( MEDYADAKİ EV SUGA NIN EVİ )
O sabah isteksizce açtım gözlerimi kamaşmaması beni şaşırttı çünkü odam aydınlık olur genellikle . Ellerimi gözlerimi ovalamak için çektiğim de balı olduğunu fark ettim . Kırpırdayamiyacak kadar küçük bir kafesin içindeydim . İstemsizce gözlerim dolmaya başladı ve o an ağzım çıktığı kadar bağırmaya başladım tam o an kapı açıldı ve içeri yakışıklı bir çocuk girdi . Ama bu şuan umurumda değildi ve hemen saldırıya geçtim .
-Seni lanet herif kimsin ve beni neden buraya getirdin ! ! !
Adam sakin ama sinirli bir şekilde dişlerinin arasından tısladı .
-DÜZDÜN KONUŞ ! !
Ne sikim saçmalıyordu bu çocuk tabiki de beni kaçıran bir insana düzgün davranmayacağım . . .
-Sen kimsin ben neredeyim ve neden ellerim bağlı ? !
Çocuk yavaşta yanıma yaklaştı dudağıma küçük bir öpücük bıraktı ve ellerimi çözdü ardından sanki kendim yürüyemez mişim gibi beni omzuna aldı ve yatağa oturttu . Bana bak cırlamayı kes diye bağırdı . Ardından derin bi nefes aldı ve konuşmaya başladı. Buradasın çünkü ben öyle istiyorum ve asla kaçamazsın bu evden değil ben izin vermeden odandan bile çıkamazsın . Sana kurallardan bahsedeceğim iyi dinle .
- Bana hakaret edersen küfür atarsan veya vurmaya çalışırsan ceza alırsın ! !
-İç çamaşırlarına kadar her şeyini ben seçicem karşı çıkarsan ceza alırsın ! !
- Verdiğim yemekleri yemek dediğim her şeyi yapmak zorundasın ! !
- Sana her zaman kibar olamam ! !
- Okula gitmeyeceksin dışarı çıkmayacaksın ! !
- Ben dışında biriyle birlikte olmak bunu geçtim konuşmak hatta görüşmek bile yasak ! !
- Beni sevmek zorundasın ! !
- Ben ne dersem o olacak ! !
- Kaçmayı geçtim bu fikri aklından bile geçirmeyeceksin ! !
Eğer az önce saydığım kuralların birini bile yapmazsan CEZA alırsın bu arada ben Min Yoongi
Bu adam delirmiş olmalı. Hayatımı mahvetmesini izleyemem benim okulum ve bir kardeşim var . ben bunları düşünürken yanaklarımdaki yaşları silen yoongiyle ağladığımı fark ettim . Titrek bir sesle bırak beni gitmek istiyorum dedim . Bunu söyler söylemez kaşları çatıldı ve
Bunu bir kez daha duymayacağım ! ! ! Dedi .
Bu kadarı fazla hiç tanımadığım biri bana bunları yapamaz .
- Sen kim olduğunu zannediyorsun şerefsiz hayatımı sikmenimi izleyeceğim ! ! !
Diye bağırdım. O anda ayağa kalktı beni kucağına aldı ve kırmızı kapılı bir odaya getirdi . Burası işkence odası gibiydi bir sürü sex eşyası vardı . Beni kucağından indirdi ve bir masanın önüne getirdi. Giysilerimi hayvanca yırttı. Sadece iç çamaşırlarımlaydım . Beni ters çevirdi ve ellerimi masanın ortasındaki demirlere kelepçeledi . Ağzım çıktığı kadar bağırıyordum. Alt çamaşırımı dizlerime kadar indirdi ve kalçamı okşamaya başladı . Sonrada
- Buradaki ilk günün olduğu için yavaş olucam ve kırbaç kullanmayacağım 50 tane şaplak yiyeceksin sonrada önümüzdeki cezalar hakkında fikrin olması için bir şey yapacağım . . .
Dedi . Ve tam o ırada ilk şaplak geldi elinin bu kadar sert olması çok kötüydü . Ben bunu düşünürken çoktan üçüncü şaplak ta gelmişti . Onuncu da ağlamaya yirminci de yalvarmaya başladım ama durmadan aralıksız bir şekilde canımı yakmaya devam etti . Ellinci şaplağı attığında ölmek üzereydim ellerimi çözdü beni kucağına alıp yatağa bıraktı ve ellerimi kelepçeledi ayaklarıma da bir iç çamaşırı geçirdikten sonra onları da kelepçeledi . İç çamaşırı iyice klitoris ime oturttu . Ardından karşıma geçip sırıttı ve 10 dk sonra geleceğim sakin kalmaya çalış dedi . Ben ne olucak derken vajinam da ki titreşimlerle ani bir çığlık attım en hızlı seviyedeydi . ölmek üzereydim . Ağlamaktan bitmiştim . 10 dk işkence gibi geçti ve sonunda bitti . Gelip ellerimi ve ayaklarımı çözdü beni aldı ve kendi odasına götürdü . . .
ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanfictionKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var