-15.BÖLÜM-

17 5 0
                                    

"Hatıralar hep sende kalsın, nasıl bir boşluktaysam geleceğe gidemiyorum. Kahretsin, keşke burda olsaydın..."

Bölüm şarkısı: Alex & Sierra- Little do you know

Geçmişe...

(Samet'in Melis ile tanıştığı zaman...)

SAMET:

Onunla tanıştığımız gün, diğer günler gibi geçer sanmıştım ama öyle olmadı. O gün benim miladım oldu...

O gün olacaklardan habersiz bir şekilde hayatımı devam ettiriyordum. Arkadaşlarımla vakit geçirip sonrasında eve gidiyordum. Arda'yı gördüğümde her zamanki gibi selam verdikten sonra konuşmaya başladık.

Tam vedalaşacakken beni durdurarak şunları söyledi:
Kanka bir gezi düzenlenecekmiş, hepimiz gidiyoruz. Tabii sen de istersen. En az 20 kişilik bir grup 2 haftalığına Karadeniz'e geziye gidecek. Senin de olmanı istedim ve böylelikle adını yazdırdım. Hatta sen gelme konusunda mecbur kal diye senin adına da parayı ben verdim. Sen olmadan eksik kalırız."

Ben bir anda afallayıp öyle kalınca suratıma bön bön bakmaya başladı.

"Samet iyi misin?"

Herhangi bir tepki vermediğimde elini gözümün önünde salladı.

"Dünya'dan Samet'e, Dünya'dan Samet'e... Samet oradaysan bir tepki ver olum. Abartılacak bir şey yok bunda lan. Bak korkmaya başladım."

Birkaç dakika daha öyle kaldıktan sonra kendime geldim ve Arda'ya vurmamak için kendimi zor tuttum.

"Abi kafayı mı yedin sen? Şayet ben yediğine eminim. Neden benim yerime karar veriyorsun lan? Hadi tamam verdin ama parayı da neden sen ödüyorsun?" diyerek sesimi yükselttim.

"Bak açıklayabilirim. Konu şöyle her halükarda gelmeyecektin. O yüzden de senin yerine de karar verdim. Orda zaten eğleneceğiz."

Arda'nın benden habersiz şeyler yapmasına çok sinir oluyordum. Bu çocuk gene başıma bela olacak şeyler yapıyor.

Birkaç kere daha bağırdım ama beni ikna etmeyi başardı. Eve gideceğimi söylediğimde beni rahat bıraktı.

....

Birkaç saat sonra:

"Dıt... dıtt...dıtttt..."

Bu neydi şimdi, neredeyse 10 dakikadır bildirim geliyor. En sonunda dayanamayıp telefonu elime aldım ve bildirimleri okudum. Tam tamına 1500 tane WhatsApp bildirimi vardı. İçimden yuh demeden de edemedim. Hepsini okumaya koyuldum.

0545*******: "Çocuklar şimdi grubu açtık, herhangi bir sorununuz veya isteğiniz olursa söylersiniz. Bir hafta sonra gezimiz gerçekleşecektir. Bu arada ben Selen Ay. Sizin gezi başkanınızım ve bir başkan daha var, onunla da tanışacaksınız. Şimdi az işlerim var, gitmem gerek. Hepinize keyifli sohbetler...

0534*******: Selam arkadaşlar.

0546*******: As.

0556*******: Aleyküm selam.

0532*******: Selam.

Arda g*t: Aleyküm selam hayırlı günler.

Merdo: Olum, bir şeyler mi oldu?

Memoş: Aynen bro.

Alkor: Arda, hayırlı günler der miydin olm?

KARANLIĞIN DİBİNDEKİLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin