aku just baring dan terus menghayal . buku kat tepi aku hanya buat dunno .
malas aku nak cari penyelesaian menda semua tu , masalah aku tak pernah nak selesai .
" aku nakkan balasan nanti "
terus terduduk aku bila dengar ayat felix yang berlegar ni .
whyyy whyyy dia buat baik and nakkan balasan ?
wehsshshhs sumpah lepas aku asyik terlanggar je mamat tu an dia tetiba ringan mulut nak tegur aku sedangkan dia tu nak tegur orang pun serius susah .
dahlah dia duduk belah kiri aku , and belah kanan aku kosong haaa cemtu . takdakk orangg .
lagipun meja kann jarak jarak , sensorang but dia selalu perhatikan aku !
aku tak tipu no lie lie ! aku tak perasan tau sampai minho yang duduk kat belakang aku pun sibuk nak persoalkan .
ala , minho dengan jisung mana boleh pisah . jadi minho duduk belakang aku dan jisung duduk belakang felix .
haera dan yaeri ? duduk sebaris ngan dioranglahh . means , satu baris ada lima and kat kelas just empat baris tempat duduk haa susah aku nak terangkan yang penting dalam kelas ada 20 orang .
mesej goodnight dari hyunjin buatkan aku tersenyum lebar . BARULAH AKU BOLEH TIDUR !
••••
aku masuk kelas dan seminit awal daripada waktu pembelajaran. halaa okay la tu an daripada kena denda fuhh tak sanggup !
masuk masuk je memang dah hampir keseluruhan classmate aku dah ada.
aku terus letak beg dan duduk menghadap felix yang sibuk mendengar lagu . lagu apa yang dia dengar aku taktahu sebab dia pakai airpod .
jisung pulak dah tahan gelak bila aku buat aksi berani mati berhadapan dengan felix .
" felix , pagi ! "
teguran aku buatkan minho dan jisung tergamam .
minho yang nak melantak kat belakang pun turut tergamam .
whatt ?! tegur je pun kan ?
" weh kau ingat felix nak balas— "
" oh , hai naeri "
balasan felix buatkan minho yang memprovok aku terus terdiam .
dan serentak mereka berdua terus berdiri dan meroyan kat belakang .
" KAU NAMPAK APA AKU NAMPAK ?! "
" INI KEAJAIBANN !! "
felix pun turut pandang mereka buatkan aku dah tersengih .
" abaikan je , memang macam tu . meraban tak pernah habis. "
baru je aku nak soal felix , renjun saem masuk buatkan seisi kelas terus beralih memandang hadapan .
dua wajah yang aku tak kenal langsung tengah terpacak berdiri kat depan .
sah , student baru .
" harini kita ada murid baru , so bolehlah perkenalkan diri masing masing "
kitorang semua hanya diam bila dah dengar budak baru kat hadapan mula bersuara .
" hai , say kim woojin dan ni adik kembar tak berapa nak kembar kim hyoneul . sila beri tunjuk ajar "
seisi kelas dah riuh bila dengar perkataan kembar tu .
memang tak dinafikan yang muka mereka iras iras tu ada weh !
semua okay je , tapi bila lelaki tu duduk sebelah aku dia terus tergamam bila pandang felix .
felix pulak just buat tak kesah .
hyoneul pulak duduk depan aku dan dia terus menoleh .
" hai , jom jad— "
dan dia turut tergamam , tapi bukan nampak felix . dia tergamam bila pandang aku .
" oppa "
dia terus panggil woojin yang masih tergamam tu buatkan dia menoleh .
dan hyoneul terus tunjuk aku buatkan woojin menoleh ke arah aku pulak .
" lee daehee ? "
aku dah pandang mereka pelik .
lee daehee diorang panggil aku eh mangkat sila .
apa ni ?
•••
kim woojin ;
kawan lama felix kat sekolah lama HAAAAAkim hyoneul ;
adik woojin , and classmate dengan lee daehee
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Teen Fictiondia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18