sorry sangat sangat sebab dah lama tak update'( 2019 saya bermula dengan teruk . dengan atok sakit , budak dekat sekolah baru macam tahi , kucing mati '( memang nak sangat update tapi , masalah terlampau banyak datang '( sorry "(
Yoongi berusaha mengikut jejak bau jihyo yang dia dapat . Yalah , serigala kan . Mestilah kuat deria hidu mereka .
Lama juga yoongi berpusing pusing meredah hutan itu sehinggalah dia tiba di tempat berhentinya bau itu .
" ouh , jadi jeon jungkook yang curi gadis kesayangan aku . "
Mulut yoongi mengukir senyuman sinis .
" Jangan cari masalah dengan aku , jungkook . "
Pantas dia berlari memasuki mansion besar itu . Tanpa mengetuk , tanpa meminta izin . Masuk dengan begitu bersahaja .
" Woi , mana jungkook ? ! "
Vampire muda itu tersentak . Mukanya bertambah pucat melihatkan yoongi datang ke mansion jungkook .
Siapa saja yang tidak kenal Min Yoongi ? Ketua kepada semua werewolf . Panas baran , tak boleh dibawa bergurau , apa yang dia punya , bermaksud dia punya .
" Er-- tuuu tuan jeon di atas . "
Yoongi terus ke tingkat atas . Bau jihyo sudah sebati dengan hidungnya jadi mudah untuk dia mencari gadis itu .
Pintu bilik itu ditolak kasar . Yoongi yang melihat adegan di dalam bilik itu mula mengepal kasar buku limanya .
" Kau buat apa dekat dia babi ! "
Bukk
Jungkook terjatuh dari katil itu apabila badannya ditarik lalu ditumbuk kasar .
" Kau kenapa gila ? "
" Perempuan tu ! Hak aku ! Aku punya! "
" Ohh ya ? Kau punya ? Tapi em aku dah rasa dia dulu lah . Sedap lah jugak . Aku orang pertama pulak tu . "
" Sialan ! "
Kolar baju jungkook ditarik kasar . Sebuah lagi tumbukan padu dari yoongi terlepas dia tempat yang sama .
" PULANG KAN DIA BALIK . "
" Eh dia yang minta tolong aku bawak dia pergi jauh dari semua orang . "
" TU SEBAB DIA TAK TAHU KAU TU APA SEBENARNYA . "
tangan yoongi diangkat sekali lagi dengan hasrat ingin menghadiahkan sebuah lagi tumbukan di pipi jungkook . Namun , belum sempat buku lima itu hinggap di pipi jungkook , jungkook sudah menangkap tangan itu .
" Kau fikir dia nak duduk dengan kau kalau dia tahu kau ni werewolf ke hanat ? Pergi mampus lah yoongi . Kau fikir kau ketua segala werewolf , kau boleh redah mansion aku ? Eh , kau tu ketua werewolf je , aku ni , ketua vampire . Kau dalam dunia vampire ni ibarat sampah saja . "
bukk
Kali ini tumbukan daripada jungkook pula dihadiahkan ke pipi yoongi .
" sudah! jungkook, sudah! yoongi awak pun! sudah lah tu! "
Jerit Jihyo lantang.Jungkook dan Yoongi segera berhenti. Mereka hanya memandang satu sama lain dengan pandangan benci.
" awak berdua nak bergaduh sampai bila? sampai salah seorang dari awak ni mati? macam tu? "
Perli Jihyo sinis.Luar jangkaan, dua makhluk itu hanya diam. Menadah segala perlian Jihyo. Entah mengapa gadis itu seolah olah titik kelemahan mereka berdua.
" awak yoongi, sampai hati awak tipu saya? dah berapa lama kita kawan dan awak tak pernah bagitahu saya identiti sebenar awak? "
Jihyo memandang Yoongi dengan pandangan kecewa. Segera Yoongi menggeleng laju kepalanya.
" aku tak ada niat nak tipu kau sayang. percaya lah cakap aku "
Balas Yoongi lembut. Dia juga tersenyum kecil.Kedengaran Jungkook berdecit sinis.
" sayang konon. love my ass! "
Gumam Jungkook. Nak saja dia menumbuk Yoongi buat kali kedua." dah lah yoongi, balik lah. Tolong "
Jihyo mula berlembut." kau suruh aku balik?! Aku datang sini sebab kau! Aku risaukan kau! Aku nak bawak kau balik! "
Yoongi mula menengking." jangan jerit pada perempuan aku! "
Sampuk Jungkook. Terus dia berdiri dihadapan tubuh kecil Jihyo." perempuan kau? Huh kau ni memang tak guna. Kau bawak dia lari dari rumah. Kau tak rasa bersalah ke? "
Soal yoongi sinis." kau ni-- "
" saya yang nak ikut jungkook. saya yang nak lari dari rumah. Saya dah tak tahan jadi hamba seksa appa saya, yoongi "
Jihyo memintas percakapan Jungkook.Yoongi akhirnya mendiam. Dia merengus kasar. Baiklah, dia akan pulang. Tapi tunggu saja nanti. Dia pasti kembali demi gadis kesayangan nya.
" kau menang buat masa ni, jungkook. kau menang "
Jungkook tersenyum sinis apabila Yoongi melompat keluar dari tingkap bilik nya lalu bertukar semula kepada bentuk seekor serigala.
Tetapi senyuman sinis Jungkook mati apabila Jihyo tiba tiba memeluk badan nya dari belakang. Lelaki itu tersentak hebat.
Kalau manusia sekarang ini, pasti jantung mereka berdetak hebat. Namun kerana Jungkook seorang vampire, dia hanya merasakan perasaan yang pelik.
Pelik tetapi dia sukakan perasaan itu.
" tolong, saya tak nak balik ke neraka appa saya. saya lagi sanggup duduk dengan awak, jungkook "
" aku janji aku tak akan pernah pulangkan kau. you are under my control now "
Bisik Jungkook, membalas rayuan Jihyo yang masih memeluknya.DOMINANT
L I S A F I C E N T
collaboration with
YOU ARE READING
[C] Dominant
FanfictionDOMINANT L I S A F I C E N T collaboration with H E R L A L I C E ♡ ♡ ♡ " awak sedar yang dunia kita berbezakan? kita tak mungkin dapat bersama " " oh ya? kalau saya tarik awak masuk dunia saya, macam mana pula? " ♡ ♡ ♡ @lisaficent collaboration...