1 6

1.5K 198 35
                                    

Jungkook berada bersama taehyung . Di satu pondok , tempat mereka selalu berborak santai . Tiada panggilan ketua . Di sini , mereka sebagai kawan rapat .

" Tae , macam mana lagi aku nak pikat dia ? "

Taehyung mengeluh kecil .

" Untuk apa kau pikat dia ? Kook , sudah lah . Aku penat lah dengan kau ni . Kalau dia terpikat pun , appa kau restu ke ? Kau tak pikir ke perkara tu ? "

" Then , aku akan tarik dia ke dunia kita . Jadi , pasti appa restu . Boleh kan ? "

Taehyung mengeluh lagi . Berkali kali dia pesan tak perlu tak perlu . Berkali kali dia minta agak jungkook bebaskan gadis itu . Apa yang dia dapat ? Tamparan bebisa dari Tuan Jeon sahaja .

Lelaki ini , selagi apa yang dia mahu , dia tak miliki ,memang semua cara dia tibai . Janji dia dapat apa yang dia mahukan . Janji dia bahagia .

Bahagia orang lain tak fikir pula . Mentang mentang anak ketua .

" laws are laws. walau kau ketua sekalipun, kau perlu patuhi undang-undang. apa yang kau nampak pada manusia bodoh tu? "

Taehyung ketawa apabila Jungkook terus memegang kolar bajunya.

" dia tak bodoh. and she's mine forever "

" Kau dah dibodohkan dengan cinta , kook . Sedarlah , untuk jadikan dia sebahagian dari kita , kau perlu tempuh perkara yang mustahil . "

Taehyung yang beredar dari situ hanya ditenung tajam oleh jungkook .

' Kalau perkara mustahil itu akan bahagiakan aku , aku akan buat . '

♡ ♡ ♡

" Aku beri kau amaran , jangan sesekali jatuh cinta dengan jungkook . Ini amaran pertama . Tolong , kunci hati kau dari terbuka untuk dia . "


Jihyo terketar ketar berdiri . Didatangi dengan susuk tubuh vampire yang giginya tajam , sambil ada darah merah pekat mengalir dari celah gigi gigi nya . Mata yang merah . Siapa saja tak gerun ?

" Aa--Apa maksud awak ? "

Tangan makhluk itu naik mengusap kepala jihyo .

" Bila aku suruh , kau patut patuh saja dan tak perlu tanya mengapa. "

Sengaja makhluk itu menghiris pipi mulus jihyo menggunakan kuki tajamnya . Mengalirlah darah manis gadis itu .

Lelaki itu menyapu darah di pipi jihyo menggunakan jarinya . Kemudian , dibawa ke mulut dam dihisap penuh lazat .

♡ ♡ ♡

' Kenapa aku rasa tak sedap hati ? '

Jungkook pantas ke rumahnya . Silap dia juga , tak bawa jihyo ke parti hari lahir Hoseok ini . Tapi , semua vampire kesini .

Pintu mansion itu tidak diketuk langsung . Jungkook terus saja menerjah pintu itu . Dan terus saja dia mendaki anak tangga menuju ke bilik jihyo .

Gadis itu kelihatan terbaring di atas katil . Entah mengapa tetapi gadis itu tampak lemah pada pandangan mata jungkook .

DOMINANT

L I S A F I C E N T

collaboration with

LalisasBae

[C] DominantWhere stories live. Discover now