even a fool know this••••••
" aku tak tipuu sioott "
bersungguh sungguh aku yakinkan mereka tentang ketakutan aku semalam .
" siapa je nak culik kau , muka pun macam cendol basi "
aku terus pukul bahu minho kuat buatkan dia mengaduh perlahan .
" cendol basi pun kau kawan dengan aku jugak . hyunjin suka aku jugak , bwek ! "
" aku kawan ngan kau supaya kau tak bertambah basi lagi . ye la , santan kan . mampus awal "
" bukan hyunjin je sia , felix pun— "
aku terus besarkan mata lalu pandang yaeri tajam .
haaa gurau lagi gurau lagi .
makanan yang ada kat tray ni aku kunyah lagi . aku punya gigih bercerita tu sampai tak luak makanan langsung .
" kedekut sia , bagi empat je udang—— WOI MINHO UDANG AKU KAU REMBAT "
aku start nak berdiri bila minho rembat udang aku dua .
dahla tinggal ada udang , sayur dengan sosej je ni . siot siot je minho ni dhdbdjsjsi .
lengan aku digenggam perlahan buatkan aku terus duduk lalu menoleh .
hyunjin muncul dengan tray ditangan buatkan aku tersenyum lebar ,
dengan kata lain aku tengah tahan marah aku .sebbaik odo minho ni , kalau tak dah lama aku lempang guna tray ni .
" kenapa baby ? "
aku yang nak menyuap makanan terus pandang hyunjin dengan mata aku yang dah terbeliak .
jisung yang dari tadi tersedak aku jeling sekilas . eh over pulak engko jisung .
minho pulak dah pandang aku dengan hyunjin silih berganti .
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Ficção Adolescentedia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18