Bölüm 33

243 16 56
                                    



SUGA POV

Acıyan canımın sebebinin bıçak kesikleri olmadığının zaten farkındaydım sinirim bu şekilde aciz durumda olmamdan mı ölebilme ihtimaline mi yok sa Mi Cha nın bunu yapıp üzerine bir de o piçle kaçmasına mı ? ? ? 


Ağladığımı fark etmem fazla uzun sürmedi yediğim en büyük ihanet küçümsediğim kale alacak kadar yüksekte görmediğim küçük bir kadından geldi odaya dalan adamım doktoru ararken düşünmekten kurtulamıyordum nasıl olabilir çalıştığı biri olmalıydı . Acısı olmalıydı ancak acı birinin gözlerinin içine bakarak öldürmene sebebiyet olabilir sadece acı küçük bi kızı bu işe bulaştırabilir .


Ne kadarı alandı ne zamandan beri içine düştüğüm tuzağı hazırlıyordu onu 2 yıldır izliyorum öncesinden beri bunun için mi kafa yormuştu o yüzden mi sürekli Baek Hyung denen herifle günlerini harcadı benim görmediğim ne vardı başka .


Uyuşturulmaya başladığımı hissettiğim de ihtiyacım olan tek şeyin düşünmek olduğunu anladım . Bunun için geç miydi daha mantıklı kararlar verme fırsatının peşinden koşamayacak kadar mı kaybetmiştim . En kötüsü de kaybettiğim tek şeyin bu olmadığını bilmemdi sanırım . . . 


Mi CHA POV

Her şeyi açıklamam gereken tek kişi kardeşimdi bilmeye hakkı varken bu yaptığımı doğru sanarken konuşmaya gelince azalan özgüvenim yaptıklarımın hata olduğunun göstergesi olabilir mi ? ! ? ! 

- Anlatmayacak mısın bilmeye hakkım yok mu ? ? 

Arabayı yolun kenarına çekip derin bir nefes aldım ihtiyacım olacağını biliyordum .

- Bak bizim . . . bizim abimiz öldü . . .

- Biliyorum abla . . . 

- Ben o zaman seni korumam gerektiğini biliyordum ama intikam için her gün kendimi yiyip bitirmiştim bunu kendime yedirememiştim ve sonra da belki hata denilebilecek bir şey yaptım bundan uzun zaman önce güçlü olduğunu bildiğim bir patronun yanında çalışmaya başladım . . . Ondan ço kşey öğrendim dövüşmeyi silah kullanmayı para kazanmayı . . . Asıl amacım her zaman abimizin intikamını alabilmek oldu ben bir zamandır tatilde ya da sevgilimle kaçamakta değilde Hae plana sadık kalmak zorundaydım çünkü yanlış giderse beni kurtaracak kimse olmayacaktı . Ora da başıma çok fazla şey geldi korkularımı bana karşı kullandı tecavüz etti şiddet uyguladı ve ben onu öldürdüm sonrasında beni kullandığını yeni fark ettiğim patronu . . . Şimdi gidiyoruz hem de tamamen sadece ikimiz varız ve seni ne olursa osun koruyacağımı biliyorsun değil mi ? ? ?


Ne tepki vereceğinden o kadar korkuyordum ki göz yaşları kalbimi deliyordu ama ağlamaya hepimizin ihtiyacı vardır değil mi .


- Ben seni seviyorum abla . . .


Onu kendime çekip tüm gücümle sarıldım her sey yoluna girmeye başlamıştı bir kere dibe çökersen yükselmeye başlamaktan başka seçenek yoktur tek seçenek hep istediğimiz olan yukarısıdır . Bu armağan için dibi görmek fazla bir bedel mi ? ? ? Yükselmenin hazzı için ödediğimiz büyük bedeller . . .


Nereye gideceğimizden pekte emin değildim ne yapacağımdan da ama dürüst olmanın verdiği özgürlük hissini ne kadar özlediğimi unutmak sinirlerimi bozsa da yeniden tadabilmek kadar da mutlu edemedi . . .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin