30

1.2K 217 212
                                    

i know this is stupid

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

i know this is stupid

•••••••

jinyoung menjeling sekilas phone miliknya  , memastikan yang dia ada di alamat yang betul  .

pintu restoran di buka , dari jauh dia melihat seseorang yang sudah lama menunggu dengan riak wajah yang resah  .

langkah dibuka  mendekati meja yang betul betul berhampiran dengan tingkap  .

" stop bothering me "

jinyoung terus bersuara sebaik sahaja dia duduk  berhadapan dengan manusia yang dia betul betul nak elakkan  .

" aku tak akan ganggu kau kalau kau bantu aku "

jinyoung memandang dia dengan pandangan menyampah  .

" aku dah cakap semua benda  , untuk kelirukan dia  . aku dah buat dah  , sekarang semuanya bergantung dengan hyunjin  . keputusan ditangan dia "

jinyoung berpeluk tubuh  , keluhan dia lepaskan perlahan  .

" kalau kau perhatikan  , kau agak agak apa keputusan dia  ? "

dia menyoal penuh debaran  , menunggu jawapan milik park jinyoung  .

si pakar cinta di kelas mereka  .

" 50 , 50   . dia boleh tinggalkan  , dan dia boleh setia  . dahla naera  , jangan ganggu hubungan orang lain  "

naera terus memandang jinyoung tajam  , lalu mata digulingkan perlahan  .

" aku bukan nak ganggu hubungan diorang  , tapi aku nak hyunjin balik  . hyunjin tu milik aku —— "

" tu dulu "

jinyoung menyampuk bila naera dah mula membebel  .

berdasarkan cerita yang youngjae beritahu dia  , takde kes rampas merampas pun  .

masing masing berpisah dengan rela hati  .

" aku kenal hyunjin  , dia masih sukakan aku   .  dan aku pun masih sukakan dia  . masalahnya sekarang ni  , wujud naeri yang jadi penghalang kitorang "

" hyunjin tak akan suka naeri kalau kau tak tinggalkan dia "

bidasan jinyoung buatkan naera mengeluh kuat  . rambut dikuak kebelakang  , menyesal bila dia cerita semua benda ke bambam playboy berjaya tu  .

habis satu kelas dapat tahu  .

" listen  , kalau nak hyunjin balik , kau kenalah usaha  . bukan nak burukkan adik kau sendiri "

" aku harap aku takde adik la weh  . dahla perampas  "

" habistu  ? kau nak bunuh adik kau sendiri supaya hyunjin kembali dengan kau lagi  ? yela  , muka dah sama  . cuma naeri lagi cute  , rambut dia pendek "

sedas jinyoung menyindir lalu terus berlalu pergi  .  makin lama  , entah apa lagi permintaan gila naera yang dia harus turuti  .

naera diam  , memikirkan ayat jinyoung yang dah berlegar kat kepala dia  .

usaha untuk dapatkam hyunjin balik  ?

••••••

jinyoung memasukkan tangan ke poket seluar miliknya sambil berjalan santai di koridor sekolah  .

memandangkan lagi dua hari waktu persekolahan sebelum cuti panjang bermula  , memang semua saem haramlah nak masuk kelas  .

and macam nilah  , semua merayau ke kelas yang lain  .

lepak padang  , lepak kat  library  , tidur kat kelas kelas kosong  .

duhh  ..

langkah jinyoung berhenti betul betul di luar kelas milik naeri  , dan melalui pintu belakang kelas mereka jinyoung mula memerhati  .

naeri  ,
yang asyik bergelak ketawa dan hyunjin pulak hanya tersengih lebar .

mereka berkumpul dan bercerita di belakang ,  bergelak dan bertepuk tampar sesama sendiri 

umpama itu adalah moment terakhir mereka untuk menjadi semesra itu  .

jinyoung alihkan pandangan  , memandang ke arah sekumpulan pelajar perempuan yang asyik bermasam muka  .

sekali sekala mata mereka melirik ke arah naeri ,  lalu mula menggumam sesuatu  .

ketika asyik memerhati  , jinyoung mengerutkan dahinya lalu tersenyum kecil  .

" wooow  , what the hell . "

mata jinyoung memandang seseorang  , yang asyik memerhatikan hyunjin dengan penuh perasaan  .

" nampaknya akan ada yang terluka nanti  . "

jinyoung memandang naeri  , lalu beralih ke arah seseorang yang cuba untuk bertenang bila hyunjin dah tergelak kuat  bila dengar lawak bodoh milik minho  .

such a beautiful destroyer




••••••

i can't turn around

i can't turn around

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.













lama sia aku tak update omg dhdhehshdjsjsj  .

so  , aku akan buat babak cuti apa semua astu dah senior  . 

[ OH ] boyfriend | hyunjinWhere stories live. Discover now