SUGA POV
Sabah gözlerimi Mi Cha nın inlemeleri ve göz yaşlarıyla açtım . Ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözleri ve kelepçeli ellerine rağmen kalçasını yatağa değdirmeme çabası onu tam bir zavallıya benzetmişti . Hemen yataktan doğruldum ve
- İyi misin sevgilim ? ? ?
- Aç şu lanet kelepçeleri ! ! !( hıck )
Canı acıyordu biliyordum bu yüzden onun o tatlı gözlerinden süzülen yaşlara daha fazla dayanamadım ve ellerini çözdüm . Direk kendini yana ve daha yüksek sesle ağlamaya başladı . Kafası bacağımın yanındaydı ve ıslak gözyaşlarını hissedebiliyordum .
Elimi kalçasına götürdüm ve şortunu indirdim. Kalçası morarmıştı. Şimdi anlıyordum ağlamasının sebebini . Yataktan kalktım ve çekmecede duran merhemi aldım . Hiç bir şey söylemeden ayaklarından tutup kendime çektim ve yatakta yüzükoyun uzanmasını sağladım . Şortunu dizine kadar indirdim . Ağlaması şiddetlendi tekrar vuracağımı sandı .
Kalçasını elimle okşadım ve merhemden biraz aldım soğuk merhem sıcak tenine temas ettiği an ağzından ufak bir inleme çıktı . Canı acıyabilir ama yapmak zorundayım düşüncesiyle kremi tek seferde kalçasına döktüm . Çığlık attı ve kaçmaya çalıştı . Derin bir iç çektim . Bu böyle olmayacaktı . Ellerini ve ayaklarını tekrar kelepçeledim . Ama bu sefer yüzükoyun yatıyordu . Kulağına
- Dayan güzelim biraz acıyacak çünkü morarmış ama bu elimdeki merhemi sürdüğüm zaman rahatlayacaksın .
- Hayır . Lütfen . Yalvarırım canım çok acıyor . Zaten canımı çok yaktın . Beni buraya zorla getirdin . Hayatımı mahvettin . Bana dokundum ve kardeşimle arama girdin . YETER ! ! ! Benden ne istiyorsun . Yeter canımı yakma .
Bunu dediği zaman kalçasına tüm gücümle vurdum . Hemde morarması en yüksek olan yere . Ona kaç kere benimle böyle konuşamayacağını söyledim . Eğer anlamıyorsa cezasını çokta güzel çekecek . Evet onu seviyorum ama alışma süreci olması umurum da değil burada kalacak sonsuza kadar ve ben ne dersem o olacak .
- Sana eğer benle bu şekilde konuşursan ceza vermekten çekinmeyeceğimi söylemiştim güzelim . Şimdi her vurduğumda say ve özür dile aksi takdirde yeniden başlar . Beni anladın mı sevgilim hımm ? ? ?
- Yapma çok acıyor . Lütfen . Söz bir daha böyle konuşmayacağım . Ama bana ceza verme . Yalvarırım çok acıyor . Yapma . Bu seferlik affet . Bir daha olmi . . .
İlk şaplağı attım cümlesini bitirmesine dahi izin vermeden . Elim kalçasına temas ettiği an çığlığın gelme anı aynıydı . Canı çok yanıyordu . Belliydi . . . Ama ceza vermek zorundayım . Yoksa kurallarıma ve bana saygı duymaz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanfictionKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var