Tangan yang melingkar di pinggang jihyo yang ramping itu dipandang sepi . Jihyo mengalirkan air mata perlahan .
Entah berapa banyak air mata yang sudah tumpah di dalam mansion jeon jungkook ini . Lebih tepat , di dalam bilik Jeon jungkook !
Kata kata dan janjinya untuk menjaga jihyo sepenuh hati semuanya dusta . Langsung tidak benar . Langsung tidak ditunaikannya .
Ya , tak dinafikan apa yang jihyo mahu , semuanya dia miliki . Cakap sahaja apa . Emas ? Makanan ? Coklat satu lori ? Apa saja , semua akan dituruti .
Tapi siapa tahu , dalamnya . Dalam jihyo menderita . Dalam jihyo terlampau sakit . Setiap hari dia ditujah .
Entah berapa kali sudah jihyo ditiduri jungkook . Dirinya seolah olah patung yang boleh dibuat apa saja .
" erm hey , kenapa kau nangis ? "
Jihyo dengan pantas menutup bukti yang dia menangis . Jari jemarinya yang runcing itu menyapu kasar pipi nya yang berair .
Apa dia fikir , jungkook tidak akan perasan ? Jihyo lambat . Seharusnya dia lap air mata sebelum jungkook bangun lagi .
" Kenapa kau menangis ? Mereka tak layan kau dengan baik ? Ada apa apa yang kau tak dapat ? "
" Tak tak , tadi saya teringatkan omma . Itu yang sedih . "
Jungkook percaya ? Heh , dia lupa jungkook itu bukan manusia ? Jungkook itu vampire . Dia ada kelebihan tersendiri .
" Kau cuba menipu aku , sayang ? "
Wajah jihyo sudah menunjukkan riak takutnya .
" T--tak . "
" Habis ? "
Jihyo semakin beralih ke tepi mahu lari dari jungkook . Jungkook tidak biarkannya . Jungkook dengan pantas mengenggam tangan kecil jihyo .
" Sss Sakit "
Siapa saja tak merasa sakit apabila tangan digenggam kuat sebegitu ? Kuku jungkook yang tajam pula sudah terbenam sikit pada tangan jihyo .
" Lain kali , jangan menipu aku . Aku mahu kau jujur . Sentiasa jujur ."
Tegas jungkook bersuara . Sambil itu , tangannya yang lagi satu sudah mula merayap . Sekejap di paha , sekejap di perut mulus jihyo , sekejap di pipi .
Bibir jungkook mula mendarat di bibir merah jambu jihyo . Diurutnya perlahan bibir kecil itu . Tangan jungkook sudah mula meraba raba , mengurut urut bahagian badan jihyo .
Jihyo mendesis apabila bibirnya digigit secara tiba tiba . Sampai mengalir darah dibuatnya . Tangan jungkook pula sudah menggosok dengan kasar .
" Berani kau tipu aku walhal kau tahu yang aku boleh tahu semua benda yang benar . "
" Sa--Saya tak ada niat . Saya min--minta maaf . "
" Layan aku . "
Cukup dengan dua perkataan itu , tahulah jihyo bahawa dia harus buat kerja itu . Kerja apa ? Kerja menunggang .
DOMINANTL I S A F I C E N T
collaboration with
YOU ARE READING
[C] Dominant
FanfictionDOMINANT L I S A F I C E N T collaboration with H E R L A L I C E ♡ ♡ ♡ " awak sedar yang dunia kita berbezakan? kita tak mungkin dapat bersama " " oh ya? kalau saya tarik awak masuk dunia saya, macam mana pula? " ♡ ♡ ♡ @lisaficent collaboration...