyo di belakangnya selepas sahaja dia bertukar menjadi serigala .

Pergerakannya laju membelah hutan itu . Di hari malam , mereka berdua , di bawah bulan yang terang .

Yoongi berhenti secara tiba tiba . Dia menjatuhkan jihyo yang di belakangnya . Jihyo yang terjatuh itu diterkam .

Jihyo mengesot ke belakang sehingga lah tubuhnya melanggar sebatang pokok . Berpeluh peluh wajah jihyo melihatkan yoongi .

Yoongi sudah menjadi manusia kembali . Dia menapak ke arah jihyo . Kukunya yang tajam itu memudahkan dia untuk mengoyakkan dress yang dipakai jihyo .

Bibir yoongi sudah merayap ke serata leher jinjang jihyo . Tangan kanan yoongi sudah merayap ke bahagian bawan . Menggosok perlahan bahagian itu sehingga jihyo mengeluarkan desahan .

Yoongi semakin berani . Tangannya mahu membuka kancing baju dalam jihyo . Dengan kasar dia membukanya namun belum sempat apa apa terjadi , dia sudah diserang .

" Tak guna kau ! "

Yoongi sudah terpelanting . Wajah Jungkook sudah memerah . Segala urat urat nya sudah keluar . Giginya diketap kuat .

" Apa yang sudah aku katakan mikik aku , takkan ada sesiapa yang boleh memilikinya . "

Darah membuak buak keluar dari mulut yoongi . Jungkook tak mahu menunggu . Dia bawa jihyo dengannya .

Baju jihyo yang sudah koyak itu digantikan dengan bajunya . Jihyo yang menangis itu dia pujuk perlahan.

DOMINANT

L I S A F I C E N T

collaboration with

LalisasBae

[C] DominantWhere stories live. Discover now