My heart wants you
••••••••••
" seriuslah weh ? asal aku baru tahu anjir . patutlah time kat sauna ritu murung semacam je "
memori aku tetiba terimbas kembali bila teringatkan muka murung minho time tu .
pergh .
" haaa tula . minho sedih gila siak yaeri tetiba nak putus macam tu . alasan macam budak tadika "
aku menoleh memandang han yang dah duduk disebelah felix kat meja makan .
felix pulak hanya diam mendengar sambil menikmati greentea yang dia buat .
aku terus angkat sepinggan brownies lalu bawa terus mendekati mereka berdua .
" kenapa ? apa alasan yaeri nak putus ? sebab dia tahu couple tu dosa ke ? "
han terus pandang aku tajam buatkan aku tersengih kecil .
" bodo cakap pasal orang . kau sendiri couple , tak sedar dosa sendiri ke ? "
" eh melebih pulak kau . sentap la tu sentap "
han menjeling aku lagi lalu terus berdehem perlahan .
" yaeri putus ngan minho sebab KAU NAERI "
aku dan felix terus pandang han dengan pandangan bingung .
" eh asal pulak aku ni "
" sebab kau rapat sangat dengan minho . "
" ha ? eh takkan sebab tu je kot ? lagipun kalau dia taksuka aku rapat dengan boyfriend dia , cakap jela . aku taklayan minho kalau tahu yaeri boleh cemburu macam ni "
aku rasa otak aku dah jadi blank .
LAH DAH MINHO TU KAWAN AKU .
setahu aku dia layan aku biasa je , tak pun sweet semacam ke apa ." entahla , aku pun takpasti sangat tapi yang pasti ada kaitan dengan kau "
" takpe aku call bincang dengan yaeri — "
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Teen Fictiondia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18