21

1.3K 225 141
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


•••••

aku berdehem perlahan bila roda ferris yang kitorang naik ni dah mula bergerak   .

aku dan dia  , duduk secara berhadapan buatkan situasi kitorang sekarang ni tersangatlah awkward  .

yela  , aku taklah rapat sangat dengan dia even dia ni dah sah jadi boyfriend—

eh rapat jugak aaa  . sikit sikit  .

" aku sebenarnya langsung tak sukakan kau  "

hyunjin yang tetiba bersuara buatkan aku yang asyik pandang luar terus toleh pandang dia  .

ayat dia tadi  , sumpah buat aku tergamam teruk  .

WEH AWAL KOT NAK REJEK AKU  .  DAHLA RODA FERRIS NI PUSING TIGA KALI  , SEKARANG NI TAK SAMPAI SETENGAH PUSINGAN PUN  .

FHHDUZNSKAKAKSU macam mana aku nak hadap dia lepas ni—

" oh...  "

tanpa banyak persoalan  , aku hanya mengangguk anggukkan kepala aku  .

dah orang tak suka  , nak buat apa lagi kan  ? kenalah terima perasaan orang lain jugak  .

tapi tulah  , aku dah tersuka dengan dia dah 60% dah ni weh dydhsjjssj  .

macam mana ni macam mana ni aku dah start nak sukakan dia AAAAAAAAAAA—

NI SEMUA SEBAB DIA PAKAI BAJU HITAM TADI HDBDJSJS  .

" kau taknak tanya kenapa aku tetiba nak jadi boyfriend kau  dulu ?  "

aku toleh lagi pandang hyunjin yang dah duduk menyandar sambil pandang ke luar .

dia nampak menyesal  ,  pandangan dia kosong buatkan aku taktahu nak jawab apa sekarang ni   .

dia nampak sedih  , dan nampak muram  .

" aku pernah terfikir nak tanya  , tapi takperlu kot aku tanya sebab aku tahu benda macam ni akan jadi jugak  "

hyunjin toleh pandang aku  , dan aku hanya pandang dia dengan pandangan kosong  .

" maksud kau  ? apa yang akan jadi  ? "

" macam yang tengah jadi sekarang ni  . aku di tinggalkan lagi  .  macam yang seungmin buat kat aku dulu  , ditinggalkan  "

selamba je aku bersuara sedangkan dia nampak dah tergamam dah sekarang ni  .

mungkin dia pelik bila nampak aku just pasrah bila asyik asyik break up je  .

tapi  , bukan salah aku do  .

aku tak mintak pun lelaki hensem  , aku nak yang setia je—

PERGHH AYAT AKU  , DASAR AYAT MURAHAN    .

[ OH ] boyfriend | hyunjinWhere stories live. Discover now