the best thing about this year was meeting you
•••••••
" nah , coffee latte kau "
aku terus mendongak memandang hyunjin yang duduk kat depan mata aku .
ahhh , tetiba rasa something . fuhh fuhhhh .
" meh aku gambar kau . bila lagi kan kita boleh jumpa kalau kau dah ke luar negara nanti "
" alaaa aku holiday je la . baby ni , tu pun nak sedih . bukan pindah terus pun . sebulan je kat sana "
" ish gedikla dia ni "
aku rasa nak simbah je hyunjin dengan air coffee lattee aku sekarang ni .
suka sangat usik aku dengan baby baby dia .
aku dah kata jangan panggil aku baby kalau kat public . aku taksuka eyy .
" cepatlah , nak buat kenangan ni haa . manatahu oneday kau lupa aku ni siapa bila pergi luar negara nanti "
aku terus membuat alasan yang paling munasabah untuk amik gambar dia sekarang ni .
" hoodie tu bukalah , letak kat bahu . cuba buat gaya hensem sikit kalau nak amik gambar "
hyunjin mula membuat muka lalu membebel perlahan .
maybe tak puas hati dengan apa yang aku cakap dengan dia tadi .
macam macam gaya aku suruh dia buat , dan dia hanya mengikuti .
post kat ig ?
taknakla , malas aku . nanti ada manusia manusia pergi screenshot pulak gambar dia .
biar aku sorang je simpan ni hmmsbhzsbsusj .
aku scroll gambar yang aku ambil tadi . dan aku tertarik dengan satu gambar .
macam biasa , dia kelihatan hensem dan memukau .
omona . macam nak kurung je dia , taknak bagi jalan ke luar negara .
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Teen Fictiondia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18