Mİ CHA POV
Suga denen herif gittikten sonra telefonunu koltuğa düşürdüğünü fark ettim . Hemen kalktım ve telefonu koltuktan aldım . Telefonun kilidi yoktu bu beni çok mutlu etti kardeşimi aradım Haneul u o kadar özlemiştim ki o güzel sesini duyduğum anda gözlerim doldu .
3 dakikaya yakındır konuşuyorduk ve artık kapatmam lazımdı oda tam seni seviyorum derken Suga geldi ve elimde telefonu aldı . Ağzıma ne geliyorsa saydırdım . Yanağımda hissettiğim acıyla onun bana tokat attığını anladım . Daha önce hiç kimseden tokat yememiştim . Ve azıcık bile sevmediğim bu heriften tokat yemek gururumu incitmişti .
Bir den bire kesilen göz yaşlarımla Suga ya bakmaya başladım çok sinirli görünüyordu . Ağrıyan başım beni kendime getirdi bir anda şiddetlenen ve şakaklarıma vuran ağrıyla yüzümü ekşittim ve elimi başıma koydum .
Ağzımdan çıkan küçük iniltiyle Suga iyi misin ? ? Ne oldu ? ? Diye sordu ve kolumu tuttu . Kolumu o herifin elinden kurtardım ve kafamı geriye ittim . Yatağı yumuşacıktı . Bu beni biraz olsun rahatlattı çekmeceye gidip bir şey alan suga suyla birlikte yanıma geldi ve ağzıma ağrı kesici verip suyu içirtti . Kafam tekrar yastığa değdiğinde rahatladım ve derin bir nefes alıp kendimi uykunun kollarına bıraktım . Hatırladığım tek şey Suga nın üstümü örtüp seni seviyorum güzelim bunu sakın unutma .. . Demesiydi .
SUGA POV
Mi cha kendini öyle bırakınca birden endişelendim . Sonra ise sadece dinlenmeye ihtiyacı var dedim kendi kendime . Bunu kolaylaştırmak için ona ağrı kesici içirttim ve uyumasına izin verdim . Saat akşam üstü 17.00 ' a geliyordu. Kontrol için odasına çıktım . Gözlerini açmıştı ama hiç bir şey yapmıyordu . Sadece yatakta oturmuş ve duvarı seyrediyordu. Hala ağlıyordu . Sinirlerim bozulmaya başlamıştı . Yanına gidip yatağa oturdum . Ben oturunca korkup geri kaçtı . Kolundan tutup kendime çektim ve kafasını göğsüme yasladım . . .
- Artık ağlama güzelim beni üzüyorsun . Biliyorsun ki seni seviyorum ve asla canını acıtmak istemem . Ama bu son söylediklerin beni çok kızdırdın . Ve kendime engel olamadım . O tokat için gerçekten özür dilerim ama kurallar hala geçerli . Üstün başın hep gözyaşı olmuş şimdi seni giydirelim ve yemek yemeğe gidelim . Hımmmmm tamam mı güzelim ? ? ?
Hiç bir şey demden sadece kafasını salladı . Artık benden ciddi anlamda korkuyordu ve açıkçası bu şimdilik iyi bir şeydi . Dolaba yönelip onun için giyecek bir kaç kıyafet aldım . ( medya ) Bunları giyince çok güzel görünmeye başladı .
Ona küçük bir öpücük vermek için eğildim ama kafasını çevirdi. Kızmak yerine kafasını iki elimle tuttum ve alt dudağını esir alarak emmeye başladım . Kafasını bırakınca hiç bir şey demedi . Ayağa kalktım ve elimi uzattım elimi tutmadan ayağa kalktı ve suratıma bakmaya başladı merdivenlerden inmeye başladım . Mutfağa gelince masaya oturdum ama o tepemde dikiliyordu . Oturmasını söyledim . Dediğimi ikiletmeden yaptı . Hiç bir şey yemiyordu ve konuşmuyordu . Sinirlenmeye başladım .
-YE ARTIK ŞU LANET YEMEĞİ ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN DA SİNİRLERİMİ SINIYORSUN KENDİNE KENDİNE GEL YOKSA KARIŞMAM ONA GÖRE ! ! !
Hiç bir şey demedi eli titreyerek çatala uzandı . Çok küçük bir parça tavuk aldı be yarım saat boyunca onu çiğnedi .
-YEMEK İSTEMİYORSAN KALK ŞU LANET SOFRADAN ! ! !
Çatalını bıraktı ve yavaşça kalktı sanırım ceza istiyor . . . Sakin kalmaya çalışıyordum ama olmuyordu . Onu kolundan sürükleyerek odasına çıkardım yatağa fırlattım ellerini ve ayaklarını kelepçeledim .
-Bırak beni Suga hiç bir şey yapmadım . Neden bana bunu yaşatıyorsun ? ? ? ( konuşurken ağlamaktadır )
- KES SESİNİ ARTIK SANA KARIŞMAYACAĞIM SADECE ELLERİNİ KELEPÇELEYECEĞİM ! ! !
- Neden ya ? ? Hiç bir şey yapmadım .
- KES AĞLAMAYI DEDİM SANA . MADEM YEMEK YEMİYORSUN YARIN SABAHA KADAR SANA YEMEK YOK . AÇ KAL DA AKLIN BAŞINA GELSİN . . .
Tekrar sustu ve gözlerini kapattı yanağını okşadım ve
-İyi geceler güzelim yanına geleceğim .
Mİ CHA POV
Odadan çıktı. Ondan iğreniyordum . Çok açtım ve vücudum ağrıyordu. 4-5 saat kadar geçti . Saat 22.00 ' a geldi . Kapı açıldı ve Suga geldi .
- Hala uyumadın mı güzelim ? ? Sanırım sen beni çok özledin ve ben olmadan uyuyamadın hımmm ? ? Yanılıyor muyum ? ?
-Ellerimi çöz lütfen . . .
- HAYIR NE HALT ETMEYE ELLERİNİ ÇÖZEYİM ! ! !
Titriyordu . Çok çabuk kızmam onu korkutuyor sanırım. Sesi titreyerek ve kekeliyerek .
- B - ben sadece la - lava - b - oya giddi - c - c - ektim ( hıck )
Demek . Sadece lavaboya gidecekmiş ellerini çözdüm ve kalkmasına yardım ettim kalçası hala acıyor olmalı ki küçük bir inleme sundu bana . Lavabodan geldi ve tekrar uzandı . ellerini bağlamamamı istiyordu sanırım . Ona HAYIR bakışlarımı yolladım ve ellerini baladım . Beline sarıldım ve uyumaya başaldım . . .
ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )
FanfictionKENDİMCE PLANLARIM VARDI HAYATIMI GÜZELLEŞTİRMEK ADINA , UNUTTUĞUM BİR ŞEY VARDI Kİ ODA KADERİN DE BENİMLE İLGİLİ PLANLARI OLDUĞUYDU . . . BUNU ANLAMAK İSTEMEMEKTE ISRARCIYDIM . .Ceza sıralamasında 2. olduk . .Smut var