Bölüm 2

1.2K 35 9
                                    



Odası siyahlar içindeydi . ( medya ) . Beni alıp yatağa bıraktı ve banyoya gitti . Birkaç dakika sonra geri geldi ve beni kucağına alıp ilerlemeye başladı . Banyoya geldiğimizde beni küvetin içine bıraktı su ılıktı . Ama o lanet herif bakarken yıkanamazdım . Bu yüzden ona defol git bakışlarımı yolladım . Bunu fark etti ki kaşlarını çattı ve 



- O odaya dönmeyi bu kadar istiyorsan güzelim seve seve seni oraya götürüp cezalandırabilirim .




Dedi . Ondan ölesiye korkuyordum . Bu yüzden sesimi çıkarmamaya karar verdim . Bunu sevmiş olacak ki sırıtıp şampuana uzandı . Ve saçımı köpürtmeye başladı . Birden ağlamayı kes yoksa seni burada bayılana kadar beceririm ! ! ! Dedi . Dudaklarımı ısırıp bitirmesini bekledim . 


Saçlarımla işi bittiğinde life çikolata kokulu duş jelini sıkıp kollarımı liflemeye başladı . Kalçama gelince küçük bir çığlık attım yüzüme küçük bir öpücük bırakıp daha yavaş bir şekilde lifledi . Göğüslerim lifledikten sonra da ucunu ısırdı . Vajinama gelince çok yumuşak bir şekilde ovaladı . İşi bittiğinde kalçama merhem sürdü beni kuruladı üstümde havlu varken beni kucağına aldı ve yatağının üstüne bıraktı dolaba yöneldi ve bir kaç kıyafet aldı . 


Önce getirdiği südyeni giydirdi ve kopçasını taktı sırtıma bir öpücük bırakarak kalktı . Ve südyenle takım olan iç çamaşırını da giydirdikten sonra uzun siyah swet ve siyah bir şort getirdi ve onlarda çok geçmeden üstümdeydi . Yanağımı okşadı ve yandaki deri koltuğa oturup gözleriyle süzmeye başladı beni .



- Sevgilim sen gerçekten çok güzelsin bunu biliyorsun demi . Beni yanlış anlama amacım seni üzmek ya da acı vermek değil . Ama sen uslu bir kız olmayı öğrenmek zorundasın ! ! !



O ne saçmalıyor böyle hayatımı mahvediyor ve alkış mı bekliyor. Ölmek istiyorum. Gözlerine sulu gözlerimle baktım ve 



- Yalvarırım beni bırak polise de gitmem . Kimseye asla bir şey anlatmam ama burada kalmak istemiyorum . Seninle yaşamak istemiyorum bu yaptığın insan kaçırmaya girer . Ben kardeşimi özledim . Onu yanımda istiyorum lütfen izin ver de onunla konuşayım . 



Acıyan gözlerle bakıyordu bana. Ama o soğuk yüz ifadesi biraz olsun değişmemişti . 



- Hayır kimseyle görüşmeyeceksin ! ! ! Ben dışında kimseyle konuşmayacaksın . Bunu o aklına sok artık  benimsin ! ! ! Zorla ya da güzellikle isteyerek ya istemeyerek bu konuyu bir daha açarsan ceza odasına ufak ve acı çapı büyük bir ziyarete çıkarız güzelim . . . Şu gözyaşlarını sil ve hıçkırıklarını bitir artık sabahtan beri başımı şişirdin . Şimdi sana su almaya gidiyorum ben gelene kadar kıpırdamayı bile aklından geçirme . Ufak bir konu daha var buraya en yakın yerleşim yeri 50 km uzakta evim üst düzey koruma içerisinde ve etrafı kırılmaz bir cam kubbeyle çevrili evi koruyan silahlı 80 koca adamı saymazsak tabi . Bu yüzden sevgilim kaçma şansın sıfırında altında beni sevmeye başlasan iyi olur . Şimdi bekle de sana su getireyim sabahtandır bir şey içmedin .


SUGA POV:


Mi cha ya su getirmek için odadan çıktım . Beni yargılayabilirsiniz ama yanlış bir şey yapmıyorum . Onu yıllardır seviyorum ve olması gereken de bu benim evimde ebediyete kadar yaşaması . Mutfaktan suyu aldım yukarı çıktım Mi cha telefonumdan biriyle konuşuyordu . Tam yanına gidiyordum ki kapıda kalıp konuşmaları inlemeye başladım . ( Mi cha : + Haneul: - )



+ Bebeğim seni çok seviyorum ben gelemesem bile kendine çok iyi bak tamam mı sen benim yaşama sebebimsin çünkü .



- Ablacım iyi misin ? Neden bir daha gelemiyeceksin ? ? ?



+ Ben çok üzgünüm ama bir süre orada olamayacağım .  ( ağlamaya başlar )



- Ablacım biri seni kaçırdı mı ? ? ? Neden böyle konuşuyorsun ve niye ağlıyorsun ? ? ?



+Hayır kartanem kimse beni kaçırmadı benim okul için gitmem gerekiyordu . Ben yokken sakın hasta olma tanımadığın insanlarla konuşma ders notlarını düşürme ve seni çok seviyorum bunu sakın unutma . . .



-bende seni çok sevi...


Bu kadar saçmalık yeter diye bağırıp Mi cha nın elindeki elindeki telefonu alıp kapattım . Şimdi daha da kötü ağlıyordu . Kardeşini sandığımdan daha çok seviyor sanırım hem dediğimi yapıp kimseye bir şeyde anlatmadı sanırım ceza işe yarıyor . Ama yinede her istediğinde birini arayabileceğini düşünmemesi için telefon konuşmasını yarıda kestim .



- Sen ne yapıyorsun ha??? Sana kimseyle KONUŞMAK GÖRÜŞMEK YOK DEMEDİM Mİ BEN ! ! ! !



Bunlardan sonra karşımda göz yaşlarına boğulan bir adet Mi cha buldum . Bu düzene alışmak onu zorlayacak ama eninde sonunda alışacak . Alışmak ZORUNDA ! ! ! Cevap vermiyordu sadece ağlıyordu bu haline dayanamıyordum ama çok yanlış bir şey yapmıştı . Bu yüzden saçlarından tutup aşağıya çektim ve suratıma bakmasını sağladım . Canı acıdığı için küçük bir çığlık attı ve bağırmaya başladı .



- Yeter sana dayanamıyorum artık yeter ! ! !  Orada benim için endişelenen küçük kız kardeşim varken ben burada sana katlanmak zorundayım . Öldür beni de kurtulayım sürtük herif ! ! ! !



Dediği anda yüzüne çok sert bir tokat attım . . .


ARKADAŞLAR KADINA ŞİDDET ÖNEMSENMEYEN BİR TOPLUM SORUNU HALİNE GELDİ İNSANLAR FARK ETMEKSİZİN BU EYLEMİ UYGULAMAKTALAR . . . ERKEK DENEN CİNSİYET VE KADIN TOPLUMUN HER ALANIN DA EŞİTTİR . FARK ETTİM Kİ BTS GRUBU KİTLELERCE SEVİLMEKTE . BENDE HAYRANLARINDAN BİRİYİM . . . VE BU HİKAYEYİ OKUYAN TÜM OKUYUCULARA SONDA BİR DERS VERMEYİ AMAÇLADIM . FİNAL BÖLÜMÜNDE YAYINLAYACAĞIM YAZIYI KÜÇÜK BÜYÜK HERKES OKUMASI RİCAMDIR . .  

( SUGA ) YİNE YENİ DÜNYAM ( SUGA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin