Bab 19

6.8K 142 33
                                    

Asap kemenyan mula naik berkepul-kepul ke udara. Pak wardi mula menjalankan upacara  pemujaan roh nenek moyangnya. Pak wardi ingin semangat mereka berdamping dengannya bagi membantunya mendapatkan kembali makhluk suruhannya yang terperangkap di dalam pagar yang dibuat asri.

Pak wardi cuba melumpuhkan kuasa pendinding pada pagar itu. Tenaga kudrat  tuanya itu dikerah bagi memusnahkan pagar itu. Titisan darah pak wardi dari jari hantunya itu yang dikelar dengan keris pusaka datuknya  menitik-nitik ke atas dua biji telur. Limau kasturi itu di belahnya dengan keris tadi. Jus dari limau kasturi itu di titiskan juga ke atas  telur itu.

"Cis, dukun tak guna ini cuba menembusi pagarku. Ya Allah. Kau kuatkanlah semangatku bagi menewaskan dukun ini demi memelihara anak cucu di kampung ini dari azab api neraka-Mu itu" Doa asri lalu melangkah segera ke bilik tidur murid lelaki untuk mendapatkan zackruddin.

'Mana pula dia pergi waktu-waktu genting ini?' mata asri meliar segenap ruang  bilik itu mencari zackruddin.

'Arghh dimana awak zackruddin??!!' asri  runsing lalu berlari keluar mencari zackruddin.

**********

Zackruddin dalam kenikmatan. Kenikmatan yang begitu lama sudah tidak dirasakannya.  Kenikmatan hangatnya sedutan dan isapan dari mulut seseorang pada daging lambang kejantanannya itu. Fitri berterusan melakukan isapan daging gemuk zackruddin yang sedang keras sekeras kayu. Aset peribadi zackruddin yang menjadi idaman fitri sejak fitri mengenali zackruddin lagi tidak lekang dari rongga mulutnya.

Fitri menjilat kelakian zackruddin yang kembang bak cendawan itu seperti menjilat ais krim.

"Aaaahhhh...... sedapnya fitri."

Zackruddin mendapati mulut fitri penuh oleh kerana besarnya senjata beliau. Fitri terus mengolom dan menyonyot-nyonyot konek gurunya itu. Zackruddin merasa sungguh nikmat sekali kerana telah lama senjata berurat miliknya itu tidak dikolom, dijilat dan dinyonyot oleh orang lain hatta isterinya sendiri, apatah lagi lelaki. Dan orang pertama yang berjaya membangkitkan semula nafsu songsang beliau itu adalah fitri, anak muridnya sendiri.

"urghh aahh" zackruddin mendesah  kenikmatan sambil matanya tertutup rapat.

Sesekali zackruddin menekan kepala fitri untuk membenamkan dagingnya itu lebih dalam dan padat di dalam rongga murid itu. Zackruddin sudah hilang pertimbangan. Nyata nafsu sonsang berjaya mengambil alih kewarasannya. Zackruddin terus dikaburi nafsu terlarang itu yang sudah kembali bermaharaja lela.

Tiba-tiba zackruddin merasakan sesuatu yang hangat dan dapat rasakan satu keseronokan pada kelakian beliau. Zackruddin membuka mata dan melihat fitri sedang duduk mencangkung di atas kelakian beliau yang sedang keras seperti kayu itu. Kehangatan dan kesedapan yang tidak terhingga itu adalah kerana senjata lelaki zackruddin kini berada di dalam lubang fitri yang sempit dan panas itu.

Zackruddin seperti tidak percaya apa yang di lihat. Fitri telah memasukkan senjata tebal zackruddin yang besar dan keras itu ke dalam lubangnya. Zackruddin cuma mengerang kesedapan. Fitri tersenyum pada gurunya itu. Zackruddin menyaksikan fitri mula menggerakkan punggungnya ke atas dan ke bawah senjatanya yang tajam lagi keras dan berurat itu. Zackruddin mula memainkan peranan kerana bila fitri mula menggerakkan punggungnya ke bawah maka dia pun menyorongkan senjatanya yang panjang dan besar itu ke dalam lubang sempit fitri. Fitri juga mengerang kelazatan bila kelakian gurunya itu masuk habis dan terbenam dalam lubangnya yang hangat dan sempit itu. Kelakian zackruddin terbenam penuh ke dalam lubang sempit fitri.

"Astaghfirullah Al-Azim!! Ya Allah zack!! apa ni?" tengking asri dalam istighfar yang tiba-tiba muncul dari kaki tangga.

"Hah? asri!!" zackruddin menolak fitri dari badanya. Senjata keramat miliknya yang mengeras diselaputi lendir ditarik keluar dari belakang fitri.

Anak Ikan Innocent (Complete)Where stories live. Discover now