i will make her be mine , forever
•••••
aku yang masih tercegat dihadapan pintu rumah hyunjin hanya mampu nak tenangkan diri sekarang ni .
weh semalam dia tak chat aku . dahla tak chat , tak online pulak tu .
dia marah sangat ni .
apa taknya , lepas je felix keluar dari kelas dia pun keluar tanpa cakap sepatah pun .
sempat aku jeling yaeri tajam sebab bergurau tak kena tempat .
so sebab tu la aku buat lawatan mengejut ke rumah dia , kang depress anak orang nanti .
kod pintu yang dia pernah bagi dulu , aku tekan dengan penuh berhati hati .
fuhh , nasib baik dia tak tukar lagi .
buka je pintu rumah dia , keluar asap yang agak banyak buatkan aku yang baru melangkah nak masuk terus keluar balik .
WEH APA NI .
otak aku dah fikir yang bukan bukan buatkan aku meluru masuk . WEHH DIA NAK BAKAR RUMAH KE JFNSJDSKA .
" HYUNJINNN AAAA JANGANLAH MATI AWAL SANGAT DJDNJSJSJS "
aku masuk lalu melalak kuat , mencari bayangan dia . dahla bau asap ni macam sedap semacam je .
bodola aku , asap pun boleh sedap .
seseorang yang dah terbatuk kuat buatkan aku terus menoleh . cepat cepat aku berlari ke arah dapur bila aku rasa bunyi tu datang dari dapur .
hyunjin yang dah terbongkok bongkok terbatuk aku dekati .
" hyunjinnnnn kauu hidup lagi dhsmks "
aku terus peluk dia erat , bajet dengan air mata sekali .
aku punya risau dia bunuh diri tadi . bersungguh sungguh aku nangis sambil peluk dia buatkan hyunjin dah pandang aku gelabah .
" naeri , buat apa kat sini ? "
perlahan lahan , dia tolak aku yang dah peluk badan dia kuat sangat . tersedu sedu aku menangis bila nampak dia .
weh kau tak faham perasaan aku , sebab kau single .
HAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAAH .
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Fiksi Remajadia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18