Bölüm 25

496 34 87
                                    


Mİ CHA POV


Dışarı tepki veremem yaşananları anlamadığım anlamına gelmez . İçin de bulunduğum durum berbat . . . Kardeşim ablasının bir zavallı olduğunu düşünüyor .


İçim de ki şu lanet korku bir an bile dinmek bilmiyor . Her an tüm olanlar bozulacak ve ben Yoongi nin işkencelerine katlanmak zorun da kalacağım diye ödüm kopuyor . Daha da kötüsü kardeşime bir şey olur korkusu içimi kemirip duruyor .


İnsan sevdiğini söylediği biri ne neden bu kadar acı çektirir . Bu bizim Hae ile favori şarkımız . Kafamın için de yankılanıyor bir el el imi tutuyor ve bir kafasını göğsümün biraz üstüne yaslayarak uyuyor . . .


Uzun zaman sonra kendimi ilk defa bu kadar huzurlu hissettim .


SUGA POV


- ( SG ) BİR GÜN !  ! ! TAM BİR GÜNDÜR BENİM MELEĞİM YANIMDA DEĞİL . VE DAHA KÖTÜSÜ SADİST ESKİ ERKEK ARKADAŞININ YANIN DA ! ! ! 


- ( J ) Sakin ol bak çok gelişme kaydettik . Bulucaz onları .


Aslın da doğru söylüyordu . Şu Baek denen şeyin telefonunun istediğimiz her saniyesini dinleyebiliriz . Ve sadece konuşmaları da değil telefonun açık olması yeterli . . .


Eve gider gitmez uygulamayı açtım . . . Dinledikçe kuduruyor kudurdukça onları bulunca ne yapacağımı düşünerek deliriyordum . 


HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ ALTA YAZIYI KOYUYORUM GEÇEN BÖLÜM DE VARDI İSTEYEN ATLASIN 


 Mi Cha affet beni . . . Biliyorum çok fazla hata yaptım ve bunların bir telafisi yok . . . Ama bağımlılık gibi bir şey sin kızım sen . Her düşündüğüm de tekrar arzuluyorum seni . Gözüm senden başka bir şey görmüyor . Yanlış anlama istediğim şey cinsel tatmin değil . Sadece yanımda olduğunu bilmek istiyorum kafamı her çevirdiğim de eskiden bana bakarken ki gülümsemenle tekrar gözlerime bak istiyorum . Beni ihbar etmene rağmen içim de sana karşı olan sevgim den bir parça bile eksilme olmadı . Aksine pişmanlık tüm vücudumu sararken sana olan bağlılığımı anladım . Bu tanrının sınavı olsa gerek . . . Geri döndüğümde bana bekaretini bir adama verdiğini söylediğin de kafayı yedim . Ben orada acı çekerken sen bura da lüks hayatını yaşayıp aşık olduğun adamla ilişkiye girdin sandım . Ama bunun zorla olduğunu öğrendiğim de . . . O adamın evinde isteğinle kalmadığını kaçırıldığını öğrendiğim de . . . İşte o zaman seni zamanın da koruyamadığım geldi aklıma . Eğer bu vazifemi yapsaydım belki de böyle olmayacaktı . Sana yaşattığı her şey için özür dilerim Mi Cha . Zamanı geri alabilme şansım olsaydı eğer bunun karşılığında canımı bile verebilirdim . Bütün bunları yaşamaman için canımı bile verirdim sana . . . Biliyorum bana güvenmiyorsun . Ama bir bak etrafına ıssız bir yerdeyiz . İstesem o Yoongi denen piç gibi seni bir yere bağlayıp sıkılana kadar be . . . - - - ( Mi Cha nın dolan gözlerini gördüğü için cümlesi yarı da kesilir ) neyse . İşte bunu yapabilirdim ama yapmam . Yapamam bir daha seni kaybetmeye dayanamam bu yüzden sana senden çalınan hayatı vereceğim . Yarın saat sabahın 8 inde yurt dışına uçağımız var . Seni ve kardeşini sağ salim dünya nın en mutlu inanlarının yaşadığı yere ( İsviçre ) götüreceğim . Ve her zaman senin yanın da kalacağım . Sizin yanınızda kalacağım . Bunun karşılığın da bana bir şey vermene gerek yok . Çünkü sen benim en değerli hazinemsin zaten . Sadece beni sev ve benim yanımda olmayı kabul et . Benim için bunu yapabilir misin ? ? ? 

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin