Hujan masih lebat di luar rumah dukun pak wardi. Tiada tanda untuk berhenti. Atap zink rumah bergegar akibat hentaman kuat dari hujan lebat yang turun dari langit. Hashim semakin gelisah. Lama benar masa yang diambil dukun pak wardi untuk mengubati anaknya itu.
Pak wardi mula berteleku di atas punggung zaki. Pak wardi mula menekan senjatanya ke bawah menuju tepat ke lubang keramat zaki. Hujung tumpul senjata pak wardi di acu-acu ke pintu lubang zaki, seolah-olah senjata pak wardi mencium pintu lubang tersebut. Lendiran air liur dari mulut pak wardi di sapu rata ke arah kepala senjatanya. Pak wardi mula membenamkan senjatanya ke dalam lubang zaki.
"hummphh!" zaki tersentak dan kepalanya terdongak ke langit menahan tusukan tumpul yang keras di lubangnya.
Zaki menekup mulutnya dengan tangan sekuat hatinya,menahan tusukan itu. Peluh dingin mula membasahi dahi zaki. Pak wardi hanya berjaya membenamkan hujung kepala senjatanya. Pak wardi begitu syawat bila senjatanya di kemam erat oleh pintu lubang zaki. Mata pak wardi terpejam rapat melayan kenikmatan yang dirasakannya itu. Pak wardi meramas bonjolan gebu yang mengunung punggung zaki. Pak wardi merapatkan pinggangnya ke arah punggung zaki.
Perlahan-lahan senjatanya mula tertusuk dan terbenam di dalam lubang keramat itu. Badan zaki mula mengigil menerima tusukan tumpul senjata yang terbenam di dalam lubangnya, semakin lama semakin dalam. Senak dirasakan zaki.
Zaki mula menangis menahan kesakitan yang luar biasa itu. Mulutnya terus di tekupnya bagi tidak mengeluarkan bunyi. Zaki takut jika pak wardi akan memarahinya kalau sebarang bunyi yang keluar dari mulutnya. Pak wardi dapat merasa kemutan dari zaki. Pak wardi menarik keluar senjatanya perlahan-lahan. Seketika kemudian pak wardi merodoknya kembali. Perbuatan itu diulang berkali-kali hingga pak wardi merasakan kemutan dari lubang zaki mulai perlahan.
Bunyi guruh dilangit semakin perlahan, hujan masih lebat namun semakin perlahan. Pak wardi mula berpeluh. Kenikmatan yang dirasakannya benar-benar membuatkan pak wardi bertambah teruja. Senjatanya di tarik keluar dari lubang keramat milik zaki itu. Zaki menarik nafas lega. Namun kesakitan masih terasa.
Pak wardi menyapu lagi sedikit air liur ke arah kepala senjatanya. Senjata kelakiannya mengeras hebat. Seperti tidak sabar untuk bertarung lagi. Pak wardi menusuk kembali senjatanya ke dalam lubang zaki. Dahi zaki berkerut menahan pedih. Tusukan dan tujahan dilakukan dengan agak laju dan pantas dari tadi. Nafas pak wardi mula kencang. Peluh keringatnya mengalir keluar membasahi dahi dan dadanya.
'Aaahhh aaahhh aahhhh' suara ghairah pak wardi menandakan dia sedang menikmati kelazatan tujahan senjata keramatnya ke atas lubang teruna zaki.
*******************
"terima kasih ye cikgu, tolong hantar anak saya ni,risau saya dibuatnya tadi" kata latifah
"ye cikgu terima kasih ye hantar saya" kata fitri
"tak ade apela kak" kata zackruddin
"basah kuyup saya tengok cikgu ni, cikgu jemputlah masuk dulu, tukar baju dulu ke" jemput latifah
"tak pela kak" zackruddin malu
"marilah cikgu" fitri menarik tangan zackruddin masuk ke dalam rumah.
"cikgu tukarlah pakaian dulu, saya buatkan kopi ye" kata latifah
Zackruddin mengikut fitri masuk ke dalam bilik abang fitri yang kini sedang belajar di institusi awam di utara tanah air.
"ini baju abang saya cikgu, cikgu pakailah. Kain pelikat pun ada" kata fitri ketika membuka almari pakaian abangnya
"terima kasih" jawab zackruddin lalu menanggalkan baju t-shirt
YOU ARE READING
Anak Ikan Innocent (Complete)
Teen FictionMengisahkan serangan makhluk misteri ke atas remaja lelaki di sebuah kampung yang diberi nama kampung Permai. Apabila menjelangnya Maghrib, remaja lelaki tertentu akan diserang dan dirasuk oleh makhluk misteri ini. Pelbagai cara dan alternatif telah...