¦ D - 2 ¦
awal awal aku nak ingatkan aku tertaip bab ni panjang sangat .
••••••
awal pagi lagi aku dah siap dengan beg sandang kat bahu .
beg sandang yang dipenuhi dengan makanan ringan dan beberapa komik aku sumbat sekali .
turun turun je , nampak eomma appa aku yang dah duk bersembang kat meja makan .
nak terkejut , tapi malas . mungkin diorang balik semalam kot ? time aku tidur mati sebab penat nak jawab soalan ?
hyunjin do , dia bagi aku soalan banyak weh . alkisahnya soalan math yang dia bagi aku , aku just selesaikan empat je .
tu pun semua salah , yang felix ajar je betul .
so entah apa yang merasukimu duhai hyunjin , bagi aku lima lembar kertas ni AISH .
dia suruh jawab and dia periksa harini , kat rumah dia . so , cuti cuti sekolah ni kena ke rumah suami— ,
maksud aku ke rumah hyunjin .
lol naeri , suami tak kesudah .
aku melangkah ke peti sejuk dan terus rembat sebiji epal dan terus melangkah keluar .
aku dapat rasakan eomma dan appa hanya kerling aku sekilas lalu sambung berbual umpama aku ni just seketul lalat yang lalu lalang je .
hmm , masih tak berubah .
••••
loceng rumah aku tekan dengan penuh debaran . i is berdebar .
rumah hyunjin kat kawasan elit sia . set set manusia kaya tahap nak mampus ni .
ni yang nak kikis harta ni HAHHAHAHHAHAHA JAHAT FIKIRAN AKU .
kikis dinding rumah dia je la, apa susah.
aku pandang jam di tangan , dah nak jam sembilan pagi dah ni . takkan hyunjin masih tidur lagi ?
aku pandang pulak mesej terakhir hyunjin , alamat rumah dia .
oh dan pasword rumah sekali lol asal aku taknampak ?
secepat mungkin aku terus tekan enam digit nombor dan pintu terus terbuka buatkan aku dah tersengih sendiri .
masuk masuk je , rasa sunyi je . pergh , gilalah sunyi macam ni —— .
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Teen Fictiondia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18