28

1.3K 212 168
                                    

someone will protect  you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

someone will protect  you

•••••••

author pov :

"  semalam asal cancel nak lepak dengan kitorang  ? nasib baik harini kau join  , kalau tak kitorang pergi lepak rumah kau  "

yugyeom yang baru meneguk segelas soju mula menyoal ke arah hyunjin yang sibuk menikmati ramen miliknya  .

hyunjin menoleh ke arah yugyeom  , ramen diletak lalu dia berdehem perlahan   .

mencari alasan yang munasabah  .

" semalam aku penat sangat   . ye la  , dah berapa hari aku study sampai tak tidur . aku pun perlukan rehat "

yugyeom hanya mengangguk dan hyunjin sambung melantak  .

kalaulah mereka tahu dari malam sampai ke pagi hyunjin sibuk nak cari resepi  , sibuk nak geledah stor hanya untuk cari semua alatan yang digunakan untuk buat cookies  .

nonton berpuluh puluh tutorial kat youtube hanya untuk membuat cookies  , berlegar hampir sejam kat mall sebab nak cari semua bahan bahan yang dia tak pernah jumpa  .

tersentuh oven panas yang dia sangkakan sejuk  , dan buat beberapa adunan biskut yang asyik tak menjadi  hanya kerana ,

cemburu  ?

agaknya apa reaksi mereka  ? mungkin hyunjin menjadi bahan gurauan  .

so ,  merahsiakannya adalah yang terbaik  . even terpaksa menipu  .

" aku dengar gosip kau dengan adik kembar naera  , kan  ? "

hyunjin sekadar mengangguk mengiyakan buatkan bambam dan yugyeom sama sama tergelak  .

youngjae yang duduk disebelah hyunjin hanya memandang penuh kekeliruan  .

" asal asal  ? apa yang lawak ni  ? "

youngjae menyoal buatkan bambam dan yugyeom saling memandang antara satu sama lain lalu minum seteguk gelas soju yang entah keberapa  kalinya .

" taklah  , just hyunjin being a playboy here "

" hmm asal pulak  ? "

youngjae menyoal lagi bila dipandang hyunjin hanya diam dan tak bersuara apa apa .

" dulu hyunjin couple dengan naera  , astu bila putus , hyunjin couple dengan naeri pulak  . legend sia "

[ OH ] boyfriend | hyunjinWhere stories live. Discover now