It's started, our romance
•••••••••••
aku duduk termenung di tepi dinding sambil memerhati orang sekeliling . takde teman nak borak , takde phone untuk aku scroll .
sumpah aku nampak bodoh .
budak budak yang berlari kat depan aku , aku pandang lama . ni kalau aku tendang ni , jangan tanya kenapa .
malas aku nak balik rumah , best lagi duk jimjilbang ni . feeling sauna gitu .
even duit aku memang HAHAHAHAHAHAHAH nilainya , tapi takpe .aku yang syok mengelamun terus rasa terganggu .
entah kenapa aku rasa macam ada yang perhatikan aku sekarang ni , tapi aku buat tak tahu . mungkin aku nampak serabai , ataupun nampak pelik sebab duduk tercongok macam tak betul .
yela , tak makan apa pun . duduk je perhati orang .
seram ni seram ni ugshshsnsjsbsh——
aku terus menoleh bila ada bebudak lelaki datang menghampiri aku . oh budak yang sibuk berlari tadi ni .
dia hulurkan plastik yang berisi dua kotak susu strawberry , dan dua bungkus kimbap ke arah aku .
" nah unnie , ada abang kacak namampus bagi akak "
dalam kebingungan aku tetap menyambut huluran budak tu .
eh ? secret admire aku ke HAAHAHAHAHAHAHAHA .
" bagitahu dengan abang tu , terima kasih tau "
budak tu mengangguk dan terus berlari lagi . aku pulak dah bingung dan terharu sekarang ni .
jantan mana sangkut dengan aku ni HAHAHAHAHA , dia taktahu ke aku dah taken pft . tapi takpelah , dah nama rezeki .
sambil aku mengunyah , aku still perhatikan sekeliling . banyak gila mamat hensem kat sini , pompaun lawa pun ramai gak . apak dia .
aku toleh kiri bila aku rasa ada yang tengah mengintai aku , namun hampa bila aku tak nampak apa apa pun .
asal nak ngintai aku makan ? aku makan guna mulut kot , bukan sedut guna hidung pun .
lammak .
aku just makan setengah daripada kimbap tu dan terus bungkus balik . nak makan esok woi dhhsshsjshshs huwaaa .
bila aku rasa dah kenyang , aku berjalan jalan dan masuk ke setiap bilik yang ada kat sauna ni .
langkah aku terhenti bila ternampak seseorang yang baru keluar dari rest area kat tv room .
YOU ARE READING
[ OH ] boyfriend | hyunjin
Fiksi Remajadia hadir dengan agenda tersendiri , dan pergi tanpa aku sedari . start : 19 / 12 /18