aku pandang haera , dia tengah suap boyfriend dia . aku pandang yaeri pulak , boyfriend dia suap dia .
sweet la diorang berduaaa HUWARGAHAHAH .
aku pandang diri aku .
cis , apa sadis sangat aku suap diri sendiri ni ?WHYYY ?
NAK NANGIS DAUN LA MACAM NI HAIHHH .aku paling benci date macam ni , aku date dengan bayang bayang aku duhh haihlaaa .
" cemburu takk cemburu takk ? "
haera menyoal lalu pandang pandang aku dengan muka miang nak minta penendang penalti aku sekarang ni .
BABEHHHH —
aku nampak jisung dah besarkan mata pandang haera yang sibuk sindir aku .
bukannya diorang tak tahu kisah sadis aku .
ditinggalkan boyfriend ketika majlis hari jadi aku , sebab dia pergi menggedik dengan betina lain .
opss , atau aku patut kata betina tu kakak kembar aku ? BWAHHAHAHAH .
DAHLAA MALAS NAK INGAT .
telefon berbunyi buatkan aku malas malas nak menyambut panggilan strangerr .
sebab unknown nombor yang call .
" halauu ?? "
dengan nada malas aku menjawab . tolong sedar aku halau kau dengan cara paling sopan sekarang ni setan .
" jung naeri ? "
aku dah buat muka terkejut macam cicak menari gelek dan terus pandang phone .
gilalah . asal dia tahu nama aku ni ?
" haah , akulah ni . kau siapa ? "
" hwang hyunjin "
" jadi ? hyunjin ? aku tak kenal kau ai donno nan molla ".
"aku nak tawar diri jadi boyfriend kau ni , masih buka lagi tak tawaran tu ? "
aku terus terberdiri bila dengar apa yang dia kata . apa DIA KATA TAWARAN JADI BOFREN ?!
AKU TERUS MINUM AIR AKU LALU SEMBUR MERATA RATA , PASTU JAWAB PANGGILAN HYUNJIN YANG AKU LANGSUNG TAK KENAL .
" APA ?! "
•••
minat straykids ? tak hapo AHAHAGAGAGA .
ff ni ff santai nak mampos je . klishe klishe gitu .
so , bagi yang tak tahu .
hwang hyunjin :
; lelaki asing yang call naeri .han jisung ;
; boyfren haera , kawan sehidup semati naeri
lee minho ;
; boyfren yaeri , kawan hidup tak berapa nak mati naeri .
watak lain , akan ditambah tambah KALAU AKU SUKA AAHHAAHHA .
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Teen Fictiondia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18